شناسه خبر : 54213
چهارشنبه 21 تير 1396 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معافیت فرزندان ایثارگران منوط به موافقت ستاد کل

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اجرایی شدن مصوبه کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران را منوط به موافقت ستاد کل نیروهای مسلح دانست.

فاش نیوز- نماینده مجلس: معافیت فرزندان ایثارگران منوط به موافقت ستاد کل است.

  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اجرایی شدن مصوبه کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران را منوط به موافقت ستاد کل نیروهای مسلح دانست.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، قاسم جاسمی نماینده ایثارگر مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرایی شدن این مصوبه منوط به موافقت ستاد کل نیروهای مسلح و اذن فرماندهی کل قوا است.

وی اضافه کرد: ستاد کل نیروهای مسلح بایستی روی این موضوع نظر داشته باشد و پس از تایید و ارسال به دفتر مقام معظم رهبری مصوبه عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

جاسمی خاطر نشان کرد: اگر یک زمانی آنها تشخیص بدهند با توجه به مقتضیات امنیتی و نظامی کشور موافقت و یا مخالفت کنند این مصوبه به سرانجام خواهد رسید.

  نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با بیان اینکه بند مربوط به کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگر از لحاظ  قانونی در مجلس شورای اسلامی به تایید نمایندگان ملت رسیده است اظهار داشت: همانطور که شورای نگهبان یک قانون را تایید و آن را منطبق با شرع و قانون اساسی تشخیص می دهد، ستاد کل نیز در این موضوع در وضعیتی قرار دارد که می توان آن را تایید و یا رد کند.

  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که ستاد کل نیروهای مسلح در هنگام تصویب بند مرتبط با معافیت فرزندان ایثارگران در جلسات کارشناسی حضور داشته و نظر خود را نیز بیان کرده بود متذکر شد: اگر ستاد کل ادعا می کند که در جلسات حضور نداشته و نظر کارشناسی نداده است، حق اظهارنظر دارد، در غیر این صورت مخالفت با این مصوبه محلی از اعراب ندارد.

  جاسمی نماینده ایثارگر مجلس دهم در پایان یادآور شد: بخشی از مصوبات برنامه ششم توسعه مربوط به ایثارگران است و از ابتدای سال جاری می بایستی اجرایی می شده است اما متاسفانه تا کنون دولت آن را اجرایی نکرده است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
واقعا نمیدونم چرا از قانون خرید خدمت فرزندان ایثارگران تو حرفاشون هیچ حرفی نمیزنن
انگاری این قانون توسط مجلس و شورای نگهبان تایید نشده...و واقعا افسوس میخورم
تاسف باید خورد به حال این جماعت
آقازاده ها با اموال میلیاردی ( البته که حلال) پدراشون از هر هزینه ای که باید به خزانه دولت بریزه معافیت رانتی میگیرند ولی فرزندان ناجیان ایران به همراه پدرانشان تو سری خور شده اند . دراین کشور پیدا کردن پرتغال فروش تاوان و عقوبتی سخت دارد ولی ایثارگر باشی محکوم به فنایی ....
بی عرضه ترین مدیران حقوقهای چند ده میلیون تومانی تا یکصد میلیونی میگیرند وعاقبت امر ذخیره نظام میشوند و طیب و طاهر ...ولی دیه قطع عضو ویا قطع نخاع و یا موج انفجار ناشی از جنگ هرگز نباید پرداخت شود چون شما برای رضای خدا رفتید تا ما پشت میزهای صد میلیونی به شما خدمت کنیم .
دیه قطع نخاعی که در تصادف رانندگی ایجاد میشود بالای میلیارد است
دیه قطع دست و پا و چشم و غیره بالای میلیارد است
دیه صدمات جبران ناپذیر روحی روانی در دنیا ثابت شده مبلغی بالای صدها هزار دلار است
اینجاست که باید گفت پیدا کنید پرتغال فروش را .....
به چه دلیل به یک دلار فروش ساده ناصر خسرو میلیونها بشکه نفت دادند تا بفروشد و پولش را به جیب بزند ولی برای آزاد سازی یک متر مربع از خاک کشور عزیزمان دهها شهید باید میدادیم .
اگر قرار بود خونی برای خاک وطن ریخته شود تا منابع نفتی مان حفظ شود چطور بخود اجازه میدهید خون شهدا را پایمال کنید .
شک دارم پیرو امام وخط رهبری این کارها را انجام دهد.
براستی حق و حقوق رزمندگان اسیر هوای نفس و جایگاه مدیریتی مجلسیان و ستاد کل شده است. آیا مجلس نمی دانست که از نمایندگان ستاد کل برای جلسات تصویبات معافیت باید دعوت بعمل آورد و یا اعضای ستاد کل برای خود شئوناتی قائلند تا حرف آخر را برای خود محفوظ دارند. براستی اگر این موضوع (هوای نفس پرستی) در جبهه ها حاکم می شد آیا اساسا ایرانی باقی مانده بود تا نمایندگان مجلس اش اینگونه بکنند و ستاد کل اش اینطوری عمل کند. اگر واقعا ملاحظه جدی برای عملی نساختن این مصوبه دارند بیان کنند در غیر این صورت دست از هواپرستی بردارند.
جناب آقای جاسمی نماینده محترم ایثارگران در مجلس شورای اسلامی
ضمن تشکر از جناب عالی و پیگیری کلیه عزیزان همین صبحت حضرتعالی که ستاد میتواند مخالفت کند را 5 ماه کذشته میگفتید ایثارگران کمتر امیدوارمی شدند مصوبه ایثارگران با کارشناسی حقوقدان و سازمانهای زیربط و تائید مجلس و شورای نگهبان اتفاق افتاده از جنابعالی انتظاردارم فبل از سیراداری وتصویب از ستاد اعلام نظر میگرفتید ؟
اقای جاسمی ومجلسیان پر توقع براستی اگر جسارت امثال منه سرباز نبود توحالا این جایگاه معزز وراحت مجلس را داشتی ای کاش ما دراین جنگ شکست میخوردیم تا شما ها نتوانید بر این مسندها بنشینید وبرای امثال من تصمیم بگیرید ایا اگر چیزی یا قانونی در مجلس در ارتباط با خود نمایندگان بود بعد از 30سال هنوز بلاتکلیف ومسکوت باقی میماند ویا فقط به نفع عده ای از مجلسیان بود شما بر سر این میراثی که به شما رسیده براحتی از کنارش عبور میکردید بخدا که نه خودتان را به اب واتش میزدید تا همه قوانین را به نفع خودتان پیش ببرید شما معنی برد برد را فقط برای نفع شخصی خود وگروه طرفدارتان بکار میبرید ویادتان رفته که تمامی این مسندها صدقه سری همین جانبازان سرباز زیر 25%میباشد که به شما به ارث رسیده وبه نوعی خرتان از پل گذشته ولی وای به روزی که همین جانباز سرباز زیر25%با توجه به کهولت سن دست دردست هم ایران را به چالش بکشانند ان زمان دیر نیست چون جان به لبمان رسیده وشما هیچ قدمی برای این قشر فراموش شده برنداشته اید وای به ان روز که همه ما درصف اول مخالفان با شما دروغگویان باشیم که دیگر یادتان نرود که وعدهای دروغ به کسی بدهید با این طرحها عمرمان را سپری کردیم ومتاسفانه به شما ها اعتماد کردیم که اشتباه بود و 30سال از وعده وعیدهای شما به جانبازان زیر 25%گذشته هنوز به دروغ میگویید در دیت اجراست ننگ بر شما خود فروشان وشما که فکر میکنید این مملکت ارث پدری شماست که حق بچه های مارا نمیدهید ننگ بر شما
الان چی کنیم چقد انتظار بکشیم که شما خوشتون بیاد بابا ا هم آدمیم زندگیم بخاطر این قانون رو هواس آب پاکی ر بریزیم رو دستتمون تکلیف بیاد دستمون
سروران ارجمند سلاموعليكم-لطفإ از مسئولين محترم بنيادشهيد سوال بفرماييد آيا كميسيون پزشكى بنياد در مركز استانها در مردادماه سال جارى اجرا ميشود يا نه ؟ ممنونم كه بنده را مطلع فرماييد
مگر مملکت هرج ومرج که هرکس خواست قانون اجرا کند هرکه نخواست اجرا نکند
معلومه که هرج ومرجه برای چی بردگانی مثل منه سرباز را ازاد کنند سربازی یعنی بردگی
اگر باید ستاد کل این قانون رو تایید کنه پس مجلس و ... تو این مملکت چکارن؟ پس دیگه هر قانونی تصویب کردید هر وزارت خونه ای حق داره ردش کنه . اصن این طرز حرف زدن با قانون تناقض داره شمارو کی کرده نماینده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi