شناسه خبر : 54220
چهارشنبه 21 تير 1396 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنرمندان وارد عرصه ارزش ها شوند

معرفی ارزش های دفاع مقدس مستلزم ورود جدی هنرمندان به این عرصه است

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که ضرورت دارد تا به نسل جدید و آیندگان معرفی شود، این امر میسر نمی شود مگر اینکه هنرمندان ما در این عرصه به خوبی ورود پیدا کنند.

 

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،علی اصغر جعفری، رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس امروز (21 تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی فانوس به میزبانی دیارعلویان، اظهار داشت: این جشنواره ویژه دفاع مقدس در مرکز سرزمین علوی مازندران به مدت سه روز برگزار می شود.

وی افزود: استان مازندران با تقدیم یک هزار و 400 شهید، 30 هزار جانباز و 2 هزار آزاده به خوبی از ارزش های دفاع مقدس دفاع کرده است.

آیت الله طبرسی افزود: جشنواره ملی فانوس ظرفیتی است که هنرمندان سراسر کشور در جهت یادآوری رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس به نمایش گذاشته اند.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس بیان داشت: امروز اندیشه معنویت جمهوری اسلامی خلوت ابرقدرتان را به لرزه در آورده است و تمام اهداف دشمنان را با چالش مواجه کرده است.

وی گفت:دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که ضرورت دارد تا به نسل جدید و آیندگان معرفی شود.

جعفری با اشاره به اینکه 200 هنرمند در جشنواره ملی فانوس حضور دارند، ادامه داد: امروز هنرمندان کمر همت بستند تا آثاری فاخر از دفاع مقدس و ارزش های اسلامی مبانی و مکتب شهدا را برای مردم به نمایش بگذارند.

وی افزود: یکی از علل رشد این تفکر و اندیشه عظمتی است که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است .

جعفری با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ارزش های انقلاب اسلامی را جهانی کرده  و انقلاب ما را تثبیت کرده است، گفت: همچنین دفاع مقدس یک مکتب فکری ارزشمند را به دنیا عرضه کرده است.

وی افزود: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که ضرورت دارد تا به نسل جدید و آیندگان معرفی شود،این امر میسر نمی شود مگر اینکه هنرمندان ما در این عرصه به خوبی ورود پیدا کنند.

به گزارش شبستان، جشنواره ملی فانوس به مدت سه روز به میزبانی ساری در پلاژ بهزیستی استان با حضور هنرمندان سراسر کشور در حال برگزاری است.

اینستاگرام
كدام ارزشها؟ منظورتان ارزش تحصيلي ارزشهاي دفاع مقدس يا بانك ارزش تاجيكستان. لطفا از ديگر ارزشها نام ببريد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi