شناسه خبر : 54221
چهارشنبه 21 تير 1396 , 16:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگری های بی بدیل بانوان

 
ایثارگری های بانوان در دوران دفاع مقدس در دنیا بی بدیل است
 

ایثارگری های بانوان در دوران دفاع مقدس در دنیا بی بدیل است

شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: رشادت ها و ایثارگری بانوان در دوران دفاع مقدس در هیچ انقلابی در دنیا دیده نشده است.

 

 شهیدخبر/شهیدنیوز: عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به مناسبت 21 تیرماه روز ملی «عفاف و حجاب» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای زن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: «حجاب و عفاف» مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان الگوی بسیار مناسب برای سایر بانوان جامعه است.

عابدین عابدی مقدم با بیان اینکه الگوی زنان ایرانی حضرت فاطمه(س) است، گفت: حفط پوشش بانوان در جامعه یک امر بسیار مهم است و  در سلامت اخلاقی و رشد معنوی جامعه نقش بسزایی دارد.
وی خاطر نشان کرد: بانوان ایثارگر با حفظ حجاب و گسترش پاکدامنی در جامعه، ادامه دهنده مکتب اهل بیت در جامعه هستند و عفت و پاکدامنی را در جامعه در قلب دختران از دوران کودکی نهادینه می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: رشادت ها و ایثارگری بانوان در دوران دفاع مقدس در هیچ انقلابی در دنیا دیده نشده است و بانوان پاکدامن انقلابی ایران اسلامی نقش بسزایی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف شامل تمام مردان و زنان جامعه می شود و رعایت آن عفت عمومی را توسعه می دهد مادران، همسران و فرزندان شهدا و همسران و فرزندان جانبازان و آزادگان در طول دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در سنگر تعلیم و تربیت، مبارزه با جهل و با حفظ پوشش اسلامی و حجاب و عفاف در راستای تقویت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند و همواره پیروز هستند./ایثار

  

 

اینستاگرام
دوره ای که زنان مجبور بودند برای حفظ #حجاب در خانه بمانند .

مرحوم آيت الله سيد #محمد_باقر_مجتهد_سيستانی ، پدر مرجع عالیقدر جهان تشیع آيت الله العظمی #سيد_علی_سيستانی تصميم می گيرد براي تشرّف به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) چهل جمعه در مساجد شهر مشهد زيارت عاشورا بخواند.

در يکی از جمعه هاي آخر، نوري را از خانه اي نزديک به مسجد مشاهده می کند. به سوي خانه می رود می بيند حضرت وليعصر امام زمان (عج الله تعالی فرجه) در يکی از اتاق هاي آن خانه تشريف دارند و در ميان اتاق جنازه اي قرار دارد که پارچه اي سفيد روي آن کشيده شده است.

ايشان می گويد هنگام وارد شدن اشک می ريختم . سلام کردم، حضرت به من فرمود : «چرا اينگونه به دنبال من می گردي و اين رنج ها را متحمّل می شوي !؟ مثل اين باشيد - اشاره به آن جنازه کردند - تا من به دنبال شما بيايم!»
بعد فرمودند: «اين بانويی است که در دوره کشف حجاب- در زمان رضا خان پهلوي- هفت سال از خانه بيرون نيامد تا چشم نامحرم به او نيفتد.»


اما امروز ! کجاست شاه قلدر ملعون تا ببیند برای برداشتن روسری از سر زنان نیازی به زورگویی و وضع قانون نبود، دخترانی که خود حیثیتشان را به تاراج می گذارند، مردان بی غیرتی که زنان بی عفت خود را بزک کرده به نمایش در می آورند. حیف از این مملکت شیعی که صدها هزاران نفر برای حفظ آن جان خود را دادند، اما امروز چنین انسان ماب های خود باخته ی غربزده که تمام فخرشان به نمایش گذاشتن بدنشان است، در آن نفس می کشند.
دختران و زنانی که عقده ی کشف حجاب را نتوانستند در درون خود نگه دارند و همه ی دلخوشی شان جلب نگاه های آلوده به خود است.

منبع : شیفتگان حضرت مهدی (عج) ، ج 3 ، ص 158
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi