شناسه خبر : 54230
پنجشنبه 22 تير 1396 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

"حسین ابراهیمی"جانباز 70 درصد خلخالی به خیل شهداء پیوست

"حسین ابراهیمی " جانباز گرانقدر 70 درصد اردبیلی پس از تحمل 36 سال درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی به یاران شهید خود پیوست .

حسین ابراهیمی جانباز سرافراز 70 % تحت پوشش اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال روز گذشته بر اثر ضایعات ناشی از عوارض مجروحیت خود را به کاروان هم رزمان شهیدش رساند و به لقاءاله پیوست.
مراسم تشییع پیکر پاک این جانباز شهید ساعت 10 امروز پنج شنبه 22 تیر 96  از مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال با آئین  تشییع رسمی نیروهای نظامی و انتظامی و حضور اقشار مختلف مردم به  طرف گلزار شهداء برگزار می شود .


اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان خلخال  هماهنگی های مقتضی را با امام جمعه ، نهادها و دستگاه های ذیربط جهت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام به عمل آورده و با انتشار اطلاعیه های متعدد  از طریق صدا و سیما و روابط عمومی دستگاه های اجرایی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ، مدیران و مسئولین اداری و نظامی و اقشار مختلف مردم قدر شناس جهت ادای دین به این مدافع عزت و استقلال مردم و میهن اسلامی برای شرکت گسترده دعوت بعمل آورده است .
جمعی از همکاران اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اردبیل در مراسم تشییع حضور می یابند و مجلس یادبود و گرامیداشت عصر همین روز در مسجد حضرت حضرت علی ابن ابیطالب شهر خلخال برگزار می شود .
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل شهادت این جانباز سرافراز را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، جامعه بزرگ و افتخار آفرین ایثارگری و مردم ولایت مدار تبریک و تسلیت عرض می نماید .
حسین ابراهیمی این جانباز صبور و از افتخار آفرینان عملیات بیت المقدس در راه حفظ  تمامیت ارضی و دفاع مقدس از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 21 اردیبهشت سال 61 در منطقه عملیاتی خرمشهر بشدت مجروج و مدت 36 سال عاشقانه با عوارض جانبازی زندگی کرد . روحش شاد و یادش گرامی باد .

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام، باعرض تسلیت . خدای تبارک و تعالی جنت مکانش فرماید+ صبر وسلامتی برای بازماندگان محترم به برکت صلوات و فاتحه.
سلام، باعرض تسلیت . خدای تبارک و تعالی جنت مکانش فرماید+ صبر وسلامتی برای بازماندگان محترم به برکت صلوات و فاتحه.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi