شناسه خبر : 54244
شنبه 24 تير 1396 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هر روز مورد تهدید یم!

ساناز- پدر من در سال ۱۳۶۱به استخدام ارتش در آمدند. در سال ۱۳۶۳مجروح شدند. طی این سال ها همچنان در مناطق عملیاتی بودند و حدود ۱۱۲ماه حضور در جبهه دارند حتی بعد از صلح.

 در سال ۱۳۷۹ به علت مریضی شدید قلبی از منطقه به بیمارستان اعزام و ایشان را چون توانایی ادامه خدمت نداشت بازنشسته کردن. به پدرم گفته بودن بازنشسته ماده ۱۰۸ بند ج شدی و بعد از سی سال خدمت بازنشستگی میگیری. در صورتی که بعدها متوجه شدیم اصلا" اینطور نیست و عادی بازنشسته شده و با مریضی بیشتر پدرم و هزینه های درمان سرسام آور پیگیر شدم و مدارک جانبازی ایشون رو از بندر عباس آوردم و در سال ۸۸موفق به اخذ۱۲ درصد جانبازی شد و دوباره اعتراض کردم، شد ۱۸ درصد در ارتش و ۱۵ درصد در بنیاد شهید.

 پدرم در سال ۱۳۹۳به علت همان مریضی که بازنشست شده بودن، فوت کردن مدارک و بردم بنیاد شهید و درصد جانبازی ایشون به بیست و پنج درصد تغییر پیدا کرد.

 حالا ازتون یه کمک میخوام. لطفا اگه امکانش هست، منو راهنمایی کنید و بهم بگید چطور میتونم اون مبلغ بازنشستگی پدرم و که در زمان بازنشستگی در ارتش اصلا جانبازی درج نشده بود و بعد از سی سال به ما هیچ ندادن و پیگیر بشم؟

خواهشا کمکم کنید. بعد از فوت پدرم، پدربزرگ و مادربزرگم از خانه ما سهم بردن و هر روز مورد آزار و اذیت اینها هستیم و هر روز تهدید که خونه رو می فروشیم و سهم مونو می خوایم.شاید بتونم و یه فرجی شد و از این بدبختی و نکبت خلاص شم.

اول امیدم به خدا و بعدا" شماست.

با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
درمورد مبلغ بازنشستگی از آقای مجتهد کارشناس حقوقی امور ایثارگران به شماره 23023647- 021 تماس بگیرید . البته اگر وقت داشته باشد و گوشی را بردارند.
درمورد مشکل پدر بزرگ و مادر بزرگ تان هم با مرکز ارتباطات قوه قضائیه به شماره (در تهران 129 )و اگر در شهرستان هستید با شماره تلفن 09699 تماس بگیرید.
منتظر باش تا دولت تدبیر وامید با وعده های سر خرمنش حق شما را اعاده کند
ساده دل حق جانبازانی با درصدهای بالا را نمیدهند بعد می ا یند حق پدر شما را که به دوستان همرزم خود پیوسته میدهند
عمداَ خانواده معظم شهدا وجانبازان و رزمندگان را در فشار معیشیتی و مالی قرار داده اند تا میان خانواده شهدا ،ایثارگران ،جانبازان رزمندگان و کسانیکه در جنگ شرکت داشته اند را با اصالت نظام اسلامی بدبین کنند و اصلی ترین حامیان نظام مقدس اسلامی را کنار بزنند
دوست گرامی خوب نیست این طور مردم را مایوس کنید. اگر نمی توانید به ایشان کمک کنید بیشتر از این ناراحتشان نکنید. وقتی توانسته تا 25 درصد جانبازی بگیرد حتما می تواند بقیه حقوق پدر مرحومشان را هم دریافت کند.
درسته . دلاور عزیز این دختر خانم مثل ناموس همه ما ایثارگراست . اگه می تونیم و میدونیم کمک کنیم در غیر این صورت درد دل واسش نکنیم که خودش دریای غمه .
دختر عزیز نور چشم مایی . ان شا الله با راهنماییهای استاد عزیز جناب مجتهد مشکلت حل بشه . عجب دوره و زمونه ایی شده که پدر بزرگا و مادر بزرگا که مظهر بخششن دست به یه همچین کارایی میزنن . الله علم . نگران نباش دنیا رو یه لنگه نمی چرخه . درست میشه . خدا پدرتو بیامرزه .
سلام وعرض وادب به دوست همسنگرم جانباز م ر ک عزیز که مدتی است بخاطر کسالتهای اعصاب بدوراز هرچی فضای مجازی است بودم ان شاالله که موفق وسلامت باشی دلاور جدادلم برایت تنگ شده بودبه محض رویت متن خوبت گفتم عرض ادبی کرده باشم چون بعدازمدت طولانی بی ادبی است
دوست عزیز اکثریت خانواده شهدا وجانبازان با این حقیقت تلخ اشنایی دارند دولت مردان ما وقتی رای میخواهند کری خوانی زیادی میکنند و وعده سر خرمن میدهند
وقتی خرشان از پل گذشت وتکیه برصندلی قدرت زدنند بازهم شعار توخالی میدهند و امروز و فردا این ماه این ماه ان ماه واین سال ان سال میکنند و وقتی نمیتوانند کاری بکنند دولت های قبل از خود را متهم مینمایند چیزی که تلخ وازار دهنده است و باقی میماند وضعیت اسف بار معیشیت زندگی خانواده معظم شهدا ایثارگران ، جانبازان ، رزمندگان و حامیان واقعی نظام اسلامی است
قصدم مایوس کردن این خواهر گرامی نبوده ونیست حقیقتی تلخ واقعی وازار دهند ه که امروز نزدیک به چهل سال وجود دارد وهیچکسی پاسخگو ی مطالبات قانونی و شهروندی این قشر مظلوم و محروم جامعه است

خدا پدرتان را رحمت کند ولی ای کاش حداقل مهریه مادرتان رو افزایش می داد . چون قبل از تقسیم باید مهریه همسر پرداخت شود .
خیلی از مردم با قانون ارث اشنایی ندارند پیشنهاد اینکه اقای مجتهد در این خصوص نیز راهنمایی داشته باشند .
خیلی ها فکر می کنند وقتی فرزند دارند بقیه ارث نمی برند ولی متاسفانه اینطوری نیست .
همش نارضایتی ایثارگران وجانبازان وخانواده های آنان همش تظلم خواهی همش ناحقی!!
عجیب است! انگار دستهای پنهان میخواهند این عزیزان رابه درس عبرتی برای مردم ونسل جدید تبدیل کنند
مادر شما از دادگاه قبل از کارهای حصر و وراثت تقاضای مهریه کند از فروش خانه اول مهریه مادر شما پرداخت میشود چون پدر بزرگوار شما زیر دین مادر شما هستند بعد اگر چیزی اضاف اومد جزو ارث بوده و هرکسی سهم خودرا میبرد وقتی مهریه بالاتر از قیمت خانه باشد خانه به مادر شما تعلق میگیرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi