شناسه خبر : 54263
یکشنبه 25 تير 1396 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از جانبازان جنگ تحمیلی در کربلا

شب گذشته در مراسمی در کربلای معلی از کاروان محترم جانبازان و خانواده‌های‌ آنها تجلیل شد.

تقدیر از جانبازان جنگ تحمیلی در کربلا

به گزارش ایلنا، این کاروان با حضور بیش از ۵۰ جانباز شامل ۳۱ جانباز قطع نخاعی، سه جانباز شیمیایی، ۱۰ بصیر و چندین قطع عضو به همراه همسران و کادر همراه در حدود ۱۷۰ نفر دو روز پیش وارد کربلا شده و مورد استقبال سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلا قرار گرفته بودند. 

در مراسم شب گذشته، مسعود حسینیان سرکنسول ایران در کربلا طی سخنانی ضمن خوشامد به این عزیزان پیروزی‌های اسلام و خط مقاومت به‌خصوص در ایران اسلامی، عراق و سوریه را مدیون خون پاک شهیدان، درد و رنج جانبازان، چشم انتظاری همسران، ناله‌ها و دلتنگی‌های فرزندان، موی سپید مادران و قامت خمیده پدران توصیف و پیروزی اخیر در موصل را پیروزی فرمان مرجعیت و حضور مردمی ملت عراق برشمرد‌. 

او همچنین اقتدار و عظمت و نقش و جایگاه والای جمهوری اسلامی در جهان و منطقه و به‌خصوص در عراق را مرهون و مدیون عزیزان حاضر دانسته و برای سلامت ایشان دعا کرد‌. 

سرکنسول ایران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بالا و والا و مهم و اساسی همسران جانبازان اشاره و آن را هم‌سطح و بالاتر از فداکاری جانبازان توصیف و اعلام کرد در مقابل این عظمت تعظیم و تواضع داریم. 

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام ماندگاری با تاکید بر نقش جانبازان و تقدیر از ایشان فرمودند اینکه یقین داریم خداوند متعال بر زندگی و مشکلات ناظر و مشرف است و اینکه در قیامت اجر بی‌حساب در انتظار کسانی است که با خدا معامله کرده‌اند می‌تواند سختی را بر انسان آسان و تحمل مشکلات بر آسانتر نماید. 

قابل ذکر است برخی این حاضران بیش از ۳۰ سال است که جانباز شده و دو تن از آنها از جانبازان انقلاب اسلامی و از سال ۵۷ یعنی با سابقه حدود ۴۰ سال جانبازی هستند. 

در پایان هدایایی خدمت این عزیزان به رسم یادبود تقدیم گردید. 

26

25

24

منبع: ایلنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi