شناسه خبر : 54268
یکشنبه 25 تير 1396 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنگ خوب نیست اما تسلیم بدتر است!

کلید رمز ضربه به جمهوری اسلامی در جهت چند صدایی کردن جامعه، استفاده از واژه های زیبا اما دروغین (حقوق شهروندی) (حق برابری) (حقوق بشر) (حقوق اقلیت ها) (جهانی سازی)(گفتمان)...

ناشناس- سیاستی که  امریکا  از انگلیس به ارث برده استثمارگری مطلق برای جهان سومی ها میباشد یا با فریب نیرنگ نخبه های جهان سومی را به امریکا برده و از علم نخبه های کشورهای جهان سومی سوء استفاده میبرد. بر علیه خود ملت های جهان سوم  استفاده می کند.

 کلا در طول پیدایش چند صد ساله امریکا یا با جنگ رودرو با کشور های جهان سوم  حکومت های مستقل را ازبین برده که در بعضی از آنها شکست خورده و فرار را بر قرار ترجیح داده مثل ویتنام  که کلا جنگ ویتنام ابهت پوشالی امریکا را شکست یا به صورت کاملا ناجوانمردانه در صورتی که امپراتور ژاپن پایان جنگ با امریکا را اعلام کرده بود چون تلفات سنگینی روی دست امریکایی ها گذاشته شده بود، آنطور بی رحمانه هیروشیما و ناکازاکی را بمباران هسته ای کرد یا با کشورهایی که توان مقابله نظامی را با آن کشور ندارد
دنبال ارتباط با خائنین کشور های مستقل  در جهت ضربه زدن از طریق پرو ژه های مختلف میباشد، با شعار زیبای دهکده جهانی، تجارت جهانی، ارزش های جهانی، درصدد ازبین بردن تمدن های کهن مثل چین، مصر، هند، شوروی و ایران و تمدن های اسلامی  میباشد. تقریبا در شوروی تا حدی به خواسته های خود رسید.

  در چین با دخالت در امور منطقه ای و داخلی چین درصدد ازبین بردن چین واحد میباشد. مثلا" در مخالفت با چین واحد که تایوان را جز لاینفک قلمرو خود محسوب می نماید، دائم سنگ اندازی می کند. در شبه جزیره کره با شرارت های همیشگی امریکا، مانع از اتحاد دو کره شده  و ترس از اتحاد دو کره یعنی کره جنوبی که از یک اقتصاد پویا بهره می برد و کره شمالی که از توان نظامی بالایی برخوردار است را مانع می شود. چون اگر اتحاد دو کره شکل بگیرد یک قدرت نوظهور تاثیرگذار برای امریکا یک چالش بزرگ مطرح می شود، هند که تقریبا" به عنوان یک قدرت تاثیر گذار نو ظهور مطرح میباشد، در منطقه کشمیر با پاکستان ردی از خباثت امریکا دیده می شود و دو کشور قدرتمند هند و پاکستان را در وضعیت بحران قرار داده با ایجاد مانع و جنگ فرقه ای وطایفه ای توانست تا حدی از  انقلاب های کشورهای عربی وگسترش آن جلوگیری نماید.

 در جمهوری اسلامی ایران که از چندین گزینه استفاده کرده و تمامی آنان با شکست امریکا مواجه بوده است. از شروع انقلاب اسلامی ایران که اعلام استقلال و پیروزی آن در بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ رقم خورد، از رژیم تحریم ها تا تحمیل جنگ بوسیله عراق به رهبری صدام حسین و کمک هردو ابر قدرت شرق و غرب و بسیج کشورهای عربی غربی تا چندین بار رودرویی نظامی با ملت بزرگ ایران  و اجماع به اصطلاح تحریم های فلج کننده  حتی تحریم دارویی بیماران صعب العلاج و دهها هزار دشمنی خبیثانه ای که در طول انقلاب اسلامی رقم زد، نتوانست خللی در روند پیشرفت انقلاب به وجود آورد. از بسیج نزدیک به چهار هزار کانال دائمی شبانه روزی ماهواره ای و فضای مجازی ضد انقلاب و تجهیز موجودیت کثیفی بنام داعش در مقابل انقلاب اسلامی ایران هیچ کدام نتوانسته روند رو به پیش انقلاب و جبهه مقاومت ایجاد کند.

  ان شا ا... که با هوشیاری ملت شریف ایران  و جلوگیری از دو یا چند قطبی کردن مردم بوسیله جریان نفوذ و فتنه، این ملت مظلوم و بزرگ بتواند از این گذار بسیار سخت و پیچیده که خائنین داخلی (گرگ در لباس میش)که ادای نمایشی انقلابی گری در می آورند  اما سخت و پیچیده در حال اجرای دستورات دشمن برای تسلیم ایران بزرگ تقلا می کنند، بوسیله همین جوانان غیرتمند نسل چهار و پنج انقلاب اسلامی سیلی ای بخورند و دست پلیدشان رو بشود که تا هفتاد سال آینده در بهت حیرت آن بمانند!

  کلید رمز ضربه به جمهوری اسلامی در جهت چند صدایی کردن جامعه استفاده از واژه های زیبا اما دروغین (حقوق شهروندی) (حق برابری) (حقوق بشر) (حقوق اقلیت ها) (جهانی سازی)(گفتمان)(آزادی فردی)(امید)(فردای بهتر)(تبعیض جنسیتی) (آزادی مدنی) (سند فلان) (ازادی اندیشه) (تدبیر)و سو استفاده از این  تعابیر زیبا و فریبنده میباشد اما رمزگشایی از پشت پرده این تعابیر زیبا به عهده اندیشمندان پیرو خط امام وجوانان انقلابی بوده تا بتوانند روشنگری کرده و دست دشمن خارجی با اتحاد شوم خائن داخلی رو شود.

  تقریبا این کلید واژه ها در سرنگونی انقلاب مشروطه و دور زدن انقلابیون و موج سواری خائنین داخلی ما حصل آن ایجاد دیکتاتوری خفقان و خروجی بیست و پنج سال ثروت این کشور به دست دشمنان این مرز و بوم رقم خورد. جوانان غیور ایرانی تا جهان خوارگی  امریکا و دنیای غرب وجود دارد، همیشه و بطور دائم سایه جنگ بر سر همه ی جهان وجود دارد. سایه جنگ را تنها گفتمان و سازش از سر هیچ کشوری برنمی دارد. خطر کم کردن سایه جنگ قوی شدن بی چون و چرای قدرت نظامی صدرصد بومی یک کشور است. پیشرفت در قدرت سخت تسلیحاتی میتواند سایه جنگ را برای همیشه از سر یک کشور ثروتمند بردارد. جنگ خوب نیست اما تسلیم بدتر از آن است. بعد از تسلیم، تحقیر است و تحقیر خفت می آورد. خفت یاس و ناامیدی را رقم می زند و ناامیدی اضمحلال و نابودی یک ملت را رقم می زند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
گدايان بهر روزی؛
طفل خود را کور می خواهند!

طبیبان جملگی؛
مخلوق را رنجور می خواهند!

همیشه مرده شویان؛
راضی اند بر مردن مردم

بنازم مطربان؛
چون جملگی مخلوق را مسرورمیخواهند...

نمیدونم چرا ولی خیلی وقته مردانگی افسانه شده ....
ببین خودت گفتیا ، خودت گفتی ؟!
مردانگی افسانه شده ... تف به این همه نامردگی که من تو ایام ماه مبارک دیدم ؟
چرا ... چرا هیچ کس برای ما زندگی نمی خواهد ؟ چرا همتون گول ظواهر رو می خورید ؟ بخدا بهتون دروغ می گن ؟ چطور بهتون ثابت کنم ... خدا ؟
کسی که با وقاحت بگه بذار این و اون بمیره بعد خودم مواظبشون میشم ، دروغگو نیست ؟
نه مدرک وکالتتون وکالت بود ؟ نه مدرک تربیتیتون ، مدرک ؟ نه دین و ایمان و انصافتون ، دین و ایمان و انصاف درستی بود ؟
خو عزیزم کسی که می خواد بعد مرگ و میر یه عده به کمک کسی بره می دونی معنیش چیه ؟ کسی که الان از زیر بار وظایفش در می ره ، چطور باور می کنید وظیفه ای رو در چند سال آینده نامشخص به عهده می گیره ؟ پس این حرفا گول زدن و تحمیق کردن بقیه نیست ؟ ببخشید انگار تا اینطور واضح و رسا حرف نزنم موضوع براتون تفهیم نمیشه ؟ آقا جان تو چرا ظالم شدی ؟چرا مدافع ظالم شدی و به نفع ظالم رای می دید ؟ من که چیزی ازتون نمی خواستم فقط یه حمایت زبانی ؟ دارید انتقام چی رو از ما می گیرید دو تاتون؟ مجبور شدم جلوی اون دو تا ادعا دار تا ته قضیه برم و واضح ناگفته ها رو بگم ؟ بگم جنگ ما از کی شروع شد ؟ بگم دعوا رو قبیله ای و عشیره ایش نکنید ... دعوا سر عقاید بود ...دعوا سر تو بود وقتی که .... بگذریم !
قبل از اینکه هیچ بی لیاقتی بیاد بین ما جدایی بیندازد ... خودش بی لیاقت بود ، جنگمان می شد همش ... خودخواهی ، خودبرتر بینی عامل جنگ بود که تا حالا ادامه دارد و حالا کارش به تحمیق کردن شما رسیده ... بازم ببخشید خودت حرف از نامردی به میان کشیدی منم سر دلم باز شد اگه بیشتر بنویسم بخاطر شدت عوارض دچار مشکلات گوارشی میشم و کارم به بیمارستان می کشه ... خیال کردی متوجه نشدم چه تیکه ای به ما انداختی ؟ گذر زمان به شما نشان می ده چه رو دستی خوردی و چطور دین ما رو به گردن گرفتید ... یه کم فکر کردن بد نیست ...
منم میگم جنگ خوب نیست اما تسلیم بدتر است . من می دونم این همه سال تسلیم شدن خیلی تباهی و حسرت بدنبال داشت .
بی خیال رفیق من اهل منفی مثبت نیستم .
دیدم دوتا منفی بهت دادن جور پیمونتو کشیدم .
مخلص دل کلوم .... دلاور ساده و سلیس و بی کنایه بنویس ببینم با کی طرفی و چرا ؟
حضرت حسینی من که نمی فهمم چی میگی . یعنی گذرم توباغت نیس .
واسه ما اکابریا بابا نان داد بیشتر معنی داره .
منو تویه هشتریایه کاشون غل نده . عزت زیاد .
اوووووه منفی دادن شروع شد ....

این حرفارو ولش کنید ... من یه دعوا با فاش نیوز دارم ؟ خیلی از دستشون ناراحتم . اگه ما کاربرای فاش نیوزی رو از خودتون می دونید باید ما رو از حال و احوال خودتون با خبر کنید . انصاف نیست در یه شرایط خاص بفهمیم بچه های فاش نیوزی تنشون نیازمند طبیب شدند . بخدا بخدا اگه یه مو از سرتون کم بشه ... چرا مواظب خودتون نیستید ؟ این کی بود که مثلا آمد خبر بده دکتر ساقی بستری شده ... و گفت دکتر با بچه ها نیست . من فکر کردم دارید می گید دیگه طرف ما نیست ... ما هم با پر رویی گفتیم مگه دست خودشه ... بعد بفهمم دکتر تو بیمارستان بوده ... بابا شما چی تو بیمارستان گم کردید ؟ یه چیز بگم بهم نخندید . هر کدومتون یه تیکه لباستونو برام بفرستید من ببرم تبرکش کنم براتون بفرستم . ببینید اگه دیگه به دوا و دکتر نیاز پیدا کردید ؟ الان حالم خیلی بد شد . فکرشو بکنید تو لحظاتی که از درون داغون باشم بفهمم اونی که همه غریب و غربا رو دور هم جمع کرده حالش خوب نبوده و ما نمی دونستیم براش دعا کنیم چقدر از لحاظ روانی ما رو اذیت می کنه . باشه فکر کنید ما گربه سیاه و دعامون اثر نداره ... اما گلم شما یه بار به گربه سیاهها اعتماد کن ... ما هر شب به امام زمان می گیم ... به خوبا سر می زنی مگه بدا دل ندارن .... امام زمان عج اعتماد می کنه شما چرا .... وووی دیگه از پشت عینک نمی بینم . اصلا ولش کن من اگه دعوایی بودم حال و روزم این نبود .
خب ، فکر کنم دعوام بیشتر حالت گریه و التماس گرفت ... چکار کنم هر کدومتون یه جور آدمو رنج می دید !
سلام جانباز م ر ک بزرگوار و قابل احترام . نیاز به قسم خوردن نیست . می دونم که هیچی نمی دانید . هیچ کسی نمی داند چی شد ؟ الا اون که الان سالهاست زیر خاک خفته و من هر لحظه که بیاد می آورم به خاطر آن روزی که او زنگ زد و گفت با من کار دارد ... ولی من بهش زنگ نزدم ببینم کارش چیست ، خودم را لعنت می کنم . لعنت به من . تعجب می کنم با این روحیه ای که دارم چرا آن روز ترسیدم ؟ چرا از اینکه طرحم با شکست روبه رو شده بود و چیزی که اصلا انتظارش را نداشتم رخ داده بود ، من ترسیدم !!
به همین دلیل چند سال شدم مصیبت سر تو تا بتونم بگم اون سی سال پیش چه اتفاقی افتاد ؟ چه گذشت ... یه کمشو برای حاج علی گفتم . ولی کاملشو برای خودت می گم آنقدر ترسیده بودم از شما که 45 دقیقه پای پله ایستادم و بالا نرفتم . از آن روز هم هزار بار به خودم گفتم خاک تو سرت تو ترس؟ اون که رفت داغ به دلت گذاشت خو برو بالا بهش بگو خوب گند زدی به طرحم ؟ از این حرفها و کارا خوب بلد بودی پس چرا نرفتی ؟ چرا نرفتی بگی همه برادی برادی کردنت این بود؟ ما که از وحشت چند ساله نه خواب داریم نه آرامش ؟
خب ، این همش آرزویه که انجام ندادم و مون انجام ندادم سالهاست بخاطر از دست دادن فرصت عذاب کشیدم . اگه از پله ها بالا می رفتم حالا همه می فهمیدن من و اون عزیز رخت بربسته چی باهم حرف زدیم ؟
این شد که وقتی آمدم سراغت ، کاری کردم که باورت بشه من مصیبت زده نیستم ، این فاش نیوز بینوا مصیبت زده است که من عین چی رو سرش آوار شدم ...
اینبار دیگه نترسیدم ؟ بترسیدم برای چی ؟ چیزی نبود که بترسم براش دیگه ؟
این دو سه سال خیلی آتیش سوزوندم ..... خب ، چند وقت پیش صدام به گوش خیلیا رسید . همونا که حق مسلمانی رو رعایت نکردن ... مگه نمی گید شیعه علی ع هستید . مولا گفت هر چه را برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند اما در فاصله سه ماه دیدم ادعادارها همه چیز رو برای خودشون می خوان ... خب متکبر و خودخواه بودن نه !
تو که خودت استاد پیچوندنا هستی ؟ چرا شکسته نفسی می کنی ؟ اما چشم یه روز که وقتش شد مفصل براتون میگم .. دیگه دوست ندارم فضای زیبای سایتو پر کنم از انرژی منفی ام درباره گذشته ... گذشته من شما بودی که حالا هم هستی ... تازه زیادتر هم شدید قد یه محیط لایتناهی در اینجا و آنجا و جاهای دیگه . دارم یه راهی را تجربه می کنم تا بازم بیشترتون کنم . ریسک نکردم . حرکتی کردم اما با ده نفر هماهنگ کردم . فقط پیش شما نمیام . حاج علی میگه ما که نفهمیدم چی شد از ما بریدی اما حالا که فهمیدیم بهت حق می دیم . خودت اشتباه کردی پنهانی ما رو خبر نکردی ؟ خب حالا بعد حساب اونم می رسم . مگه من با کسی پنهانی دارم ؟ کار اونها قشنگ از ظاهر و پنهانش اشتباه بود ولی نذاشتن علنا اعتراض کنم .
حرف زیاد شد باز ... اصلا بلد نیستم کوتاه نوشتن . اما خواستم بدونی ما شیوه مان را عوض کردیم و برگشتیم به حالت قبلمان ... اما این دلیلش نیست که ما خشک و بی روح هستیم . خب بهتره به جای از خود تعریف کردن کاری کنیم که عطار از ما تعریف کند ... فقط خواستم بگم ممنون که هستی ... ممنون بخاطر آن شب پر از اضطراب و استرس ... که وقتی از مظلومیت آن شب حرف زدم پیش حاجی علی گفت شرمنده ایم ... اما نمی دونم چرا هنوز تا دادن یه نظر عادلانه فاصله دارید ؟ واقعا چرا ؟؟ از قدرت خدا ، همه درکتون خوبه ولی چرا عادل نیستید ؟ ها ؟؟
زنده باشی ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi