شناسه خبر : 54277
دوشنبه 26 تير 1396 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت برای انتخاب رئیس جدید بنیاد باید با فراکسیون ایثارگران مشورت کند

نماینده ایثارگر مجلس دهم با بیان ویژگی های رئیس جدید بنیاد شهید بر لزوم تغییرات جدی در مدیریت این نهاد انقلابی تاکید کرد.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس دهم با بیان ویژگی های رئیس جدید بنیاد شهید بر لزوم تغییرات جدی در مدیریت این نهاد انقلابی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما، سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل دولت دوازدهم در آینده نزدیک خاطر نشان کرد: بنیاد شهید احتیاج به خانه تکانی قوی دارد و امبدوایم اقای دکتر روحانی این امر را در دولت دوازدهم انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص این سوال که چرا فراکسیون ایثارگران کسی را به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید به رئیس جمهور معرفی نمی کند پاسخ داد: دولت در این مورد باید درخواست کند و با فراکسیون ایثارگران جلسه بگذارد تا از نظرات آنها استفاده کند، اما معمولا تجربه نشان داده است نیروهایی که دوستان معرفی می کنند دولت روی آنها حساس می شود و متاسفانه این یک رویه شده است در حالی که امیدواریم در دولت دوازدهم اینطور نباشد.

نماینده ایثارگر مجلس ادامه داد: من معتقدم که رئیس جدید بنیاد شهید باید خودش از خانواده ایثارگران باشد و طعم فشارها، گرفتاری و مشکلات را از نزدیک چشیده و در بین ایثارگران مقبولیت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کسی نمی تواند دایه دلسوزتراز مادر دراین نهاد انقلابی باشد خاطر نشان کرد: من معتقدم اگر مدیریت جدید تمام این شرایط را هم دارا باشد باید علاوه بر این در بین ایثارگران مقبولیت داشته باشد، آنگاه می تواند موفق باشد.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگران مظلوم هستند و چیزاضافه ای هم  نمی خواهد تصریح کرد: مسئولین کشور اعم از دولت، مجلس، قوه مجریه، قضائیه و دیگران باید سراغ ایثارگران بروند و کاری بکنند که بنیاد شهید سراغ حل مشکلات آنها برود، نه اینکه یک خانواده شهید یا جانبازی برود داد و فریاد بزند و نماینده ای را ببیند و یا تحصن کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این مطلب که باید رویکردها را عوض کنیم تاکید کرد: این رویکرد برای ما درست نیست چرا که قوام و بقای نظام اسلامی برخون شهدا و ایثارگران استوار است و این اعتقاد قلبی من است و تبلیغات انتخاباتی نیست.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
ما نیستانیان ، به آتش عادت دیرینه کردیم .
ضرب خنجر از پشت ؛ بغض بر گلویمان نشانده است .
ورنه باکی زآتش دیگر نداریم ، چون ریشه داریم .
دولتی در روز جانباز یک تبریک به جانبازان شاغل نمی گویند محیط زیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi