شناسه خبر : 54289
یکشنبه 01 مرداد 1396 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرسش و پاسخ فاش نیوز با رئیس فراکسیون ایثارگران

بیشتر رزمندگان بخوانند

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از تعلق گرفتن یک ماه کسر خدمت به فرزندان رزمندگان، آزادگان و جانبازان به ازای هر ماه حضور در جبهه خبرداد.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از تعلق گرفتن یک ماه کسر خدمت به فرزندان رزمندگان، آزادگان و جانبازان به ازای هر ماه حضور در جبهه خبرداد.

حجت الاسلام حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در گفت و گوی اختصاصی با فاش نیوز با بیان اینکه همه رزمندگان به نسبت حضور درجبهه باید از مزایا و حمایت های قانون بهره مند شوند گفت: به فرزندان رزمندگان، آزادگان و جانبازان با سابقه حضور در جبهه به ازای هر ماه حضور یک ماه کسر خدمت تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین از دعوت مسئولان ستاد کل به مجلس درهفته جاری برای رایزنی در مورد معافبت فرزندان ایثارگران خبر داد.

در اینجا متن کامل این پرسش و پاسخ از نظرتان می گذرد:

 

فاش نیوز: آیا رزمندگان با سابقه بالا درجبهه می توانند برای فرزندان خود کسر خدمت یا معافیت تقاضا کنند؟

- اصولا آنچه که ما در خصوص ایثارگران در برنامه ششم توسعه کشور آورده ایم این است که به تعداد ماه هایی که رزمنده در جبهه بوده، فرزندانش می توانند استفاده کنند چه فرزند اول باشد و چه فرزند دوم.

 

فاش نیوز: این مصوبه کی اجرایی می شود؟

- ما مکاتبه کردیم و باید اجرایی شود، در این رابطه قرار بود ستاد کل را دعوت کنیم حالا یا امروز یا فردا دعوت می کنیم و با آنها صحبت بکنیم، بنیاد شهید هم باید تلاش کند.

 

فاش نیوز: چرا رزمنده ها از نوع و میزان درصد تعیین شده در کمیسیون پزشکی بنیاد ابراز نارضایتی می کنند، مقصر کیست، بنیاد یا رزمندگان؟

- این سووال که چرا تمام رزمنده ها از نوع و میزان درصد کمیسیون پزشکی بنیاد ابراز نارضایتی می کنند و مقصر کیست، بنیاد یا رزمنده باید بگویم بنظر می رسد که بنیاد گاهی قبول دارد که مثلا یک شخص این درصد را دارد، ولی در مقابل یک حالت اداری به خود گرفته و می گوید مثلا من به این سه میلیون نفری که تحت پوشش دارم برسم بهتراست تا اینکه به چهار میلیون نفر رسیدگی کنم که نتوانم.

اعتقاد من بر این است که بنیاد باید یک فکر اساسی بکند  و در واقع درصد ها را بدرستی تبین و حساب کند و عدالت حاکم بشود، عدالت یعنی اینکه همه نسبت به حضورشان در جبهه بهره ببرند.

بنابر این من فکر می کنم که سوء برداشت بنیاد است که مثلا معتقد است که آن کسی که از قدیم دیگه جانباز حساب شده و غیره به همان خوب باید برسد و تعداد جدید را به این دلیل که بودجه اش را ندارد، رسیدگی نکند، یک مقداری بنیاد باید از ان حالت اداری اش بیرون بیاید و جنبه رزمندگی و ایثارگری اش را تقویت کند.

 

فاش نیوز: آیا به نظر شما می توان تمام رزمندگان را محکوم به کم توقعی کرد، اشکال به چه فرد یا دستگاهی وارد است؟

- نه. کسی که رزمنده بوده و یا جانباز و شیمیایی شده و الان در منزل افتاده است، باید مورد رسیدگی و توجه بنیاد باشد؛ بحر حال ما برای رزمندگان معسر، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا بودجه تعیین کرده ایم و بنیاد باید به درستی آن بودجه را تخصیص دهد، منتهی نه اینکه به بعضی ها دو یا سه برابر بدهیم و به بعضی ها هیچی ندهیم.

یک مقدار باید مطالعه و کار شود، بحث عدالت خیلی سخت است و این جوری نیست که ما یک کاری را روی کاغذ بیاوریم و در یک کار اداری بخواهیم حل کنیم.

 

فاش نیوز: چرا درصد نهادهای اعزامی رزمندگان اعم از سپاه و ارتش همیشه با درصد تعیین شده بنیاد شهید متفاوت است؟

- دلیلش این است که بنیاد یک کار اداری انجام می دهد و وزارتخانه ای عمل می کند اما سپاه و ارتش چون خودشان نیرو را اعزام کرده اند می شناسند و دلشان می سوزد.

بنظر می رسد که حالا اگر بنیاد می خواهد موضوع را کنترل کند اشکالی ندارد ولی باید به نظریه های سپاه و ارتش احترام بگذارد و یک مقداری موضوع را پالایش و سیاست ها را تعدیل کند.

مثلا اگر می بیند شخصی سرهنگ است و از ماده 38 هم می گیرد و یکی هم رزمنده یا سرباز و یا بسیجی بوده که حالا دارد از گرسنگی می میرد و ماده 38 را هم نمی گیرد، باید کاری کند که در واقع به آن مستضعف  و فقبر برسد، یک کسی می بینید استاد دانشگاه است و به عنوان عضوعلمی از فلان ماده استفاده می کند اما یک کسی که در کیوسکی نشسته و با چند سر عائله 700 یا 900 تومان حقوق می گیرد، در این مورد باید یک قدری با فکر، دقت و عدالت عمل کند.

 

فاش نیوز: چرا بنیاد عوارض و جراحت هایی که ارتش و سپاه برای رزمندگان تائید می کنند درست نمی داند، قصد بنیاد چیست؟

عرض کردم، بنیاد شهید یک حالت اداری و فنی به آن می دهد و بنظر می رسد یک مقداری ارتش و سپاه و مراکز اعزام کننده در این زمینه به بنیاد نزدیک تر شوند و طرفین رعایت همدیگر را بکنند، یک مقداری نسبت به کل کار به همدیگر نزدیک و به تعادل برسند.

 

فاش نیوز: پیگیری اجرای قانون رزمندگان زیر 25درصد به کجا رسید؟

- آن را داریم سربازی می کنیم که فرزندانشان بتوانند از 5 درصدشان استفاده کنند.

بحث رزمندگان اعصاب و روان در برنامه ششم هم تمام شده است و موضوع آن را ما به اقای شهیدی گفتیم و ایشان هم گفتند معاونت ها تشکیل جلسه بدهند، ما هم منتظریم.

از طرفی من نامه ای به دکتر لاریجانی نوشتم که ایشان به وزارتخانه هایی مانند آموزش و پرورش، آموزش عالی، تعاون و... که  هر کدام نسبت به ایثارگران وظیفه ای دارند و قانون مقرر کرده تن به قانون بدهند و به مصوبات عمل کنند.

 

فاش نیوز: علت عدم اجرای سریع وام ازدواج خانواده ایثارگران در سال جاری چیست؟

- من معتقدم که یک مقداری باید آقای شهیدی لطف واین مسئله را از طریق بانک دی و یا بانک های دیگر پیگیری کنند.

آنچه که ما در برنامه ششم توسعه کشور در سال گذشته تصویب کردیم عبارت از 50 هزار تسهیلات بوده است.

در این زمینه بنیاد شهید واقعا باید به میدان بیاید و بانک ها را دعوت و با آنها صحبت کند و اگر بانک ها زیر بار نمی روند به مجلس شورای اسلامی بگویند تا ما با آنها صحبت کنیم.

اما به طور مثال از من به عنوان رئیس فراکسیون ایثارگران بنیاد شهید هیچوقت چیزی نخواسته که کاری را انجام بدهم، و وقتی که ما نامه می نویسیم و می گوییم باید این جوری بشود  همیشه آنها می گویند داریم فکر و بررسی می کنیم.

من احساسم این است که بنیاد باید یک مقداری چست و چالاک برخورد کند و برود به سمت دفاع از رزمندگان و کار بکند و هر کجا که با مشکل برخورد کند به ما مراجعه کند .

در این یک سال و نیمی که من رئیس فراکسیون ایثارگران هستم هیچ وقت بنیاد از ما چیزی نخواسته است که بگوید این کار انجام نمی شود و شما به کمک کنید.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
اقا کاش بدون تعارف تو مصاحبه سوال میکردین با ۱۲ ماه حبهه معافیت میدین یا نه اصلا معنای حاکم بون چیه هر چند سر بسته جناب نوروزی گفته فقط کسری میدیم
معافیت از مالیات با 12 ماه رزمندگی و معافیت از سهم بازنشستگی بیشتر از 24ماه و افزا یش مقطع تحصیلی برای اکثر شاغلین سازمانها اجرا شد
اقا پس کی اجرا میشه ؟؟؟
مردیم از بلاتکلیفی
والا وزارت علوم که تا امروز 23مرداد96 اجرا نکرده
یک ماه کسر خدمت ب ازای هر درصد جانبازی هم در برنامشان هست؟؟؟؟ یا فقط برای سابقه جبهه کسر خدمت میدهند؟؟
با سلام دوستان برای پیگیری به اینستاگرام اقای نوروزی مراجعه کنند و درخواست پیگیر دهند ..
اینجانب سیدزکی درویشی دارای سوابق ۸ ماه متوالی ایثارگری درجبهه ها و ۵ درصدجانبازی ودارای مدرک کارشناسی و۴فرزند دانش آموز وبی کار چراکسی به فکرمانیست مگرنگفتید به رزمندگان ۶ماه به بالا و جانبازان زیر ۲۵ درصد غیرشاغل حقوق میدهند پس چه شد چرا شامل حال من تاکنون نشد خواهان پیگیری هستم وحقوق و مزایای قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد شهردهدشت
ممنون از اطلاع رسانی شما
در مقایسه با دیگ خبرگذاریها فاش نیوز بهترین است
در رابطه با رزمندگان شیمیایی که جدید درصد براشون زدند متاسفانه بنیاد با سپاه وارنتش امدند فقط دهن رزمندگان را ببندند و همه را 5 درصد زدند این ظلم اشکار به این عزیزان است اقای نماینده بدان بنیاد شهید کاری به ایثار گران ندارد فقط دارا رفع تکلیف میکند من رزمنده ای سراغ دارم که h r ct ان 2 مثبت بوده اما 5 درصد براش زدند این ظلم اشکار است کسانی در بنیاد مدیرند که بویی از جنگ نبرده فقط سیاسیون تصمیم میگیرن
سلام لطفا پیگیری کنید واقعا فاش نیوز ازت ممنونم خدا خیرتون بده همچنین آقای نوروزی
سلام.مسئول محترم جلسه تشکیل شد؟؟
فاش نیوز خیلی ممنون فقط میگویم اقانورزی خیلی وقت هم مصاحبه کرد وگفت فقط اذن رهبری ماند این بار هم گفت سردار کمالی موافقت کرد واین هفته میاد مجلس واذن رهبری را میگیریم این هفته تمام شد اقافاش نیوز قبول کن این پچه ها گناه دارند اخراین ستاد درباره همه چیز صحبت میکنند برای جانبازان اصلا هیچی نمیگویند اقافاش نیوز شما به عنوان نماینده این پچه ها جانبازان باستاد یه مصاحبه ترتیب بدهید تااین پچه ها تکلیف خود رامعلوم کنند اقاستاد مثل یه مرد بگو میشه یانه اخراین همه انتظار خداگواه زشت اخرچه ملتی ماهستیم چطور این همه جوانان باهمه مشکلات چه بگویم توکشور هرکی داره حرف خودش رامیزنه نه قانون ....
این وبسایت خبری هم ک کلی به خبراش اعتماد کردیم تو زرد دراومد
فاش نیوز عزیز لطفا خبرای دروغین جهت افزایش بازدیدکنندگان از سایت نگذارید
چرا خبر دروغ میذارین ک اصلا ن کسی موافق است ن خبری شده از کسری خدمت
واقعا متاسفم واسه فاش نیوز
سلام خبر کاملا صحیح می باشد
خبر دریت است
از کجا بدونم با اسم فاش نیوز اومدی گفتی کاملا صحیحه ادمین فاش نیوز باشی
بهتره اخبار کذبو از سایت حذف کنی
سلام
جناب محسن
ممنون از توجه شما
هیچ کامنتی نمیتواند بدون نظر سایت بنام سایت منتشر شود
این هفته قرار بود سردار کمالی برن مجلس چی شد ؟؟
- این سووال که چرا تمام رزمنده ها از نوع و میزان درصد کمیسیون پزشکی بنیاد ابراز نارضایتی می کنند و مقصر کیست، بنیاد یا رزمنده باید بگویم بنظر می رسد که بنیاد گاهی قبول دارد که مثلا یک شخص این درصد را دارد، ولی در مقابل یک حالت اداری به خود گرفته و می گوید مثلا من به این سه میلیون نفری که تحت پوشش دارم برسم بهتراست تا اینکه به چهار میلیون نفر رسیدگی کنم که نتوانم/////دوستان این چه سخنی است اگررزمندگان اینقدباشدبرسم خوب است یا بیشترباشدنرسم ؟یعنی چه شماوظیفه دارید10ملیون هم که باشندبایدجوابگوباشیدمگرزمان جنگ به مامیگفتندازفلان اماربه بالا جانباز یاموجی نشندیابشند .جعم کنیدبااین سخنرانیهاتون
من یکی به شیوه سوال کردن و نوع سوالت مخالفم
اگر شما صداقت دارید باید اول یه فرا خوان در همین سایت بزنید و از همه رزمندگان بخ.اهید که فلان روز رییس کمیسون ایثار گران مهمان ماست هر کس سوالی دا رد ما سوالات شما را منعکس خواهیم کرد
بعد سوالات ویرایش شود و چند سوال که مشلات و خواسته های اکثر رزمندگان باشد بدون سیاسی کاری پرسیده شود
مشکل ما این است که میخواهیم ما را ببینید و می خواهیم به بعضی ها بفهمانیم که ما هنوز زنده ایم و داریم نفس میکشیم از این بیشتر حق ما را نخورید
دوستان عزیز خبرگزاری فاش نیوز ضمن تشکر از خبر نصف و نیمه شما مبنی بر ارسال پیامک از طرف سرقدار کمالی منکر شدند و گیرنده پیامک هم مشخص نیست و ببینید از فروردین به این طرف این خبر رو کار کردید هر بار بهذنقل از یک نماینده گفتید تااخر این ماه مصوبه کسری و سایر قوانین اجرا میشود الان که شروع ماه پنجم از سال است خواهشا یکبار شسته و رفته مستقیما از سردار کمالی سوال بفرمایبد چرا که اینطور که معلومه سردار کمالی از قانون و جمیع نمایندگان برتری خاصی دارند جالبتر از اینکه بجای مصوبه مجلسین که اذن رهبر را نیاز داشت ایشان درخواست عفو متحلفین از قانون را از حضرت اقا درخواست نمودنند که ایشان هم با رافت خوشون موافقت کردند.
نتیجتا مشخص نیست سردار کمالی قصد حل کدام مشکل رابا عدم اجرای این قانون را دارد ویا اجرای این قانون که از چند فیلتر رد شده چه چیزی رو بخطر می اندازد لظقا این الات را درخواست داریم که سردتر کمالی توضیح دهند چطور که من برادر شهبد با ۲۴ ماه جبهه‌های حق علیه باطل فرزند همسن من بخاطر داشتن مدرک فوق لیسانس حق استفاده از معافیت و کسر خدمت را ندارد ولی متخلفی که هشت سال از خدمت فراری بوده با پرداخت مبلغی اونم بصورت قسطی از این مزایا مستفیذ شود این موضوع و این اختلاف منهای درامد چه توجیهی دارد عقل من قد نمیده شما از سردار سوال بفرمایید بد نوشتم شما اختیار دارید انشا ان راذتصحیح بفرمایید ممنون
خوب الان شمامصاحبه کردین گفت این هفته دعوت ستاد رادعوت میکنیم این اتفافق نیفتاد اقافاش یه زنگ بزنید به نورزی بکوید شما که باسایت فاش مصاحبه میکنید این هفته سردار میاد ویامصاحبه قبل کفت گفت اقاکمالی میاد مجلس وهمانجا اذن رهبری را میگیریم پس چه شد الان هزاران نفر دارن این سایت را میخوانند ویه فکر بدی به این سایت میکنند شمامقصر نیستین فقط میشه به اقانورزی بکوید علت این که این اتفاق نیافتاد چیه شماهم برای ما هم خیلی زحمت میکشین ماهمه ممنون شماهستیم
این درخواست جانبازان ازشما دارند یه مصاحبه ازستاد بگیرید تامعلوم شود این کسری انجام میشود یاخیر ای کاش همچین طرحی نبود تاماجانبازان این قدر خودخوری نکنیم شمایی که تو ستادهستین وزیر کولر وحقوق ملیونی میکیرد شماهرچه دارین ازاین جانبازان دارین پس به احترام این عزیزان اجراکنید
سلام. چرا هرکی یه چی میگه؟!

دیروز رفتم نظام وظیفه تهران میگه عمرا این طرح اجرا بشه!

میایم پیش نمایندگان مجلس میگن حتما اجراش میکنیم

میایم اینترنیت سایتهایی مثل شما میگن دیگه آخراشه و داره اجرا میشه!!!!!

چ خبره؟؟؟؟؟؟؟؟
یا میشه یا نمیشه دیگه!

این همه بلاتکلیفی چیه؟؟
من 6 ماهه دارم پیگیری میکنم. برج 6 هم اعزامم و هنوز ک هنوز این طرح فقط در حد حرفه.
یا امید ندید یا حرفی میزنید عمل کنید!!!

پدر بنده 28 ماه تو اوج جنگ عمرشو توی جبهه ها گذروند و جنگید. تا الان هم هیچ خیری از هیچ جا ندیدیم . منم تنها پسرشم.
امثال من کم نیستن...
کاش یکم قدر بدوننن بعضیا!!

من با مدرک کارشناسی مکانیک و کارت سبز و 28 ماه سابقه جبهه پدر و ... چرا باید برم عمرو تو پادگانها هدر کنم؟؟

یه رسیدگی سفت و سخت و یه خبر نهایی بدید لطفا
ممنون
...
و خدا انسانهای شریف را ؛

و ایثارگران پاک و صادق را ؛

و مسئولین راستگو و خدمت گذار ؛

مانند رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران :

برادر بزرگوار دکتر حمید علی صمیمی را محفوظ بدارد .

و دنیا و ایران باید قدر دان این عزیز بزرگوار باشد .

که مسئولی با تقوا و با تدبیر و غم خوار بچه های جبهه و جنگ می باشند .

و از هیچ گوششی برای رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا دریغ نمی کنند .

و بسیار زیاد برای بچه های دفاع مقدس خدمت می کنند .

و خوش بحال همکارنش در بنیاد شهید تهران که اینچنین رئیس

درستکاری دارند .

قدردان باشید و خدا را سپاس گذار باشید .

آمین .

خدا ایشان را برای ریاست بنیاد شهید ایران و

برای ایثارگران محفوظ بدارد .

انشاالله .

آمین یا رب العالمین .
...
کد ملی

۵۹۴۹۵۶۹۲۷۱
...
باسلام اقا فاش نیوز به عنوان یه جانباز عاجزانه ازشمایه خواهش دارام چون تنهاسایتی هستین به جانبازان توچه ویژه ای دارین باسردار کمالی یه مصاحبه ای ترتیب دهید به سرداربکوید به احترام جانبازان جواب بد هد حتمابه سرداربکوید اکراین قانون اجرا نمی شود بکوید چون بعضی ازجانبازان بنده خدا مریضی اعصاب روان دارن ومریضی شان تشدید میشود . انشاله این فاش نیوزیها عزیز درپناه خدا سلامت باشید
سلام دوستان رییس بنیادشهیدگفته قانون کسرخدمت ایثارگران به ماربطی نداره وماپیگیر کسرخدمت فرزندشهیدوجانباز۲۵درصدبه بالا هستیم،خبرش هست به خدا راست میگم،به نظر من ستاد خیلی زورش زیاده مجلس نمیتونه کاری کنه
اقاالان رییس بتیاد تومصاحبه خود گفت اصلا ربطی به ماندارد ان موقع این لایحه تصویب میشد مکربه مااطلاع دادید ربطی به ماندارد وظیفه وپیگیری مافقط بیست پنچ درصدبه بالاست.اقافاش نیوزتوخدا قسم میدم این تکلیف مارامعلوم کن وقتی مصاحبه میکنی بانورزی سردار پیامک داد واین هفته میاد مجلس پس کو مگرمامسخره انهانیستیم بابامن موجی هست هرروز‌پیکری میکند وبیشترروزبه روزعصبانی ترمیشود فاش نیوزعزیز فردا یه پیکری کن وتکلیف همه مامعلوم کن چون تواین جامعه شماجانبازان فقط این سایت رامی بینه با تشکر
مسئول محترم جلسه تشکیل شد یا نه؟ چرا جواب نمیدید؟
سلام به مدیر محترم فاش نیوز و سایر کارکنان محترم ....شما رو به فاطمه زهرا قصم شنبه یه مصاحبه با سردار کمالی و ستاد کل انجام بدین و تکلیف مارو معلوم کنید از بس دیگه حرف های متناقض و مبهم شنیدیم دیگه داریم دیوونه میشیم شمارو به خدا قصم به سردار کمالی بگین اگه نمیخوای اجرا کنید دیگه بیشتر از این مارو عذاب نده ..اینکه شما 5 ماهه فقط میگید داریم کارشناسی مبکنیم دیگه قابل قبول نیست مگر یه قانون 3 خطی چقدر کار داره و چقدر زمان نیاز داره چرا ستاد کل این اندک امتیاز ناچیز رو هم از خانواده جانبازان زیر 25 و رزمندگان دریغ میکنه بابا به خدا ما خودمون کم مشکل نداریم شما دیگه مارو عذاب ندین ...مدیر محترم فاش نیوز عاجزانه از شما درخواست دارم با سردار کمالی یه مصاحبه انجام بدین و یه جواب روشن و واضح بگیرین ......کوچیک شما فرزند جانباز 15 درصد عذاب دیده
سلام ...دوستان عزیز ....ما کاملا سردرگم شدیم شما به جای این اخبار یه مصاحبه با سردار کمالی انجام بدین و بگین مگر یه قانون چقدر زمان میخواد برای اجرا ...چرا 4 ماهه فقط خبر ضدونقیض میشنویم تو این خبر گفته شد کمالی این هفته میاد مجلس و اذن هم گرفته میشه کجا خبری نشد ....فاش نیوز تو رو به امام حسین قسم ما خودمون به خودی خود داغون و خراب هستیم و از دست پدران موجی کم عذاب نکشیدیم ..یه مصاحبه با ستاد کل ترتیب بدین و خواستار اجرای این قانون بشین ما هرچه از نوروزی شنیدیم در این مدت صحیح نبوده ....به کمالی بگین این چه ارادتیست که شما به ایثارگران دارید که حتی کسر خدمت رو هم از فرزند آنها دریغ میکنید ....منتظر اخبار شما در این خصوص هستم
دولتمردان به کررات مدعی شدند که مطالبات ایثارگران و خانواده شهدا را از سال ۷۶ تا ۹۵ بصورت کامل پرداخت کرده اند.این در حالی است که خانواده ی شهدایی که در سال ۹۳ بازنشسته شده اند حتی یک ریال بابت سنوات مرخصی دریافت نکرده اند.اخه چرا ادعاهای کذب مطرح میکنید؟
سلام .حال شما خوش است اینجانب جانباز بیست درصد هستم با توجه به انکه بخشنامه صادره از دانشکاه ازاد شامل حال من می شد از امتحان جامع دکتری حذف شدم و درخواست کمسیون هم کردک ولی جواب منفی گرفتم .چه کس تابان یک سال عمر من و هدر رفتن زمان را پاسخگو است؟چرا اقایان قبول ندارند که کوتاهی کردن؟خدا به ما کمک کند
فاش نیوز عزیز دل ما به شماخوش بود شما هم جواب این جا نبازان را هم نمی دهید اخر چرا یه مصاحبه انقدرسخته تو را قسم میدهم به هم سنگرات این یه کار را برای جانبازان انجام دهید فاش نیوز عزیز به اقا نورزی بکوید طی این مدت فقط با این مصاحبه جانبازان اذیت وازار شدند و به کمالی بکوید هرچه داره از سر همین جانبازان داره وبا این کارها مریضی موجی ها را تشدید نکند ویه خدمتی به عزیزان وجوانان بکند فاش نیوز عزیز یاد دوران جبهه بخیر پجه ها پاک دلسوز بی ریا .
دوستان آیا تابه حال کسی از رزمندگان که فقط سابقه جبهه داشته باشد توانسته طبق برنامه ششم وام 70میلیونی بگیرد؟
سلام
بحث رزمندگان اعصاب و روان در برنامه ششم هم تمام شده است ،
این جمله یعنی چه ؟ یعنی فاتحه ما را خواندن.

بحث معافیت فرزندان به کجا رسید؟
ای کاش فرماندهان شجاع دوران دفاع مقدس، اینک نیز سر کار بودند و با شهامت تصمیم می گرفتند نه مثل این آقایان که شش ماه است در مورد اجرای مصوبه مجلس هیچگونه قدرت تصمیم گیری ندارند.
سلام بر شنوندگان محترم لطفا شفاف بی پروا و اشکارا اعلام بفرمائید. آیا حقیقتا قصد دارید و میخواهید مشکلات ما رزمندگان را حل کنید ویا اینکه درحد شعار است و رفع مسئولیت چطور ما تا به حال نشنیدیم از تریبون مجلس ونطقهای نمایندگان فریادی برابر ای نمایندگان ای مسئولین ای رئیس جمهور اگه نبود حضور مقتدرانه جانفشانی های این رزمندگان درحد مقدم جبهه ها شماها بااین آسودگی اینجانبودید دلتان به رزمندگان فاقد شغل و درآمد بسوزد رزمندگانی که دارای مدرک تحصیلی وبی کارند شغل ایجاد کنید اینها مستحقند و اینها باید در اولویت باشند نه پارتی بازی بی عدالتی و کسانی که در رساند خودشون وبستکانشون در اولویت باشند اینجانب سیدزکی درویشی سوابق ۸ماه متوالی حضور در جنگ دارای مدرک کارشناسی فقه وحقوق ۵درصدجانبازی وغیر شاغل آیا این حق من است که از سفره نظام جمهوری اسلامی بی بهره باشم چونکه به جبهه رفتم .کمی هم انصاف داشته باشید و نگذارید مایوس بشویم ازاین مسئولین و این عملکرد سهامداران این نظام که با خون هزاران انسان مثل من ومامها بوجود آمد تقاضای حق خود دارم یعنی اشتغال اشتغال اشتغال اشتغال ویا حقوق بگیر نظام جمهوری اسلامی شاها جیباتون پره شکمشان سیره گرسنه نیستیم نمی دانید ما چه عذابی می کشیم نه پول اجاره داریم نه پول هزینه آب وبرق داریم نه توان خرید برای خانواده پس من منتظر جواب میباشم امیدوارم دلتان بسوزد ودل رحم باشید نه ظالم وسخت دل مثل منافقند خرابه همه خدمت گذارانی که در فکر مردم فقیر وبی بضاعت هستند کمک نماید تا مشکلات مردم را حل نمایند

شرح حال اسف بار زندگی رزمندگان فاقدشغل
به نام خدا.عرض ادب واحترام .ضمن عرض خداقوت وخسته نباشیددراحادیث وروایات فروران ازبزرگان دینی توصیه شده که تقواپیشگان برای کارهاری خیر سبقیت می گیرند خدایاماراخداپرستی خداترس قرارده که تقوارادرتمامی امورات رعایت کنیم.امین
سلام خبرنگاران رسانه ملی رزمندگان وسلام اقای نوروزی ماایثارگران وجانبازان زیر۲۵درصدهمه موقع ازهمه حق وحقوق قانونی خودمحروم هستیماینجانب خیراله صحرای ۲۴ماه سابقه جبهه دارم وجانبازهم هستم معسر هم هستم باهمه این حرفهارفت وامد تازه بنیادشهیداراک وشازندمبچیگویندپرونده معسر ی که شناسای کردن فرستادن تهران برای تعیین وتکلیف حقوق مدت شش ماه میگذارد هیچ خبری نیامده چندباربه بنیاد شهیدزنگزدم حضوری رفته ام مسولین محترم بنیاد میگویند ما کاری ازدستمان برنمی ایدبایدازتهران تکایف شما رادرست کنندایااین کدام عدالت خدمت به ایثرگران است منتظرجوابم اقای شهیدی وهمکارانشان باخیال راحت وجیب پرازپول زندگی میکندکی میخواهدمشکلات وگرفتاری ایثرگران درست کنداقای نوروزی تمنامیکنم به دورغ ووعدهای مسولین بنیاد شهیدتوجه نکن انهارازیرسوال ببریدطورکه قانونی است منتظرم که ازطریق شماپیگیریشودبه ماجواب نمی دهند متشکرم فاش نیوزعزیزواقای حسن نوروزی ریس محترم کنیسیون ایثارگران درمجلس شورای اسلامی واقعاخدامزددهد
سلام-بنده جانباز 50 درصد با سابقه 8 سال حضور در مناطق عملیاتی و جنگی می باشم -در خصوص اعاده به خدمت جانبازان (ماده 87)قانون برنامه ششم توسعه اقدام کردم و از طریق دیوان عدالت اداری رای به اعاده خدمت گرفتم ولی برخی از مسئولین رده خدمتی اینجانب (سپاه استان کرمانشاه ) به این رای توجه ننموده و می گویند ما قانون خودمان را داریم-برو هر کاری از دستت بر میاد کوتاهی نکن-ایا واقعا سپاه تحفه ی جدا بافته است از این نظام و انقلاب که به قانونی که توسط مجلس و شورای نگهبان تصویب و لازم الجرا شده است اصلا توجهی ندارد یا از قدرتی که به واسطه همین مردم و شهدا و جانبازان بدست ورده و مرهون آنهاست دارد یکه تازی می کند و به حرف احدی گوش نمی دهد .خواهشمند م اگر هنوز گوشی هست که به تظلم خواهی دلشکستگان حریم ولایت گوش دهد با این شماره تماس بگیرد که بی اجر نخواهد بود
با سلام زینت هر دولتی اعاده حق به صاحبان ان چامعه است .ما جمع رزمندگان فرهنگی دارای یک سال دوطلب جبهه داریم از دولت واز مجلسیان می خواهیم قانون توسعه ی ششم که برای رزمندگان است .به حقوق تضییع شده انا ن اقدام نمایند با سپاس
میریت محترم و وزین فاش نیوز

خواهشمندم هر گونه خبر و یا اطلاعاتی که در خصوص طرح 42 ماده ای نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی که قرار بود در برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی دولت برای جبران بی عدالتیهایی که به رزمندگان ایثارگر 8 سال دفاع مقدس شده بود لحاظ نمایند و اینکه آیا در صحن مجلس با حضور تمامی نمایندگان مطرح خواهد شد را اطلاع رسانی نمائید.
باعرض سلام وخسته نباشید اقای نوروزی وهمکاران محترمتان ماتعدادصدنفرازرزمندگان معسر ازاستان بوشهر شهرستان دشتی کمک معشیت مارا قطع کرده اند به دلیل اینکه سابقه پرداخت بیمه داریم پایه گذاشتند ۶۵۰هزارتومان ایابااین گرانی با۶۵۰هزارتومان میشود ده روز باش زندگی یک خانواده پنج نفری اداره کرد اینها دارند ماراتحقیر میکنند به چه چه گناهی چندسال بعدازجنگ میگذره برارزمندگان چه کار کرده اند ان حقوقهای ده میلیونی که مجلس تصویب میکنه مال از ما بهترونه اگه راست میگن ازخودشون شروع کنند نه منی ۶صبح میرم تا۶عصر براماهی ۱۴۰۰باماهی۳۵۰کرایه خونه کسیازمسولین جوابگوی مانیست مافقط شکایتمون پیش خدامیبریم ممنون از فاش نیوز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi