شناسه خبر : 54321
چهارشنبه 28 تير 1396 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیروهای انقلاب درگیر دعواهای تصنعی سیاسی نشوند

علیرضا زاکانی

پروژه آتی دولت برهم زدن تمرکز نیروهای دغدغه مند انقلابی با ایجاد دعواهای تصنعی سیاسی است.

دکترعلیرضا زاکانی نماینده ادوار مجلس در یادداشتی نوشت:

به روزهای آغازین فعالیت دولت دوازدهم نزدیک می شویم. تجربه سیاسی در چهار سال دوم صدارت رییس جمهورها نشان می دهد که آنان برنامه  خاصی را مدنظر قرار می دهند؛ هرچند هریک از آنان نسبت به طرح ریزی، اقدام و دست یابی به اهداف مدنظر در جایگاهی متفاوت قرار گرفته اند.

آقای روحانی در دولت یازدهم تمام تلاش های خود را معطوف بر تحقق برجام نمودند. با وجود تذکرها و تجربه های تاریخی نسبت به چگونگی مناسبات با آمریکا، اعتماد فراوانی به دشمن شد و ماحصل آن عدم کسب  منافع ملی در مذاکرات هسته ای بود. در مقابل بدعهدی های طرف مقابل، آقای ظریف نیز نامه ای به خانم موگرینی نوشتند که هنوز آن نامه از سوی دولت محرمانه است، هرچند دو روز پیش آقای ظریف از نقض متن برجام  از سوی  آمریکا سخن گفتند.

مسلماً آقای روحانی طرح خاصی برای چهارسال آینده دولت مدنظر دارند؛ پروژه آتی دولت کلان تر از پروژه قبلی است و دولت دوازدهم برای اجرای آن نیازمند بسترسازی مناسب در فضای جامعه است. اولین گام برهم زدن تمرکز نیروهای دغدغه مند انقلابی با ایجاد دعواهای تصنعی سیاسی است که آرامش و همگرایی ایجاد شده در رقابت سیاسی اردیبهشت امسال که پیش نیاز سامان دهی مجدد آنهاست را بهم ریزند و با این روش  از الان هرگونه سخن درست انتقادی نیز  تعبیر به مقابله با رای اکثریت می شود.

پروژه مدنظر دولت دوازدهم تنها به قدرت دفاعی ما مخصوصاً قدرت بازدارندگی موشکی منحصر نخواهد شد؛ آنان فراتر از موشک را نشانه گرفته اند؛ گزاره «پول موشک ها را دولت داده است» معنا دار است؛ بیشترین حجم پول صنایع دفاعی ما از نفت تامین می شود و حالا پروژه بعدی حول طلای سیاه طرح ریزی شده است.
البته قابلیت های بالای منطقه ای و جهانی ایران اسلامی که سبب امنیت کشور شده است نیز در دستور کار قرار دارد. ان شاءالله در این باره بیشتر خواهم نوشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi