25 آبان 1397/ ۰۸ ربيع الأول ۱۴۴۰
شناسه خبر : 54336
1396,چهارشنبه 28 تير11:40
اشتراک گذاری در:
عکس روز

خبر خوش برای فرزندان ایثارگران



کد خبرنگار : 23


Reply
no
0
yes
0
رضا
1396/04/29 - 00:43
کوووو؟ چرا پس فقط خبرگزاری شما نشر داده!
تورو خدا نصف عمرمون کردید یه خبر موثق بدید خواهشششششششش

Reply
no
0
yes
0
خانواده ایثارگران
1396/04/31 - 09:56
با سلام
مدیریت محترم فاش نیوز لطفاً خبر خوشان قابلیت اجرایی دارد بیشتر توضیح دهید ایثارگران را نوید دهید متشکر

Reply
no
1
yes
0
خانواده ایثارگران
1396/04/31 - 10:00
با سلام
با موافقت سردارکمالی کسر خدمت الان قابلیت اجرای دارد یا خیر ؟ یا اینکه منتظر بمانیم ؟ تشکر

Reply
no
1
yes
1
علی
1396/07/18 - 13:40
باسلام وخسته نباشید خدمت ستاد کل من جانباز 50 درصد هستم دو پسرم از خدمت معاف شدن و من به دلیل نیروی مازاد از خدمت مقدس سربازی معاف شدم و فرزند سوم من در صورت اجرای قانون خرید خدمت ایثار گران به این صورت نمی تواند خدمت راخریداری کند از شما تقاضا دارم در اجرا قانون به نحوی مساعدت کنید که حق همه ایثار گرا ن این کشور حفظ شود

no
0
yes
1
امیر
1396/07/27 - 15:37
ولا بخدا نمیدونم چی بگم میخای سه تاشونو خودم معاف کنن؟ مگه ما خونمون سفیده که بابامون رزمندس شرایط مالی داغونم داریم و هیچی مثل شما نمیگیرم تک پسرم هستیمو تو این سن مثل بچه های شما میخایم کار کنیم سریع ولی بدون سربازی نمیزارن .


Reply
no
0
yes
0
خلیل اکبری
1396/07/21 - 17:15
با سلام .این قانون از چه زمانی رسما اجرایی میشه .خواهشا جویای این هم باشید .چرا باوجود موافقت هیچ دستوری به پادگان های کشور ابلاغ نمیشه .

Reply
no
0
yes
2
خلیل اکبری
1396/07/21 - 17:42
ببخشید توی این قانون کسری ایثارگری سن رو برداشتن .و میشه بین دو برادر تقسیم کرد .???

Reply
no
0
yes
1
من بی ارزشم.چون پدرم درصد جانبازیش کمه
1396/07/24 - 13:11
توروخدا اگه خبری شد تو همینجا اعلام کنین تو ملت بدونن .

no
0
yes
0
عموچی
1396/11/16 - 16:10
چانباز ۱۵ درضد وباز نشته شدند چر ا هیچ گونه دولت کمک به آنها نمی کند مگر ۱۵ درصد هدف آن خدمت چیز ی دیگه بوده ایتار کرده ولی ۱۵ درصد شما آن زمان کجا بودید که هر روز ایتار بود تا نظام اسلامی قدرت دار شد شرمنده شهیدان و ایتار گران چواب دارد که قیامت باید چواب گوی این همه ایتار شود


Reply
no
0
yes
0
جمشیدصفاری
1397/03/04 - 12:29
سلام .بنده با556روزسابقه جبهه ودارای کارت ایثارگری خانه ایثارگران .ازاین ایثارگری فقط یک کارت داریم .پسرهم نداریم که ازکسرخدمتش استفاده کنیم .هیچگونه تسهیلاتی هم بمون نمیدن .بازنشسته هستم اوناهم بابت ایثارگری مبلغی نمیدن .تقاضای رسیدگی به موضوع رادارم .

Reply
no
0
yes
0
مسعود
1397/06/09 - 22:27

سلام کسی می دونه کسری ایثار گری به کسی که یک بار استفاده کرده دوباره تعلق میگیره یا نه؟





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.