شناسه خبر : 54346
شنبه 31 تير 1396 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاریخ اعزام کاروان حج، ویژه جانبازان مشخص شد

در هر کدام از کاروان‌های جانبازان بیش از 40 نفر از جانبازان به همراه همسر و یک همراه دیگر حضور دارند که امسال نیز مجموعاً 105 نفر در دو کاروان عازم حج خواهند شد.کاروان ویژه جانبازان 16 و 21 مرداد ماه به سرزمین وحی سفر می کنند

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیادشهید درجلسه ویژه کاروان جانبازان در مسجد "جامع آل یاسین" با بیان اینکه هر سال دو کاروان از جانبازان را به عنوان نمایندگان جامعه ایثارگری به حج اعزام می‌شوند، اظهار داشت: در هر کدام از کاروان‌های جانبازان بیش از 40 نفر از جانبازان به همراه همسر و یک همراه دیگر حضور دارند که امسال نیز مجموعاً 105 نفر در دو کاروان عازم حج خواهند شد.

اسلام کریمی با تشریح شرایط اعزام جانبازان به سفر معنوی حج تصریح کرد: قطعاً بنیاد شهید و امور ایثارگران برای این کاروان‌ها و اجرای برنامه‌های پیش بینی شده بهترین مدیر کاروان را انتخاب می‌کند و افرادی نیز به عنوان یاری دهنده جانبازان به حج اعزام می‌شوند تا بتوانند خدمات بهتری به ایثارگران عزیز ارائه دهند.

حج جانبازان

وی درباره زمان اعزام حجاج نیز خاطرنشان کرد: نخستین کاروان جانبازان 19 مرداد به حج مشرف می‌شوند و حدود یک هفته بعد نیز کار دوم عازم خواهد شد و طبق اعلام سازمان حج و زیارت، مدت حضور کاروان‌ها در عربستان، 32 روزه خواهد بود.

محمد سعیدی مدیر کاروان حج جانبازان نیز در آغاز این جلسه با بیان اینکه جلسه هماهنگی کاروان جانبازان هفتاد درصد هر سال پیش از اعزام به حج تمتع برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه آموزش مناسک حج توسط حجت الاسلام رسولی روحانی کاروان بیان می‌شود و نکات ایمنی و احتیاطی نیز برای اعضای کاروان تشریح می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه مسائل اجرایی از جمله نوع و زمان پرواز و همچنین خدمات کاروان که شامل اقدامات مربوط به حوزه پزشکی، اسکان و تغذیه می‌شود، بیان شده و نکات مربوط به امور درمانی و پزشکی توسط دکتر جوادی رییس مرکز ضایعات نخاعی بنیاد بیان می‌شود.

سعیدی به جانبازان شرکت کننده در این جلسه اشاره کرد و گفت: هفته گذشته جلسه‌ای برای کاروان جانبازان استان خراسان رضوی برگزار شده و مقرر شده است جلساتی برای جانبازان چند استان دیگر که امکان حضور در این جلسات را نداشتند، برگزار شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi