شناسه خبر : 54353
شنبه 31 تير 1396 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملیات استشهادی یک فلسطینی/عکس

طی عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در شمال کرانه باختری 3 شهرک‌نشین صهیونیست کشته شدند.

 رسانه‌های اسرائیلی جمعه شب (دبشب) اعلام کردند یک جوان فلسطینی اقدام به انجام عملیات شهادت طلبانه در شهرک «حلمیش» واقع در کرانه باختری کرده است که طی آن 3 شهرک‌نشین اسرائیلی کشته شدند.

یک شهرک نشین اسرائیلی نیز دچار جراحت‌های شدید شده و حال وی وخیم می‌باشد. مجری عملیات به ضرب گلوله به شهادت رسید.

شبکه «المیادین» در همین راستا گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای «کوبر» در نزدیکی رام‌الله که محل زندگی مجری عملیات است، یورش بردند و آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی حلمیش و «عتیرت» به صدا در آمد و از شهرک‌نشینان خواسته شد در منازل خود باقی بمانند.

عامل این عملیات «عمر عبد الجلیل العبد» (18 ساله ) است و وصینامه وی به نحوی گسترده در شبکه‌های مختلف منتشر شد.

جنبش حماس در کرانه باختری این عملیات را تبریک گفت؛«حسام بدارن» سخنگوی این جنبش ملت فلسطین در سرتاسر کرانه باختری، قدس و نوار غزه به ادامه مبارزه علیه دشمن صهیونیستی و نیز یاری مسجدالاقصی فراخواندند.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس نیز اعلام کرد: اگر دشمن صهیونیستی جرأت به [دست‌درازی] به مسجدالاقصی و جنگ علیه قدس بکند، آتش زیر خاکستر و انتفاضه قدس شعله‌ورتر خواهد شد.

جنبش «الاحرار» نیز اعلام کرد عملیات قهرمانانه کرانه باختری ، پاسخی خوب بر جنایات رژیم صهیونیستی و بستن مسجدالاقصی بود و باید آغاز مرحله جدیدی در مسیر انتفاضه باشد.

کمیته‌های مقاومت نیز این عملیات را تبریک گفتند و تاکید کردند نبرد دفاع از قدس ادامه پیدا خواهد کرد و ملت فلسطین قادر به پاسخ به دشمن وشکست توطئه‌های خصمانه است.

«طلال ابو ظریفه» عضو دفتر جبهه دموکراتیک نیز اعلام کرد این عملیات پاسخ طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر در قدس و مسجدالاقصی است.

جمعه دیروز در فلسطین «جمعه خشم» بود و در درگیری‌های گسترده جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیویستی 3 نفر به شهادت رسیدند و بیش از 370 تن زخمی شدند.

منبع:فارس

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi