شناسه خبر : 54357
شنبه 31 تير 1396 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا نگران ما می‌شوند و به دنبال ما می‌آیند

به راهیان نور غرب و شمالغرب، جمعی از جوانان هئیت محبین اهل بیت علیهم السلام قم در قالب کاروان راهیان نور، عصر امروز جمعه(30 تیرماه 1396) در یادمان باشگاه افسران و تپه الله و اکبر شهر سنندج حضور یافتند.

 
حجت‌الاسلام احمد پناهیان در جمع این زائرین با بیان اینکه شهدای زیادی از مناطق مختلف کشورمان در منطقه کردستان به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: یادمان باشگاه افسران شهر سنندج میزبان چندین شهید است که در مناطق مختلفی به شهادت رسیده‌اند.
 
وی عنوان کرد: شهیدان پیشمرگ کُرد، ارتشی، بسیجی و شهدای گمنام همگی در کنار هم در منطقه کردستان و باشگاه افسران آرامیده‌اند. در کنار هم بودن این شهیدان نشان می‌دهد که آن‌ها پشتیبان یکدیگر بوده‌اند.
 
 
شهدا نگران ما می‌شوند و به دنبال ما می‌آیند
 
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: زائرینی که در مسیر شهدا هستند و خودشان را مقید به دیدار با شهدا می‌دانند آشنای شهدا خواهند شد. اگر چند سال مداوم به شهدا سَر بزنیم، مقطعی هم اگر در کنار شهدا نباشیم آن‌ها نگران ما می‌شوند و به دنبال ما می‌آیند.


حجت‌الاسلام پناهیان ادامه داد: همراهی و همدلی با شهدا موجب می‌شود شهدا در دنیا و آخرت دست ما را بگیرند. این امر در دنیا اندیشه و فکرمان را مانند شهدا خواهد کرد و امیدواریم در آخرت نیز در جوار شهدا باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi