شناسه خبر : 54370
شنبه 31 تير 1396 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید به وضعیت حقوقی ایثارگران رسیدگی شود

فاش نیوز -  نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت حقوق دریافتی ایثارگران در کشور شد.

قاسم  جاسمی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات هیأت رئیسه مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: ایثارگران عزیز کشور که در خصوص وضعیت حقوق دریافتی خود بسیار نگران و مضطرب هستند به دلیل اینکه از حداقل حقوق در دولت جمهوری اسلامی برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ان شاء الله عنایت ویژه‌ ای به ایثارگران در طرح محسنین صورت گیرد و دولت نیز مساعدت‌ های لازم را در بحث اخذ دفترچه ‌های ایثار گرانی که قهرمانان ملی محسوب می ‌شوند، داشته باشد که البته اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

جاسمی افزود: با وجود تصویب و ابلاغ قانون در برنامه ششم توسعه کشور، اقدامات لازم در خصوص رسیدگی به مسائل ایثارگران انجام نشده است بنابراین دولت‌ رسیدگی های لازم را در این زمینه داشته باشد.

اینستاگرام
با عرض سلام ادب به تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماجانباز چه گناهی کردیم؟ بیسواد شدیم بی کار شدیم چون توان کار نداشتیم بنده همرزمان من از کار افتاده کلی ارتش هفتاد درصد بنیاد شهید حقوق یا مستمری یا بازنشستگی ما از ماه قبل یعنی ،1/5/86 قطع شده امروز.هم اعلام کرد ن دفتر چه بیمه ما تا آخر ماه باطل می شود به بنیاد شهید مراجعه می کنیم می گویند با ارتش است بحق هم می گوید چون ما اعزامی از ارتش هستیم و حق بازنشستگی بیمه عمر بیمه حوادث اتکا سهام کوثر مبلغی تحت عنوان توان مند کردن بازنشستگان ارتش ماهیانه از ما کم می شد ؟ حالا با ید پاداش آخر خدمت بگیرم ولی متاسفانه این حقوق ناچیز را هم از ما گرفته اند نه پا دارم دزدی بروم نه رو دارم گدایی کنم از سال شصت پنج تا هشتاد چهار هم نمی دانستیم حق پرستار ی یا نگهدار چیست آ ن هم وقتی برای کمیسیون پزشکی ارتش مراجعه کردیم متوجه شدیم مبلغی طلبکار هستیم ولی متاسفانه آ ن هم بنیاد به ما پرداخت نکرد و گفتند از بنیاد شکایت کنید ولی من چون دلیل هستم بخاطر مشکلی که خجالت می کشم نام آ ن را ببرم نتونستم پیگیری کنم لطفا رسیدگی کنید هفتاد درصد نخاعی و...تماس خواسته بودین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi