شناسه خبر : 54387
یکشنبه 01 مرداد 1396 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ششمین مجمع عمومی عادی خانه نور برگزار شد

ششمین مجمع عمومی عادی خانه نور ایرانیان بصیردر مجموعه فرهنگی سیدالشهدا تهران برگزار شد.

فاش نیوز - ششمین مجمع عمومی عادی خانه نور در مجموعه فرهنگی سیدالشهدا تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی خانه نور ایرانیان بصیر، ششمین مجمع عمومی عادی سالانه خانه نور ایرانیان بصیر (مرکز امور جانبازان نابینا)  در تارخ 25 تیرماه در مجموعه فرهنگی سیدالشهدا تهران برگزار گردید .

این مجمع که با حضور نمایندگان جانبازان بصیر سراسر کشور تشکیل شد در ابتدا پس از قرائت قرآن کریم توسط یکی از قاریان جانباز و عرض خیر مقدم جناب آقای امیر عقیقی رئیس هیئت مدیره وارد دستور کار گردید و پس از ارائه گزارش عملکرد و گزارش مالی مدیرعامل ، خزانه دار و بازرسان خانه نور اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص گزارش های ارائه شده پرداختند .

در ادامه نامزد های بازرسی خانه نور به معرفی خود پرداختند سپس انتخابات بصورت مکتوب انجام شد و در نتیجه از بین ۶ نامزد بازرسی آقایان اسفندیار نریمانی و علیرضا مختاری با کسب اکثریت آراء بعنوان بازرسان اصلی و آقای محمد اسفندیاری بعنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام و احترام
حضور محترم اعضاء شورای شهر ، شهرداری ها و رسانه های فعال
باستناد ماده88 بند"ث " برنامه ششم ، مقرر گردیده است "کلیه ایثارگران با سابقه حضور در جبهه بیش از 6 ماه و همسر و فرزندانشان از خدمات حمل و نقل عمومی " کارت مترو و اتوبوس " و خدمات مراکز فرهنگی به صورت رایگان بهره مند گردند "
بنابراین بدیهی است که اعضاء محترم شورای شهر می بایستی موضوع را مصوب کرده و به شهرداری ابلاغ کنند که در سامانه صدرو کارت مترو و اتوبوس برای همه واجدین شرایط این امکان را بوجود بیاورندکه بتوانند از خدمات فوق بهره مند شوند .
و این حداقل کاری است که از شهرداری و نماینده گان شورای شهر انتظار داریم .
با توجه به اینکه برنامه ششم از ابتدای سال 96 قابل اجراست ، در جهت حفظ حقوق شهروندی ، تسریع در اجرای قانون بسیار ضروری است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi