شناسه خبر : 54397
یکشنبه 01 مرداد 1396 , 14:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

بررسی طرح استفاده از سهمیه ایثارگران برای کارکنان مناطق جنگی

طرح استفاده از سهمیه ایثارگران برای کارکنان بخش های مختلف مستقر در شهرهای مرزی زمان جنگ تحمیلی در دست بررسی است.

فاش نیوز -  طرح استفاده از سهمیه ایثارگران برای کارکنان بخش های مختلف مستقر در شهرهای مرزی زمان جنگ تحمیلی در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، غلامرضا شرفی نماینده ایثارگر مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مصوبات برنامه ششم توسعه از جمله موضوع درخواست عمومی خانواده ایثارگران و کارکنان دولت که در زمان جنگ تحمیلی در مناطق مرزی خدمت کرده اند، افزود: در سازمان رزمی فاصله ای برای هر منطقه جنگی محاسبه می شود که اگر فاصله محل خدمت افراد از مقدار تعیین شده بیشتر باشد دیگر منطقه جنگی محسوب نمی شود.

نماینده جانباز خوزستان در مجلس دهم با اشاره به ویژگی شهرهای مرزی از جمله آبادان در دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: شهرهای پیوسته به مرز در طول ۸ سال دفاع مقدس به عنوان منطقه عملیاتی محسوب می شوند و لذا می بایست کارکنانی که در زمان جنگ در این منطقه به کار و فعالیت مشغول بودند از این مواهب و امتیازات بهره مند می شدند که این مورد در برنامه ششم آورده شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم خاطرنشان کرد: انجام این کار مستلزم تامین منابع لازم است و اگر منابع تعریف شده ای در این باره نباشد شاید دولت نتواند در قالب برنامه ششم به طور کامل کار را سامان دهد، اما این کار بایستی به طور تدریجی انجام شود.


 

عضو فراکسیون ایثارگران تصریح کرد: همچنین قرار شد تا برای آن دسته از رزمندگان غیر توانمند که هیچ منبع درآمدی برای تامین معاش زندگی خود ندارند، حدود ۷۰ درصد از حداقل حقوق برایشان در نظر گرفته شود.

اینستاگرام
جناب شرفی اخه چقدر شعار؟؟؟!!! سه سال پیش همکاران شما در کمیسیون اجتماعی طرح کف درصد جانبازان شیمیایی را به 25 درصد تصویب کردن اما در مسیر و قبل از تصویب درصحن ب گل نشست و هنوز داره خاک میخوره!!!!! شماها و امثال شما مثل لاریجانی چه جوابی برای جانبازان مظلوم شیمیائی دارید؟؟؟؟ چرا طرحهها را ناتمام میگذارید وایثارگران وجانبازان را همیشه در انتظار میگذارید چرا؟؟؟؟
باسلام فقط ایثارگران خیته ازوعده و عیدشده اندوشمادولت ومجلس ناکارآمد فقط وقت تلف میکنین به فکرحقوق ومزایای خدتون هستین بسه خجالت بکشن اونایی که حق ماابثارگران وجانبازان زیر25/درصد روتضییع میکنن صدقه سریاران امام سرکارین وامنیت دارین
حیف.چرا به فکر رزمندگان نیستید.بعضی ها 24 ما فقط در مناطق مرزی خدمت کردند چرا تفرقه می اندازید
سلام خسته نباشید
من همسرم دو ساله منطقه مرزی عملیاتی دلگان داره خدمت میکنه ( افسر نیروی انتظامی) و قراره بهشون سهمیه ایثارگران تعلق بگیره منم برای کنکورم میتونم از این سهمیه استفاده کنم یا خیر؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi