شناسه خبر : 54407
دوشنبه 02 مرداد 1396 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد "حسین عبدالهی" به یاران شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد کاشانی "حسین عبدالهی" روز شنبه ۳۱ تیرماه ۹۶ در سن ۵۵ سالگی به خیل یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد کاشانی "حسین عبداللهی" روز شنبه ۳۱ تیرماه ۹۶ در سن ۵۵ سالگی به خیل یاران شهیدش پیوست.

روز گذشته در کاشان یکی از یادگاران دفاع مقدس رخت از این دنیا بست و به سوی دیار باقی شتافت و ما را با انبوهی از خاطرات به جا مانده از وی تنها گذاشت و جامعه جانبازان و آحاد مردم شهرستان کاشان به سوگ این شهید می‌نشینند.

جانباز شهید حسین عبداللهی در پانزدهم فروردین ماه 1341 در کاشان متولد شد و در ششم آذر ماه 1362 در منطقه سومار بر اثر انفجار گلوله توپ از ناحیه هر 2 دست، پای چپ و چشم دچار مجروحیت شد و منجر به قطع پای چپ از ران، قطع دست چپ از ساعد، نابینایی چشم چپ و آسیب‌دیدگی دست راست شد.

قاسم معقولی با بیان اینکه شهید عبداللهی فردی ولایتی و مدافع حریم ولایت بودند، اظهار داشت: شهید حسین عبداللهی فردی خوش اخلاق و مردم مدار بودند و با وجود مجروحیت بالا خود را موظف به حضور در راهپیمایی می‌دانست.

رئیس مرکز توانبخشی جانبازان خاتم الانبیاء کاشان با بیان اینکه شهید عبداللهی دست چپ، پای چپ و همچنین چشم چپ خود را از دست داده بود و روی ویلچر بودند، افزود: شهید عبداللهی از سال 1362 تاکنون رنج و درد مجروحیت را تحمل کرده بود و به جهت امور درمانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی خود به این مرکز مراجعه می‌کردند.

معقولی با بیان اینکه کاشان 91 جانباز 70 درصد داشته و شهید عبداللهی نهمین جانباز شهید 70 درصد کاشانی است، تصریح کرد: شهید حسین عبداللهی به معنای واقعی کلمه اسوه اخلاق بودند.

 مراسم تشییع این شهید والامقام روز گذشته از میدان خزاق به سمت گلزار شهدای خزاق برگزار و مراسم ختم این جانباز سرافراز نیز از ساعت 18 الی 20 امروز دوشنبه در مسجد جامع خزاق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
دلاور سفر خوش ، یادی از ما اون بالاها بکن . روحت شاد .
دلاور سفر کرده همه یادشون رفته یه روزگاری ما بودیم و خمپاره . ما بودیم و تشنگی .
ما بودیم و موج کاتیوشا . ما بودیم و گرمای چزابه و رمل های داغ .
دلاور عجب زمونه بی وفایی شده که حتی اسم جانباز شده استخون توگلوی پشت میز نشینا .
قبح ایثار و ایثارگر رو با کوتادی مخملی رنگی شکستند و مطربی و قرطی بازی شده هنر و هنرمندی ....
دلاور یادته ماشین خوشگلمون تویوتا لند کروز بود که اونم یه راست میرفت خط . . .
دلاور یادته بهترین وسیله و خوش رنگ ترین وسیله حمل ونقل تو کردستان و شاخ شمران و ماووت قاطر بود. عراقیا حتی اونم هدف میگرفتن .
گذشته اگه واسه همه گذشته واسه ما که هنوز امروزه ....
سلام،عرض تسلیت .شادی روح بزرگشان و سلامتی بازماندگان محترم:فاتحه + صلوات
جانازسرفراز ان شا اله با جانباز کربلا محشورشوی ولی با دیدن عکست خیلی دلم گرفت 55ساله بودی ولی سپیدی محاسنت و پیری جهره ات به 80ساله میخورد
باسلام وتسلیت به خانواده جانبازه عزیزهمرزم عزیزم رفتی وازدردوغم آزادشدی دریغ ازیک خبرزیرنویس شبکه خبرکه اگرفلان جای جهان یکی زمین بخوردیالان بازیگروورزکارجهان فوت کندچندین بارازشبکه خبراعلام میودولی شمامظلومانه میرویدحتی بی خبر
دلم گرفت رفتی توروخدا اگر آقایمان درادیدی بگو ـقا بیا خسته شدیم . از رنگ وریا ظهور کن آقا. روحت شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi