شناسه خبر : 54411
دوشنبه 02 مرداد 1396 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر یک سردار و خواهر دو شهید درگذشت

همسر سردار شهید خداکرم رجب‌پور و خواهر سرداران شهید غلامرضا و علیرضا کاووسی درگذشت.

حاجیه خانم مریم کاووسی قهفرخی همسر سردار شهید خداکرم رجب‌پور  و خواهر سرداران شهید غلامرضا و علیرضا کاووسی به علت بیماری در ۵۷ سالگی در گذشت. پیکر این همسر فداکار با حضور مسئولان استان چهارمحال و بختیاری از مقابل پایگاه بسیج فرخشهر به سمت گلزار شهدا و آرامستان فرخشهر تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش به خاک سپرده شد.

خداکرم رجب‌پور متولد ۱۳۳۴ در شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد بدنیا آمد او معلم بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت تا اینکه در ۲۱ دی ماه ۱۳۶۵ با سمت جانشین گردان امام سجاد(ع) در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سرش به شهادت رسید و در گلزار شهدای فرخشهر به خاک سپرده شد.
 

همچنین غلامرضا کاووسی قهفرخی متولد ۱۳۳۷ در فرخشهر بود که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در ۲۳  اسفندماه  ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گردان یا زهرا (س) در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی  بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سرش شهید و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
 

علیرضا کاووسی قهفرخی نیز متولد ۱۳۴۵ در فرخشهر بود که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در ۲۳  اسفندماه  ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گروهان در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی  بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سرش به شهادت رسید و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مراسم گرامیداشت سومین و هفتمین روز درگذشت  این همسر فداکار روز پنجشنبه ۵  مردادماه ۹۶ از ساعت۱۵ تا ۱۷ در مسجد جامع فرخشهر برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi