شناسه خبر : 54442
سه شنبه 03 مرداد 1396 , 16:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کو تا محاسبه آخرین حقوق!

از طرف یک جانباز درحال بازنشستگی- صندوق بازنشستگی کشوری اعتنایی به ماده چهل قانون جامع نمی کند و کماکان معدل حقوق دو سال آخر خدمت را در حکم با نشستگی اعمال می کند و در جواب ماده چهل می گوید شخصا" باید از کمیسیون ماده شانزده رای تک نفره بیاورید تا آخرین حقوق محاسبه گردد.

  از آن جایی که شما استاد عزیز واقفید تا اعلام رای کمیسیون بین شش تا هشت ماه معطلی وجود دارد و شخص جانباز بازنشسته چهارصد تا پانصد هزار تومان هر ماهه تا وصول رای متضرر می شود.

لطفا" ارایه طریق فرماید که چگونه می شود رای وحدت رویه از کمیسیون برای همه دریافت کرد.

متشکرم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام براین دوست عزیز که تقاضای اعمال ماده 40 قانون جامع را می خواهد عزیزم دیوان و..... رای به نفع جانباز نمی دهند چون در زمان تصویب قانون مصوب کردند که اجرای این قانون نیاز به آیین نامه اجرای دارد و من هم مانند شما به هر دری زدم و نیجه ای نگرفتم چون در یک کلمه گفتند آیین نامه اجرای می خواهد و دیوان عدالت هم با توجه به این موضو ع دادخواست را رد می کنند پس باید به دولت فشار آورود که دولت هم هیچ توجه ای به ایثار گران ندارد .
این دولت منافقانه باجانبازان وخانواده ایثارگری برخوردمیکند چون درظاهربه دیدارخانواده ایثارگران میره امادرعمل کاری نمیکند وبرای هرکاری بودجه دارد اما نوبت ایثارگران که میرسد بودجه ندارد
عمر وعاص زمانه است
وقتی در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به صراحت از نحوه بازنشستگی ایثارگران در ماده ۴۰ آن مراتب ذکر شده و بنیاد را موظف به انجام آن میداند نیازی به ماده ۱۶ نیست مثل این میمونه که بنیاد بگه من دپست ندارم به ماده ۴۰ عمل کنم برید شکایت کنید اگه گفتند عمل کن اونوقت به ماده ۴۰ عمل میکنم در صورتی که خود استنکاف از ماده ۴۰ از سوی بنیاد یعنی نغض قانون از طرف یک نهاد دولتی چون قانون جامع بصورت اجرایی درآمده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi