شناسه خبر : 54458
چهارشنبه 04 مرداد 1396 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز 70 درصد اصفهانی به درجه شهادت نائل آمد

آزاده و جانباز سرافراز 70 درصد، «رحمت‌الله حیدری باغ بهادرانی» پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی امروز (سه‌شنبه) بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - آزاده و جانباز سرافراز 70 درصد، «رحمت‌الله حیدری باغ بهادرانی» پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی امروز (سه‌شنبه) بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این شهید والامقام چهارشنبه 4 مرداد 96 ساعت 8 صبح از خیابان سروش به طرف مسجدالغفور برگزار خواهد شد؛ سپس پیکر مطهر این شهید به منظور وداع با جانبازان به آسایشگاه جانبازان شهید مطهری منتقل شده و پس از آن برای مراسم خاکسپاری به گلستان شهدا انتقال می‌یابد.

همچنین مراسم ختم این شهید بزرگوار از ساعت 9 تا 11:30 صبح روز پنجشنبه در مسجدالغفور برگزار خواهد شد.

رحمت‌الله حیدری باغ بهادرانی در تاریخ 8 مهرماه 1326 متولد شد و پیش از آغاز جنگ تحمیلی به پیشه نجاری مشغول بود؛ وی دارای سه فرزند دختر و یک فرزند پسر بود که بعد از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در 27 فروردین 1367 به درجه جانبازی نائل و سپس به دست نیروهای بعثی عراق به اسارت درآمد و پس از 28 ماه اسارت در 10 شهریور 1369 به میهن اسلامی بازگشت.

 

منبع: ایثار

اینستاگرام
نامت ماندگار . راهت مستدام . روحت شاد . سفر آخرت خوش .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi