شناسه خبر : 54468
چهارشنبه 04 مرداد 1396 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره 5600شهیدکردستان

برگزاری یادواره 5600 شهید کردستان/ تولید مستند مجموعه 16 قسمتی ویژه راهیان نورسرهنگ «توحید ذهبی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ما به راهیان نور غرب و شمال غرب، از همکاری این مجموعه با جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در راستای معرفی شهدای منطقه غرب، خبر داد و اظهار داشت: تلاش داریم با همکاری و هم‌افزایی بین مجموعه‌های روابط عمومی و رسانه‌ای برنامه‌ها و تولیدات اثرگذاری را تولید کنیم.

وی راهیان نور غرب و شمال غرب را یک اتفاق ملی که نیازمند حضور همه دستگاه‌های کشور است دانست و افزود: همکاری در راستای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور یک حرکت تاثیرگذار ملی است که باید همه مجموعه‌های فعال رسانه‌ای کشور در آن مشارکت داشته باشند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: منابع استان کردستان برای تبیین سلحشوری‌های سال‌های دفاع مقدس بسیج، سپاه، ارتش و مردم کافی نیست. اعتبارات مورد نیاز به قدر کافی در این عرصه وجود ندارد و این اتفاق فقط می‌تواند با ایثار و از خودگذشتگی صورت گیرد.

سرهنگ ذهبی با اشاره به لزوم تولید آثار فاخر رسانه‌ای در حوزه راهیان نور غرب و شمال غرب، بیان کرد: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت‌المقدس کردستان ساخت و تولید مستندهای مربوط به راهیان نور را برای معرفی این مناطق در دستور کار خود قرار داده است. سال گذشته توانستیم مجموعه 16 قسمتی راهیان نور را تولید کنیم و مورد استفاده قرار دادیم.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه‌های رسانه‌ای فعال استان کردستان همچنان در حال تولید مجموعه‌های مستند درباره رشادت‌های این سرزمین هستند که نیازمند هم‌افزایی بیشتری دارد که قابل تقدیر و تشکر است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین در پایان از برگزاری یادواره بزرگ 5600 شهید کردستان در سال آینده و  انجام مقدمات برگزاری آن در شهر سنندج خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi