شناسه خبر : 54476
شنبه 07 مرداد 1396 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار یحیوی به جمع همرزمان شهیدش پیوست

سردار امیر یحیوی معاون گردان تخریب لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس به جمع یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

جانباز امیر یحیوی

سردار«امیر یحیوی» معاون گردان تخریب لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس پس از تحمل درد و رنج و صدمات ناشی از عوارض جنگ تحمیلی پنج شنبه 5 مرداد 96 و در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد به جمع یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

پیکر مطهر این جانباز دوران دفاع مقدس فردا شنبه 7 مرداد 96 ساعت 9:30 صبح با حضور جمعی از خانواده شهدا، جانبازان،همرزمان او و عموم مردم  از مسجد حضرت امیر المؤمنین(ع) واقع در شهرک شهید محلاتی تشییع و سپس به بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد تا در جوار دیگر همرزمانش آرام گیرد.

برپایه این گزارش، سردار امیر یحیوی  معاون گردان تخریب لشکر 10 سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس و معاون تخریب تیپ 110 خاتم الانبیاء (ص) در دوران بعد از دفاع مقدس بود که در اکیپ های پاکسازی مناطق مرزی کشور از مین و مواد منفجره فعالیت می‌کرد. او در یکی از این پاکسازی ها بر اثر انفجار یکی از مین‌های به جا مانده از جنگ تحمیلی یکی پاهای خود را از دست داده و به درجه جانبازی نائل شد.

همچنین او در عملیات های مختلف دفاع مقدس به عنوان فرمانده تخریب حضور داشت و شجاعانه در باز کردن معابر برای حمله رزمندگان به دشمنان بعثی فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi