شناسه خبر : 54479
شنبه 07 مرداد 1396 , 14:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیاز جدی استان لرستان به بیمارستان تخصصی جانبازان

عضو مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به وجود 16 هزار جانباز در استان خواستار ایجاد بیمارستان تخصصی جانبازان لرستانی شد

عضو مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به وجود 16 هزار جانباز در استان خواستار ایجاد بیمارستان تخصصی جانبازان شد.

به گزارش فاش نیوز، مجید کیانپور با انتقاد از نبود بیمارستان تخصصی جانبازان در  استان لرستان، گفت: حدود 16 هزار جانباز در استان لرستان وجود دارد اما این استان فاقد بیمارستان تخصصی برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به جانبازان است.

تاکید بر لزوم فراهم نمودن خدمات رفاهی و درمانی مناسب برای جانبازان استان لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فراهم نمودن خدمات رفاهی و درمانی مناسب برای جانبازان استان لرستان، گفت: در جنگ تحمیلی مردم استان لرستان همانند سایر هموطنان دین خود را به ایران و اسلام ادا کردند و موجب افتخار و سربلندی کشور عزیزمان شده اند از این رو باید جایگاه والای شهیدان، معلولان و جانبازان به عنوان یک وظیفه ملی و دینی حفظ شود.

ضرورت تکریم جانبازان و معلولان هشت سال دفاع مقدس

کیانپور بر ضرورت تکریم جانبازان و معلولان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: تکریم جانبازان وظیفه ای همگانی است و این موضوع باید در جامعه به نحو احسن نهادینه شود؛ رزمندگان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس با اعتقادی پایدار در جبهه های نبرد حق علیه باطل در برابر دشمن ایستادند و امنیت و آرامش امروز کشور نتیجه همین ایستادگی و رشادت ها است.

جانبازان استان لرستان برای امور درمانی خود با مشکلات زیادی روبرو هستند

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با انتقاد از اینکه جانبازان استان لرستان برای امور درمانی خود با مشکلات زیادی روبرو هستند، تصریح کرد: انتظار می رود بنیاد شهید نسبت به ایجاد بیمارستان تخصصی در مرکز استان اقدام نماید تا اندکی از مشکلات درمانی این قشر مرتفع شود.

منبع: خانه ملت
اینستاگرام
هرچه سریع تر باید یک بیمارستان بسازید و چون با توجه به مستمری های جتنبازان و کمبود شدید مواد غذایی بیشتر جانبازان ی که یک و نیم میگیرند دارن غز گرسنگی میمیرند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi