شناسه خبر : 54483
سه شنبه 10 مرداد 1396 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش عیادت از یک جانباز قهرمان مهربان

«قبادی» دوسِت داریم!

چه روز به یاد ماندنی ای بود روز جمعه گذشته! جانبازانی که باگذشت سالیان دراز و دست و پنجه نرم کردن با عوارض مجروحیت و درد و رنج ناشی از آن، کلامی لب به گلایه و شکوه باز نکرده اند، در تاب و تب بیماری دوست و همرزمشان بی تاب و بی قرارند و برای عیادت و دیدار او سراز پا نمی شناسند.

فاش نیوز - چه روز به یاد ماندنی ای بود روز جمعه گذشته! جانبازانی که باگذشت سالیان دراز و دست و پنجه نرم کردن با عوارض مجروحیت و درد و رنج ناشی از آن، کلامی لب به گلایه و شکوه باز نکرده اند، در تاب و تب بیماری دوست و همرزمشان بی تاب و بی قرارند و برای عیادت و دیدار او سراز پا نمی شناسند.

"محمد قبادی" جانبازی که با جسم نحیف و روح بلندش با جانبازانِ به ویژه نخاعی، و می شود اذعان کرد، تنها جانبازی است که با اکثر جانبازان نخاعی شهرستان ها ارتباط تنگاتنگی دارد و برای رفع مشکلات آنها، رابطی امین و پیگیر و پُل ارتباطی بین انجمن جانبازان و یادگاران قطع نخاعِ دوران دفاع مقدس می باشد. این ارتباطِ باعطوفت را می توان از رد و بدل شدن پیام های جانبازان با "حاج محمد" در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی به خوبی دریافت. کافیست به گروه و کانالی که با مدیریت ایشان در فضای مجازی فعال است سری بزنید!

قبادی از طرفی یک ایثارگر عرصه رسانه و از همکاران باسابقه "فاش نیوز" است که این پایگاه خبری حوزه فرهنگ ایثار وشهادت، دوران غربت خویش را با گزارش ها و مصاحبه های او بسر آورده است.

حال که چند وقتی است قبادی عزیز در بستر بیماری است...، این مسئله باعث نگردیده که این ارتباط دوسویه قطع و یاحتی کمرنگ شود.

در جلسه هفته گذشته انجمن جانبازان نخاعی پیشنهاد شد تا اگر  امکانش باشد، دوستان و اعضای انجمن جانبازان نخاعی به دیدار او که مدتی است بر اثر بیماری وکسالت نه می تواند در جلسات انجمن شرکت کند و نه در دیگر محافل جانبازان حضور یابد بروند. بالاخره با هماهنگی صورت گرفته، روز گذشته اعضای انجمن جانبازان و تعدادی دیگر از دوستان جانبازِ دوستدار حاج محمد قبادی با حضور در منزل ایشان با او دیدار و از او عیادت به عمل آوردند. دیداری که در فضایی خاطره انگیز و روحیه بخش رقم خورد. او با روحیه عالی با وجود درد شدید و مشکلات زیاد ناشی از بیماری اش، در واقع روحیه بخش همه کسانی شد که به عیادتش رفته بودند. چیزی که از یک جانباز راه خدا و انقلابی و مومن انتظار می رود! انجمن جانبازان نخاعی و پایگاه خبری فاش نیوز برای این بزرگ جانباز و یار دیرین و وفادار خود آرزوی شفا و سلامتی عاجل دارند و امیدواریم که هرچه زودتر بازهم پرتو چرخش ویلچر و تابش نور سیمای این مرد خدا و یار و یاور جانبازان و خلق خدا را در مجامع و محافل ایثارگری شاهد باشیم.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
باسلام.
خداوند حفظش کنه انشاالله این برادر عزیز و جانباز بزرگوارمون رو.
من که لذت بردم.
خداوند بحق این ایام و ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، لباس عافیت به تن این داداش گلم و همه جانبازان و بیماران عنایت بفرماید.
قبادي عزيز
هر لحظه لحظه زندگيت جهادي است اعتقادي . همواره در كنار همرزمانت سربلند و موفق باشي دلاور
سلام محمد آقا ... خوبی ..؟ .بابا جان این عشق بین تو خدا هم عجب حکایتی شده ؟ من که خدا رو پشیمون کردم ! والله ... نمی دونم چطور احساسم را برایت بنویسم که خدا راضی بشه ... یه چیز بگم ؟ خدا دیگه باهام کاری نداره و بهم سخت نمی گیره اگه هر طور باهات حرف بزنم . چرا ؟
چون می دونه سخت ترین امتحاناتو ازم گرفته ... دیگه اگه بیشتر بهم سخت بگیره حسابی داغون می شم . بخاطر همین هر چی بگم و انجام بدهم ازم بدل نمی گیره . می دونه اگه یه کم لحنم عوض بشه بخاطر شدت نگرانی و احترامیه که برای شما دارم . پس با رعایت همه جوانب ادب و شئونات منم می گم قبادی دوست داریم ... پاشو اینطوری دل ما رو بهم نریز ! اصن این چه وضعیه هر کی میاد تو فاش نیوز درد رو دردش میاد ؟
ببین گلم ، فکر نکنی سنگدل شدم ، عادت کردم ، عادی شد برام دیدن درد و رنج شما ... که تا الان هیچ احوالپرسی ازت نکردم ... نه تو خبر نداری گلم من بازم عین اسفند رو آتیش شدم . بیقرار شدم . هیچی و هیچ وقت اگه ببینم یه تار مو از سر ارزشهای زیبایم کم بشه ، برای من عادی نمیشه ... حال منو فقط جانباز م رک می دونه و بس ... !
جمعه و دیروز وقتی وارد حسینیه فاش نیوز شدم و چشمم به روی ماه شما افتاد نمی دونی چه حالی شدم ؟ ده بار دستم رفت به دفتر سایت زنگ بزنم اما آخرش بهترین راه را انتخاب کردم . سر گذاشتن روی شانه دوستی که یه کم منو می فهمه . بهش زنگ زدم و از نگرانی ام برای تو گفتم . اونم صبورانه به من توصیه کرد فقط دعا کنم ...قبلش به حاجی گفتم برات دعا کنه .. بخدا دعاش رد خور نداره ...
محمد آقا ! اون خنده ات منو مبهوت روحیه و اراده ات در این شرایط کرده ، من که حسابی خودمو باخته بودم ....و تو کسی هستی که یک دنیا دشمن قسم خورده مستکبر را در نوجوانی مبهوت اراده و شجاعت خود کردی ... اما دیدن اون عکسی که بچه های همرزم دورت هستن خیلی آتیشم زد .
آقا محمد ، راستی این عرق گیر رو کی برات آورده؟ انشالله زود خوب شدی نایب خودم بشو تا بفرستمت مکه ... یکی از اینا برام بیاری ...اما مشهد رو همراه خانواده ات با هم بریم و یکی از اون عکسا که کنار سقاخونه انداختی بگیریم ...( امام رضا، امام رئوف ، این آرزوی زیادی نیست که تو دهه کرامت عطایی به ما بدی.. دعای منو به حرمت اون ردیف جانبازان دورتادور آقا محمد مستجاب کن ..)
خب حالا تو یه دعا کن برای ما ... مقرب درگاه حق دعایش مستجاب می شود ... هر که مقربتر است جام بلا بیشترش می دهند ... تا عرض ادب دیگر خدانگهدار


آقای قبادی خدا کنه که حال و حوصله دیدن سایت رو داشته باشی ... یه هدیه برات دارم بیا بخون ...

باب استجابت دعا

استاد فاطمی نیا:

مولوي تمثيل آورده است كه فردي نشسته بود و "ياربّ" ميگفت.
شيطان براو ظاهر ميشود وميگويد: تابه حال اين همه "ياربّ" گفته اي، چه فايده داشته است!؟
مرد دلش شکست و از دعا کردن منصرف شد و خوابيد.
شب كسي به خواب او آمد و گفت چرا ديگر "ياربّ" نمي گويي!؟
جواب داد : چون جوابي نمي شنوم و ميترسم ازدرگاه خدا مردود باشم ، پس چرا دعا بكنم!؟
گفت خدا مرا فرستاده است تا به تو بگويم اين "ياربّ" گفتن هایت همان لبّيك و جواب ماست!
يعني اگر خداوند نخواهد صداي ما به درگاهش بلندشود ، اصلا نميگذارد " ياربّ" بگوييم!


ببین اخوی ، وقتی دستهای خود را به قنوت و یارب یارب بالا می بری یاد ما هم باش ... ☆☆☆
خداکنه اون چیزی تو تصویر پیداست گیرنده ماهواره نباشه!!!!!!!!
باسلام خدمت جناب قبادي عزيز انشالله با دعاي شهيدان زنده و با لطف خدا هر چه زودتر بهبودي كامل بدست آوريد انشالله ،، رزمنده دلاور پاينده سلامت باشيد ياعلي خدا نگهدارت
به لطف خدا، نور شفا و سلامتی همراهشان باشد و ایشان باسلامتی و دل بازهم در کنار ایثارگران باشند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi