شناسه خبر : 54540
دوشنبه 09 مرداد 1396 , 16:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یاد شهید برزو شریفی

بردباری و صبر شما، بیشتر باعث شکست دشمن می‌شود

حدیث دشت عشق - فاش نیوز- برزو شریفی در سوم مرداد ماه سال 41 در روستای مالفجان از توابع شهرستان سیاهکل در یک خانواده مذهبی و با ایمان دیده به جهان گشود.

از آنجا که او عشق و علاقه زیادی به اسلام و انقلاب داشتند داوطلبانه به خدمت سربازی رفت، که دوران آموزشی را در چهل‌دختر گذراند و بعد وارد تیپ هوابرد شیراز که مستقر در اهواز بود شد، سپس بعد از گذشت مدتی در مورخه 2 مرداد 61 در محل فکه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

قسمتی از وصیت نامه شهید شریفی؛ پدر و مادر عزیز در عزای من گریه نکنید زیرا بردباری و صبر شما، بیشتر باعث شکست دشمن می‌شود. برادرانم را به دین و اسلام دعوت کنید و بگویید که راهم را دنبال کنند. مادر عزیز که بعد از خدا مهربانترین و عزیزترین موجودها نزد من هستی و من به وجود تو مادر افتخار می‌کنم که چنین فرزندی را تربیت کردی که افتخار اسلام باشد، سلام به پدر گرامی و برادران عزیزم میرسانم, مادر به من درس آموختی که پای خود را جای پای یاران حسین‌بن‌علی گذارده‌ام و چه کشته شوم و چه سالم برگردم مادر برای تو افتخاری بزرگ است.

پدر و مادر و برادرانم و خواهرانم ممکن است وقتی که شما این نوشته را می‌خوانید من دیگر نباشم و از حالت عادی که دارم خارج شده باشم. برای یک مسلمان مرگی وجود ندارد و این حالت تحولی بیش نیست.

مادر فدای قلب تو از من رمیده‌ای            آیا مگر زمن سخن بد شنیده‌ای

تو بوستان سبز وجود منی و من             آن غنچـه تـوام که تو پرورده‌ای

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi