شناسه خبر : 54555
سه شنبه 10 مرداد 1396 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلجویی از جانبازی که هرگز نخوابیده

خدام کاروان زیرسایه خورشید از خانواده جانباز ۴۵ درصد، جواد جامه شورانی دلجویی و عیادت کردند.

خدام رضوی2

 سفیران کاروان زیرسایه خورشید در ادامه ویژه برنامه‌های دهه کرامت با سفر به شهرستانهای استان کرمانشاه بار دیگر عشق و ارادت مردم این دیار را به سلطان آستان قدس رضوی، حضرت شمس‌الشموس(علیه‌السلام) را به منصه ظهور رساندند.

خادمان امام رئوف(علیه‌السلام) از جانباز 45 درصد، جواد جامه شورانی با حضور در منزل این یادگار هشت سال دفاع مقدس به دلجویی پرداختند و قرائت صلوات خاصه امام هشتم(علیه‌السلام) به این مراسم جلوه خاصی بخشید.

جواد جامه شورانی از جمله جانبازان 45 درصد است که در راه دفاع از ارزشای نظام و انقلاب به خدمات شایسته پرداخته و طبق سخنانش از زمان موج گرفتگی در سال64 تا به امروز نخوابیده است و با دارو روزگار را می‌گذراند.

اهدا تبرکات، نگین مطهر و مزین به حرم حضرت رضا(علیه‌السلام) به همراه حرز مبارک حضرت ثامن الحجج(علیه‌السلام) توسط خادمان به یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
برای ما زحمت کشید وهنوز بیدارانشاله که خداوند سلامتی کامل بدهد اوبیدار است وما وفاش نیوز وسردارکمالی تو خواب هستن مخصوصااین کمالی هنوزبیدارنمیشود تافاش نیوزاز اودرباره کسری مصاحبه بگیرد تابه خوانندگان خود جواب دهد هنوز منتظریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi