شناسه خبر : 54576
چهارشنبه 11 مرداد 1396 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند

نقش برجسته ایران و رهبر انقلاب در بازگشایی مسجدالاقصی

فاش نیوز- برخی رسانه‌های اسرائیلی اعتراف کرده‌اند که حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب از فلسطینی‌ها نقش مهمی در بازگشایی مسجدالاقصی داشته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشته‌اند فلسطینی‌ها با کمک ایران و رهنمودهای رهبر ایران به تظاهرات علیه بسته شدن درهای مسجدالاقصی پرداخته و در نهایت نیز موفق به باز کردن این درها شدند. مثلاً «اسرائیل تایمز» در این‌باره نوشته، تظاهرکنندگان فلسطینی همواره اعلامیه‌ای با تصویر «قبه الصخره» و جمله‌ای از رهبر عالی ایران (با کمک خدا فلسطین آزاد خواهد شد. قدس برای ماست) در دست داشتند و با توجه به این رهنمودها به مقاومت می‌پرداختند.

برخی دیگر از رسانه‌های اسرائیلی حتی اعلام کرده‌اند که ایران از قدیم طرفداری فلسطینی‌ها را کرده و حمایت‌های چند هفته گذشته هم در راستای همین هدف صورت می‌گیرد.

گفتنی است در پی عملیات استشهادی سه هفته قبل در مسجدالاقصی که منجر به کشته شدن 2 نظامی صهیونیست شد، رژیم صهیونیستی دستور داد ردیاب و دوربین و گیت‌های ورودی مخصوص در ورودی‌های این مکان نصب شود تا ورود مسلمانان به شدت محدود شود. اقدامی که در 50 سال گذشته بی‌سابقه بود.

پس از این تدابیر، فلسطینیان به صورت گسترده‌ای برای چند روز در قدس و مسجدالاقصی تظاهرات کرده و با صهیونیست‌ها به شدت درگیر شدند و پس از حدود دو هفته مقاومت و دادن 15 شهید و 1400 مجروح رژیم صهیونیستی را مجبور به تسلیم و شکست کردند و درهای مسجدالاقصی به روی نمازگزاران باز شد. در این بین حمایت‌های رهبر انقلاب و راهپیمایی مردم ایران از فلسطینیان قطع نشد. در این بین خبر رسید رژیم آل‌سعود هم مدعی شده که باز شدن درهای مسجدالاقصی حاصل تلاش‌های این رژیم بوده است! ادعایی که خشم فلسطینی‌ها را برانگیخت.

جمعی از جوانان فلسطینی نیز با انتشار تصاویری در داخل مسجدالاقصی و مقابل قبه الصخره، از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و جوانان ایرانی از انتفاضه سوم قدس تشکر کردند.

این جوانان همچنین از جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و جوانان مرکز «عدالت برای صلح» که به نشانه همبستگی با «مدافعان حرم الاقصی» که علی‌رغم سیطره نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته در مقابل دروازه‌های ورودی مسجدالاقصی تحصن کرده بودند، بسته‌های غذایی توزیع کردند، قدردانی کردند.

تجمعی نیز علیه آل‌سعود در قدس برگزار شد با جمله «یسقط آل‌سعود».

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi