شناسه خبر : 54580
پنجشنبه 12 مرداد 1396 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در بیانیه شورای عالی انجمن‌های ایثارگران:

اهمیت انتصاب رئیس بنیاد شهید

شورای عالی انجمن‌های ایثارگران در آستانه تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت دوازدهم به نمایندگی از ایثارگران درخصوص انتخاب رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

فاش نیوز - شورای عالی انجمن‌های ایثارگران در آستانه تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت دوازدهم به نمایندگی از ایثارگران درخصوص انتخاب رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

ایثارگران سرافراز "خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان"

پیگیری امور مربوط به خواسته های قانونی جامعه بزرگ ایثارگران از جمله دغدغه های اصلی تشکل های تخصصی و منتخب این گروه ارزشی و انقلابی در کشور می باشد. آنچه که برای همه ما اهمیت مضاعف دارد، تلاش در جهت اعتلا و نشر ارزشهای گرانبهای فرهنگ عظیم ایثار  و شهادت است و این ممکن نیست مگر آنکه ابتدای امر صاحبان و بانیان این فرهنگ بزرگ مورد توجه، تکریم و تعظیم قرار گیرند. همین موضوع مهم باعث شد تا بنیان گزار نظام مقدس جمهوری اسلامی خطاب به مسئولان کشور فرمودند "نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند" و در ادامه مسیر انقلاب، رهبری معظم بارها به موضوع مهم ایثارگران اشاره و نیز فرمودند که "نگذارید غبارهای فراموشی که عمداً گاهی این غبارها را می خواهند بر روی این خاطره های گرامی بپاشند و قرار بدهند روی این خاطره های گرامی را بگیرید زنده نگه دارید"

ایثارگران عزیز کشور که در کوران تهاجم سخت دشمنان اسلام با بذل جان و مال خویش آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، امروز نیز در جبهه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سینه سپرکرده و پرچم ایثارگری درکشور را هنوز به دوش می کشند.

شورای عالی انجمن های ایثارگران متشکل از تشکل های ایثارگری با مجوز فعالیت کشوری از وزارت کشور با هدف پیگیری مطالبات جامعه ی بزرگ ایثارگران میهن اسلامی با عنایت به نزدیک بودن به ایام شروع کار دولت دوازدهم و انتصاب اعضاء کابینه با احساس تکلیف در خصوص اعلام معیارهای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به تجربه های تلخ گماردن مدیران ضعیف و ناکارآمد در رأس این نهاد مقدس و ارزشی در سالهای اخیر به نیابت طیف وسیعی از ایثارگران مطالبات خود را به شرح ذیل اعلام می دارد و امیدوار است مسئولان محترم به ویژه رئیس جمهور منتخب اهمیت این انتصاب را به خوبی درک کرده و متوجه اثرات این انتصاب در کشور باشند.

1- شورای عالی انجمن های ایثارگران درخواست دارد تا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که نقش اساسی در تعیین وضعیت فرهنگی و اجتماعی ایثارگران دارند دارای ویژگی ها و معیارهای ذیل بوده تا بتوانند اوضاع نابسامان بنیاد را بهبود بخشیده و از تضییع حقوق و اتلاف منابع ایثارگران جلوگیری نمایند.

الف. معتقد به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه.

ب. مدیر، مدبر، جوان، با سابقه مدیریت کلان اجرایی و موفق.

ج. عضو جامعه ایثارگری.

د. دارای وجاهت و خوشنامی در بین ایثارگران و توانمند در ایجاد ارتباط با سایر نهادهای کشوری و لشکری در جهت تحقق خواسته های جامعه ایثارگری.

و. داشتن برنامه جامع و مدون برای اصلاح ساختار و عملکرد بنیاد و همچنین معتقد به تعامل با انجمن های تخصصی در بین ایثارگران.

2- در دوره فعلی و دوره قبل شاهد روزها و سالهای بسیار نامطلوب و ناخوشایند در مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران بودیم، بیماری، کهولت سن و عدم تجربه و شناخت لازم در اداره بنیاد شهید باعث شد تا خسارات جبران ناپذیری به ارزشهای انقلاب و ایثارگران عزیز وارد شود. خواهان آن هستیم تا در رأس مدیریت بنیاد تغییر ایجاد شده و تیم فعلی کار را به دست کاردانان بسپارند.

3. شورای عالی انجمن های ایثارگران با تشکیل جلسات متعدد و تخصصی و احصاء شاخص ها و معیارهای رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نظرات خود را اعلام و متعاقب آن با توجه به درخواست دفتر رئیس جمهور محترم در خصوص معرفی مصادیق و نفرات مورد نظر، در مکاتبه مطالب را به دفتر رئیس جمهور محترم ارسال نموده لکن تاکنون پاسخی دریافت نکرده است در همین راستا اعلام می داریم چنانچه معیارهای مشخص شده در تعیین رئیس جدید بنیاد لحاظ نگردد شورا از تمام توان و ظرفیت های قانونی و ایثارگری خود در جهت تحقق خواسته های جامعه ایثارگری در جهت جلوگیری از تضییع حقوق ایثارگران عزیز استفاده خواهد نمود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
...

باز هم شورای عالی انجمن های ایثارگران ( که همه یکی هستند و توسط

چند نفر معلوم خاص اداره می شوند ) در اقدامی قدرت طلبی

به انتشار درخواست ریاست بنیاد را داده اند ؟!

تا هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت ؛

و با حقوق و معیشت بچه های جبهه و جنگ و دفاع مقدس ،

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% مخالفت نمایند ؛

و اجازه ندهند که اینان را به بنیاد شهید و امور ایثارگران راه بدهند .

که از حقوق و امکانات این نهاد مقدس بهرمند شوند .

بنا براین ما اعلام و اقرار می کنیم که :

۱- رئیس بنیاد شهید نباید از جامعه ایثارگران باشد ؟!

۲- رئیس بنیاد شهید باید مدیر و مدبر و غم خوار همه بچه های جبهه و

جنگ باشد و تبعیض قائل نشود ؟!

۳- رئیس بنیاد نباید دنبال سهمیه کوپن برای عده ای خاص باشد ؟!

۴- رئیس بنیاد باید مقام والای رزمندگان و جانبازان را که ۳۰ سال است

بدست عده ای مادی بلوکه شده است به اینان باز گرداند ؟!

۵ - رئیس بنیاد باید از رزمنده ستیزان ؛ دوری و تبری

جوید ؟!

سلام به شهدای عزیز .

...

سلام خدمت مدیریت و اعضای محترم سایت وزین فاش نیوز

شورای عالی انجمن های ایثارگران نماینده تشکل های قانونی و ثبت شده کشوری به شرح ذیل است:
انجمن جانبازان نخاعی
انجمن جانبازان قطع عضو
انجمن جانبازان بصیر
فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگذار
جمعیت آزادگان دفاع مقدس
انجمن دفاع از قربانیان ترور
انجمن جانبازان شیمیایی(درحال ثبت کشوری)
قضاوت بعهده خوانندگان محترم که نماینده واقعی قشر اعظم ایثارگران هستند یا خیر؟

...

نیستند ؟!

من می دانم .

فاش نیوز می داند .

دولت و مجلس می داند .

ملت می داند .

همه ملت می دانند و شناخت خوبی دارند .

و رزمنده ستبزان را خوب می شناسند .

که برای کسب هرچه بیشتر ثروت و قدرت :

همه را قربانی می کنند ؟!

...

رزمندگان و جانبازان زیر25% انجمن ندارند ولی جدیدا یک کمپین 10هزارنفری در تلگرام دارند . خدا قوت بر مدیران کمپین که اطلاع رسانی بسیار عالی دارند
با سلام به عزيزانم به نظر شما کسی که دوره طبابت را ندیده می تواند روی صندلی درمان بنشیند کسی که سالها در گرمای بالای 50 درجه جنوب ودر سرمای زیر صفر غرب بدون امکانات نبوده در عملیاتها یزد شرکت نداشته می تواند یک روز من وامثال من را درک کند وبه فکر درد های نهان پنهان ما باشد که اگر بخواهم ادامه دهم مثنوی یک من کاغذ می شود پس کسی به به درد ما می خورد که خود درد آشنا باشد خدا در راهی که قدم برمی دارید شما را یاری دهد وهمه را به یک چشم ببیند فرقی بین هیچ کدام رزمندگان نگذارید که همه آنها برای عزت اسلام انقلاب سربلند ایران عزیز راهی جبهه ها شدند موفق سر بلند باشید

...

۳ - نوشتید :

در مکاتبه مطالب را به دفتر رئیس جمهور محترم ارسال نموده لکن

تاکنون پاسخی دریافت نکرده است .

# ... اگر پاسخ دریافت می کردید جای تعجب داشت ؟!

چون ملت و دولت از شما شناخت خوبی دارند ؟!

بیشتر بنویسم فاش نیوز منتشر نمی کند ؟!

...
اقای خاکپوراحسنت وافرین حرف دل مارو زدیدخداخیرتان بدهد. تشکر

...

یک نفر هم که از ما تعریف کرد برای مطلبم نبود ؟!

برای سطر آخر بود ؟!

لبخند بزنید .

ولی دوندوناتون هم نیافته که میشکنه .

...

بنام خداوند اکرم الاکرمین
برادران عزیز وبزرگوار فاش نیوز
سلام ودرود خدا بر شما
پیشنهادی دارم اگر عملی شود بسیار زیبا وخدا پسندانست .. در دفتر فاش نیوز یا در بانک صندوقی یا حسابی افتتاح کنید تمامی عزیزان جامعه هدف سر ماه که حقوق دریافت میکنند 1000 تومان یا کمتر یا بیشتر واریز نمایند برای برادرانی وضع مالیشان خوب نیست مثل زمان جبهه جمع شود به همرزمانمان که مشکل مالی دارند حالا به هر نحوی مخصوصا اوناییکه دختر شوهر میدن بین خودمون دیگران نفهمند بخدا اجر فراوان دارد البته یه پیشنهاد است عزیزان جامعه هدف یه وقت سوء برداشت نشود من نیتم خیر است نه من شما را زیارت کردم نه شما حقیر را دیدید انشاء الله عمل شود وثوابی نصیبمان شود .... سر دبیر محترم اگر میدونید این موضوع یک نفر حتی یک نفر ناراحت میکند خواهشمندم منتشکر نفرمائید ...
با تشکر جانباز 50 درصد بسیج

...

موافقم .

اگر شورای عالی ایثارگران دلخور نشوند .

زیرا با افکارشان مغایرت دارد .

...
رئیس بنیاد کاره ای نیست!هرچی بالادستی ها بگن اجرامیکته!با ایثارگران هم هیچ خصومتی نداره و...!هرکس دیگه هم که بیاد همینه...والسلام.
سلام شما نسبت به ایثارگران مسئولی زیرا خبرگزاری شما همینو میگه،قرار بود آقای سردار کمالی به مجلس دعوت بشه ودرمورد کسری خدمت فرزندان ایثارگر سوال بشه حالا هیچ خبری از این دعوت نیست لطفا پیگیری کنید واز رییس فراکسیون ایثارگران سوال کن چرا حرفی که گفتی عملی نشد وسردارکمالی به مجلس نیومد شما نماینده ماهستی
حالت اشتغالم راقطع کردن دخترم داره میره دانشگاه بخاطر۲تومن قرض ااحسنه ۱ماه دارم میدوم خودمو قبول نمیکنند بنیاد کمکم نمیکند با ۴فرزند ومستاجری موندم اززندی سیر شدم کمکم کنید لطفا
باسلام خدمت برادران فاش نیوز چهارشنبه مطالب مربوط به ایثارگران راخبررسانی میکنندامایک سوال ایابایدهمه شهیدیااسیریامجروح می‌شدند و حق مسلم رزمنده ای که بخاطرناموس ودین وطنش جنگیده زنده برگشته هیچ حقوقی نداشته باشد اگر من ازجبهه جنگ بخوام براتون بگم کتاب باید بنویسم اماترابه اباعبدالله نماینده ای بفرستیدازنزدیک زندگی مناببخش که کل زندگیم بعداز۵۵سال دویست هزارتومان هم نمیشه اونم توزیرزمین تاریک ۱۵متری که پسره زنی که خانمم پرستاری می‌کنه در اختیارمان گذاشته به امام حسین یکریال پیش پول برای اجاره منزل ندارم هیچکس هم ندارم که کمکم کنه اجرمسئولی که این نظریه راببینه وازنزدیک بیا زندگی مناببخش با اقاامام حسین چون انگیزه ای برای زنده بودن ندارم باسوادهستم چهارده سال سابقه بیمه دارم هرکجاحتی برای سرایداری رفتم میگن سنت بالاست جواب خانواده ام راوی بدم چطورتامینشان کنم استیک مسلمان واقعی به گفته های من اهمیت میده چون دستم ازهمه جا کوتا است فقط خدارا آرم یاعلی مددمنتظرمساعدت هستم ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi