شناسه خبر : 54607
یکشنبه 15 مرداد 1396 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاک برسر این نماینده ها!

عکس یادگاری نمایندگان با حامی تحریم‌ها
دیروز تصاویری از عکس یادگاری برخی نمایندگان با موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا منتشر شد که نشان می‌داد این نمایندگان برای گرفتن عکس یادگاری با موگرینی صف بسته‌اند، در این زمینه تذکر دو نکته ضروری به نظر می‌رسد.
آمریکا و سه کشور متحد اروپایی آن هفته گذشته در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد، اقدام ایران در پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ به فضا را محکوم کردند. از سوی دیگر موگرینی بدون در نظر گرفتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران پسا برجام از عمل کردن طرفین به تعهداتشان سخن گفته و این تحریم‌ها را نادیده گرفته است.
موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه‌ای است که اعضای آن پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ را در حالی که هیچ تضادی با برجام ندارد محکوم می‌کنند و از سوی دیگر نیز با چشم بستن بر تحریم‌های شدید علیه ایران که برجام را کاملا نقض کرده است از عملی شدن آن از سوی طرفین سخن می‌گوید، برخی نمایندگان مجلس بدون در نظر گرفتن این رویه خصومت‌آمیز و در اقدامی قابل تامل برای گرفتن عکس یادگاری با وی صف می‌بندند.

اینستاگرام
ایا اگر فردی خطا کرد باید اینگونه اورا خطاب کنیم یعنی بگوییم خاک بر سرت این که اخر بی ادب است وخود بزرگترین خطا
شماخطانمیکنید همین مصاحبه نورزی که گفت ستاد هفته دیکر میاد مجلس ودرمو رد اذن رهبری کو خوب این دورغ یکی این اشتباه یکی اون اشتباه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi