شناسه خبر : 54631
دوشنبه 16 مرداد 1396 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزگار فیلم بازی کردن!

ع ق- یادش بخیر همیشه حاجی ابوترابی یا حاج یحیی خدا بیامرز دراسارت به بچه هامی گفتندسعی کنیدتعادل داشته باشید. در هر کاری با فکر و اندیشه جلوبروید. شایدجنگ سال هاطول بکشد و ماهمین جا تاآخرعمرباشیم. طوری رفتارکنید که روزاول وآخریکی باشد.

 بله. خیلی ها اوایل اسارت نمازشب و روزه و... ولی چندصباحی که گذشت کمی فرق کرد. به قول حاجی می گفت اینجا دانشگاه هست. فقط یاد بگیرید ادعا نکنید که من خیلی بنده پاک و مومن خدا هستم. باید درشرایط قراربگیریم بعد ادعاکنیم. اگر رفتیم ایران پست و مقام و ثروت و خانواده و... ما را تغییر نداد و همینطور محکم وپابرجاایستادیم، آن هم باز خدا خودش بهتر میداند که چه کسی باتقوا و پرهیزکار هست!

 بله اسارت برای برخی زود تمام شد و بازگشتند. امروزه خیلی هادرشرکت های خودکفایی آزادگان به پست ومقام وثروت رسیدند، دیگه خدا را بنده نیستند. حتی دوستان زمان اسارت خود رانمی شناسند. در لیست امید اگرهرفردی بود حتمارای میاورد چون که مردم بر حسب لجبازی به اصولگرایان که خودشان مقصراصلی بودند، لیست امید را انتخاب کردند. 10درصدازاین لیست رامردم نمی شناختند! فقط ما ملت ایران برحسب احساسات و خرافات و همشهری بازی و... رای می دهیم به توانایی فردکاری هم نداریم.

 مگراین دوره مجلس تاامروز چه کارمفیدی برای قشرضعیف جامعه کرده است؟ پس دوستان خلایق هرچه لایق. فقط خداوند میداندکه چه کسی مومن ومتقی هست. فعلاروزگارفیلم بازی کردن هست. ای کاش برحسب توانایی ومدیریت وسلامت افراد رای داده می شد نه برحسب ظاهر وفامیل وهم حزب وهم گروه بودن رای داه میشد.

آزاده 8ساله وج 55درصد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
احسنت
سلام روندی که فرزندان حماسه مقدس پیش گرفتند امروز حسابی با درایت و هوش متولیان دروغین به چالش کشیده شده. و رشادت های مردان مرد تاریخ ایران با کارها و دزدیهای امروز را نمیتوان عملکرد یه ملت هم زبان و هم و ایین دانست باید اینجور بگوییم ان مردان مرد از جنس طهورا و از افلاک به کمک این سرزمین امده بودند و نگ اشتند برای اولین بار در این سرزمین یک وجب خاک به دست نامحرمان بیافتد در. جبهه ها رزمندگان مست بوی باروت میشدند بدترین بویی که سم کشنده است اما فرزندان خمینی با. عشق خود بوی باروت را با بوی بارون گلوله به جان میخریدند و قتل عام میشدند تا عزت و ازادگی بماند برای این ملت در شب عملیات حنا بندانی راه میانداختند که هیچ عروس و دامادی در کمال ارامش این حنا بندان را نداشتند در کردستان بچه ها 70 کیلومتر در خاک عراق بالای کوهای گامو گردرش گوجار زازیله در شب عملیات زیر برفها مدفون میشدند که هنوز هم جسدشان پیدا نشده و گمنام جایی خوابیده اند. و. نمیخواهند. که مردم حاکم این کشور انها را بشناسند بخدا این متولیان و مسسولان دل بچه های جنگ را به درد اورده اند و از ان بدتر این که مجلس و نمایندگان ما برای ما قانون وضع میکنند نمایندگانی که هویت واقعی انها مشخص نیست ما نرفتیم جنگ که کیسه گدایی دست بگیریم و گدای درصد ش ویم اصلا درصد باید از بین برود نهضت. و انقلاب مال ماست از خون ماست . ما خودمان انقلاب کردیم و خودمان جنگیدیم و اصلا کشور با خون ما تناور شده نه اینکه ما با سلام و صلوات از. مشتی متولی دروغی طلب حق واقعی کنیم ما انها را میشناسیم و انها ما را پس مرد و نامرد و مرز بین حق و باطل مرزی ندارند. و زود دیده میشوند. پس سبب چیست ما را با میزان میسنجند مگر اون روز این متجدین غربگرا کمکی به ملت کردند که امرو ز شده اند قهرمان ملت البته قهرمان از نوع سنگواره نسناس
صد در صد حقيقت همين است کساني روي کار امدند که يک درصد هم فکرش را نميکردند راي بياورد . اي واي از لجاجت ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi