شناسه خبر : 54652
شنبه 21 مرداد 1396 , 14:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از خبرنگاران فاش نیوز تجلیل کرد

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در پایگاه خبری - تحلیلی «فاش نیوز» از خبرنگاران و کارکنان این پایگاه خبری تجلیل کرد.

فاش نیوز- مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در پایگاه خبری - تحلیلی «فاش نیوز» از خبرنگاران و کارکنان این پایگاه خبری تجلیل کرد.

بر پایه این گزارش، «اسفندیار آزاده» مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران دیروز در آستانه روز خبرنگار با حضور در پایگاه خبری - تحلیلی فاش نیوزبا خبرنگاران و کارکنان این پایگاه خبری در جوی صمیمی به دیدار و گفت وگو پرداخت.

در این دیدار که جانباز«ابوالفضل ابراهیمی»، مشاور امور جانبازان وی نیز حضور داشت، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با تبریک روز خبرنگار و تمجید از خبرنگاران و کارکنان فاش نیوز، کار و فعالیت فرهنگی و رسانه ای در حیطه فرهنگ ایثار و شهادت را ارزشمند و قابل ستایش دانست و اظهار داشت:

کارکردن در این حوزه آن هم بطور خودجوش و مستقل و بدون پشتیبانی دیگران ارزشمند است.

وی خود را نیز از جنس ایثارگران و کارکنان فاش نیوز دانست و خواستار ادامه اینگونه تلاش های خودجوش شد.

آزاده حضور ایثارگران در دفاع فرهنگی و رسانه ای را از ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی دانست و آن را بسیار تأثیر گذار عنوان کرد.

در این دیدار همچنین مسئولان فاش نیوز ابتدا به معرفی همکاران و خبرنگاران فعال دراین پایگاه پرداختند و پس از آن توضیحاتی در باره تاریخچه تأسیس و فعالیت های فاش نیوز و موسسه فرهنگی - هنری «فتح الفتوح» و مسایل، مشکلات و موانع موجود در این مسیر ارائه کردند.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام

...

سهم ما را هم بدهید

...

...

همین پولها اخلاق ساقی را تغییر داد .

...

...

گفتم منتشر نمی کنی .

حالا که دست به انتشارت خوب شد اینم روش .

بالاخره خنده های بهروز ساقی عزیز رو باید که در بیارن .

با انتشار بی منتشر :

ساقی دوستت داریم ؛ چند بار تکرار ؟!

...
سلام عزیتون فاش نیز شما که براستی مظهر شرافت خبرنگاری خبر رسانی ومدافع کسانئ هستید که مظلومترین قشر این جام هستند که سی سال حق آنها پایمال شده یکی از کسانی که بدون هیچ گونه منتی مردانه از این قشر دفاع کردید و میکنید خداوند همرآه ونگهدار شما باشد روز خبر نگار بر شما خبر نگاران واقعی مبارک باشد
به نام خداعرض خداقوت وخسته نباشیدبه سهم خودازمدیریت واداره کنندگان سایت محترم فاش نیوزمتشکروممنون هستم
سلام فاش نیوز تو که تعریف و تقدیر شده از طرف خدایی ... خدا تاوان عشق تو را متقبل شده ...
یه چیز می خوام بگم ناراحت نشی ؟ من که از شما طلب ندارم فقط می خوام بدونی .
بعد عمری جون کندن ؟؟؟و خرج کردن ، شکل و نمای زندگی من به شکیلی دفتر کار شما نیست ... چرا ؟
حالا بعدها می گم ... بخاطر همین تصمیم گرفتن در جای دیگر سرمایه گذاری کنم تا وقتش . درضمن شنیدن کی بود مانند دیدن ...این انصاف نیست . مولا علی گفت هر چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند ... والسلام .
سلام بر مدیریت محترم سایت فعال و پرتلاش فاش نیوز .
روز خبرنگار را به شما عزیزان تبریک و آرزوی موفقیت و سربلندی برایتان داریم .
با سلام اینکه شهرداری مدیرکل ایثارگران هم دارد خبر خوبی است ولی اینکه مواد برنامه ششم را در شهرداری و با گذشت 5 ماه هنوز اجرا نکرده است خوب نیست
طبق قانون بلیط مترو باید برای ایثارگران مشمول رایگان باشد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi