شناسه خبر : 54656
سه شنبه 17 مرداد 1396 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به من کد ندادن!

سید مسعود- اینجانب شش ماه و بیست روز، دو مرحله به تاریخ 65/4/29 الی 65/6/25 با ده روز مرخصی و 67/4/12 الی 67/8/24 در جبهه جنگ حضورداشتم.

 باسن کم دو تابستان متوالی درمناطق گرم خوزستان به فرمان امام جنگیدیم. امسال برای کنکور 96 به کسانی که حداقل شش ماه جبهه بودن پنج درصد سهمیه فرزندبسیجی اعمال شده لکن من که به مرکزبسیج مسجدسلیمان در خوزستان مراجعه کردم، می گویند تا آخر شهریور 67 قبوله و به من کد ندادن!

 ارزش حتی یک عدد چند رقمی را ندارم؟ ماه ها در جبهه بودم. در بدترین شرایط حالا جواب ما این است؟ من سال ها ببشتر عمرم در مسجد و بسیج محله بودم و هیچ چشم داشتی ندارم. سایت کنکور هم فقط گواهی شش ماه را گفت و تاریخ نگفته!

خاضعانه به درخواست من رسیدگی بفرمایید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اين ظلمه خيلي نفرات هستند با پيام امام در تير و مرداد قبل از تاريخ شهريور 1367 به جبهه رفته اند اما با توجه به تاريخي كه گذاشته اند نميتوانند از امتيازات رزمندگان استفاده نمايند .
بايد مجلس حداقل اعلام ميكرد كساني كه تاريخ اعزامشان قبل از شهريور 1367 است رزمندگي شان مورد تاييد قرار گيرد .
با اين آيين نامه ها متاسفانه ضلم بسياري به رزمندگان و ايثارگران وارد كردند و با توجه به منطقه خاص ايران ان شاله در آينده مردم براحتي با يك فراخوان لبيك را جواب دهند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi