شناسه خبر : 54659
سه شنبه 17 مرداد 1396 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حبس ابد برای جانبازان!

حضرات خوب می دانند چه بلایی سر جامعه مظلوم جانباز آورده اند! خودشان میدانند که حبس ابد با اعمال شاقه به اضافه یک روز را برای اکثر جامعه مظلوم رقم زده اند!

ناشناس- متاسفانه عدم رسیدگی بنیاد به جانبازان و خانواده محترم جانبازان دردی ست که اکثریت جامعه ایثارگر و جانبازان رو رنج می دهد. فقط یک جانباز که سخت ترین دردهای جسمی و اعصاب و روان را تجربه کرده، میتواند درک کند شما چه میگویی! اما واقعا" بنیاد علاوه بر اینکه ظلمی سخت را متوجه شخص جانباز کرده، ظلمی مضاعف را متوجه خانواده محترم جانبازان کرده.

این حقیقتی تلخ و آزاردهنده است که نمی خواهند هیچ قدمی برای رفع مشکلات معیشتی درمانی روحی و روانی این جامعه مظلوم برداشته شود! اگر می خواستند میشد اما دهان گشاد آقازاده مدیران نجومی بگیرشان را چه جوری پر کنند؟ آنان رفاه را برای فقط وفقط خودشان می خواهند البته در دفاع از هم در جریان رانت خواری ید طولایی دارند، بار مالی دارد حرفی ست برای انجام ندادن تعهداتشان نسبت به جامعه مظلومین جانباز! 
 



  وگرنه جانبازی که با حداقل ها خو گرفته که زندگی اشرافی نمی خواهد! فقط در حدی که مایحتاج روزانه خود و خانواده خود را سر و سامان بدهد بسنده اش میباشد. البته مجانی یا صدقه سری هم نمی خواهد! همین که ارزشی برای جانفشانی و رقص خونی که در دفاع از کیان وطن کرده ارج نهاده  شود، کفایت می کند البته به صورت عملی نه شفاهی!

 


 

حضرات خوب می دانند چه بلایی سر جامعه مظلوم جانباز آورده اند! ککشان هم نمی گزد! حتی در درونشان از رنج وظلمی که آوار کرده اند بر سر این جامعه مظلوم، خوشحالی موج میزند! از بیاناتشان پیداست. بالاخره خودشان میدانند که حبس ابد با اعمال شاقه به اضافه یک روز را برای اکثر جامعه مظلوم رقم زده اند!
 


 


  امام راحل فرمودند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد. امروز اتفاق افتاده بخشی از بدنه بزرگ انقلاب به دست نااهلان افتاده!  فساد افسار گسیخته رانت خواری و حمایت رانت خواران ازهم به عینه مشاهده می شود. جریان های سهم خواه که کشور را جز مایملک قبیله ای خود می بینند بحمدا... ذخیره نظام هم معرفی شدند! ژن موروثی آقازادگی در رانت خواری، اختلاس های سرسام آور میلیاردی در جای جای این مملکت؟؟ بیچاره دختر وزیر که به عنوان کارآفرین معرفی و پوشاک وارد می کند! همه ی اینها سرمایه نظامند! اما جامعه مظلوم جانباز شهید رزمنده ایثارگر آزاده و خانوادهایشان  جامعه معضل خوانده می شوند!


خانه از پای بست ویران استم خواجه در فکر نقش ایوان است

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چو ناکس به ده کد خدایی کند
کشاورز باید گدایی کند ...

در این خاک زرخیز ایران زمین
نبودند جز مردمی پاک دین

همه دینشان مردی و داد بود
وز آن ، کشور آزاد و آباد بود

چو مهر و وفا بود خود کیششان
گنه بود آزار کس پیششان

همه بنده ی ناب یزدان پاک
همه دل پر از مهر این آب و خاک

پدر در پدر آریایی نژاد
ز پشت فریدون نیکو نهاد

بزرگی به مردی و فرهنگ بود
گدایی در این بوم و بر ننگ بود

کجا رفت آن دانش و هوش ما
که شد مهر میهن فراموش ما ؟

که انداخت آتش در این بوستان
کز آن سوخت جان و دل دوستان ؟

چه کردیم کین گونه گشتیم خوار ؟
خرد را فکندیم این سان ز کار

نبود این چنین کشور و دین ما
کجا رفت آیین دیرین ما ؟

به یزدان که این کشور آباد بود
همه جای مردان آزاد بود

در این کشور آزادگی ارز داشت
کشاورز ، خود خانه و مرز داشت

گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
گرامی بد آنکس که بودی دلیر

نه دشمن در این بوم و بر لانه داشت
نه بیگانه جایی در این خانه داشت

از آنروز دشمن بما چیره گشت
که ما را روان و خرد تیره گشت

از آنروز این خانه ویرانه شد
که نان آورش مرد بیگانه شد

چو ناکس به ده کد خدایی کند
کشاورز باید گدایی کند
تحریریه محترم ایثار و شهادت خود شما چرا این سروده فردوسی را گذاشته اید؟؟؟ سایت صهیونیستی آمد نیوز مدام این سروده فردوسی را می گذارد ، کاش ارگانی درست شود و سایت های خبری فرهنگی را نظارت کند
پدر در پدر آریایی نژاد
ز پشت فریدون نیکو نهاد
نبود این چنین کشور و دین ما
کجا رفت آیین دیرین ما ؟
مثلا اینجا که فردوسی از ظلم سی ساله سلطان محمود غزنوی به خود و خانواده اش مجبور شده و به اسلام حمله کرده که گفته :
گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
گرامی بد آنکس که بودی دلیر
فردوسی اینجا یادش رفته که ایرانیان قبل از اسلام حق خواندن نوشتن نداشتند که بخواهند دبیر بشوند و همه همگی ایرانیان بیسواد بی سواد بودند چون این حضرت محمد مصطفی ( صلوات اله علیه ) بود که خواندن و نوشتن را برای همه و ایران و همه دنیا آزاد کرد وگرنه نه فردوسی سواد می داشت و نه کسان دیگر که چهارصد سال بعد ابوالقاسم فردوسی بخواهد از ظلم خلفای عباسی به ستم هخامنشیان بر توده مردم ایران پناه ببرد و دلیری را بدی بداند و دبیری را خوبی بداند ، چرا بعضی ها نمی دانند که ارزش فردوسی در زنده نگهداشتن زبان فارسی بوده نه زنده نگهداشتن دین مردم ایران
باانقلاب خمینی فاصله ایجادکرده اند!!!نه...جدایی انداخته اند!!!!!وای ی ی!خدابه داداین انقلاب برسدکه هزینه اش باخون شهداوجانبازان پرداخت شده!هرچه بگنددنمکش میزنند...وای به امروز ما که گندیده نمک...!
با سلام
متاسفانه همینطور است که شما فرموده اید...
بیشترین ظلم امروزه به جانبازان می شود و متاسفانه هیچ کسی هم نبوده که بخواهد واقعا از درد آنها بکاهد...
بعد از سالها خواسته اند دردی از آلام جانبازان را بکاهند ولی متاسفانه هنوز خبری از اجرائیات آن نیست...متاسفانه مرجعی برای پاسخگویی نیست...
ما قانون زیاد داریم ولی مجری و ناظر نداریم...
محبت که نکردند ؛ لااقل به دردها نیفزایند...
بیشترین درد آنها در پیچ و خم کمیسیون ها و درمان و معیشت است...
تا کی می خواهند قوانین را اجرائی کنند خدا می داند...
هر روز بهانه بودجه دارند ولی می بینیم بودجه ها در جاهای دیگر هزینه می شود...
کاش بفهمند...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi