شناسه خبر : 54678
چهارشنبه 18 مرداد 1396 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات با اداره اشتغال بنیاد!

امان الله پور - صحبتی که ما با اداره اشتغال بنیاد شهید کردیم، این بود که زیر بار این نامه نمیروند و می گویند مبهم هست نامه و با توجه به حالت اشتغال بودن جانبازانی که از بنیاد شهید حقوق می گیرند مشخص نکرده که باید اولویت چند باشند در استخدام.

 اولویت اول فرزند شهید و بعد فرزند جانباز. لطفا" کامل و دقیق یک بار هم که شده این موضوع رو توضیح بدین. سوال من این است همسرشهید هم مثل جانباز حالت اشتغال است. چرا قانون برای آنها انجام می شود و بنیاد شهید بدون چون و چرا این قانون را انجام می دهد ولی برای جانباز حالت اشتغال انجام نمی دهند!

  این چه تبعیضی است که سال هاست انجام نمی شود؟ لطفا" یک بار هم که شده، این موضوع را به طور مفصل توضیح بدهید و بگویید باید چی کار کرد و اگر امکان دارد نمونه فرم شکایتی با تمام قانون ها و مقررات به انضمام تصویر بخشنامه ها و قوانین بگذارید که جانبازان بتوانند لااقل از روی این مدارک دیوان شکایت کنند یا به مراجع قانونی دیگر.

  چون سال هاست هر کجا شکایت می کنیم و پیش وکیل می رویم، نمی توانند نامه ای درست و حسابی تنظیم کنند. لطفا" اگر امکان دارد، این کار را انجام بدهید یا اگر می شود کسی را معرفی کنید که قبلا این نامه رو تنظیم کرده و جواب مثبت گرفته.

 لطفا" راهنمایی کامل و جامعی انجام بدید چون این موضوع مرتب تکرار می شود اما مبهم و سربسته جواب داده می شود.

باتشکر

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اگه قرار باشه جانباز حقوق حالت اشتغال بگیر بنیاد ،استخدام شود و از حمل کار هم حقوق بگیرد -البته این جز حقوق قانونی جانبازان است -؛
بنیاد شهید قانون گریز باید به جانبازان شاغل که هم اکنون بنیاد در مورد آنها ظلم می کند ؛ حقوق حالت اشتغال پرداخت نماید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi