شناسه خبر : 54683
دوشنبه 30 مرداد 1396 , 16:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان بنیاد تقابل آشکار با جامعه ایثارگری را کلید زدند!

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای نخستین بار در نوع خود، برخورد سیاسی و تقابل آشکار با جامعه ایثارگری را کلید زدند!

فاش نیوز -  مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای نخستین بار در نوع خود، برخورد سیاسی و تقابل آشکار با جامعه ایثارگری را کلید زدند!

بر پایه این گزارش، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اقدامی تعجب برانگیز، در موضعی کاملا" سیاسی و جانبداری آشکار از جناحی خاص، و درتقابل آشکار با جامعه ایثارگری، با ایراد اتهامات سنگین به نمایندگان اقشار مختلف ایثارگران، انواع تهمت ها و اهانت ها را نثار مخدومان خود کردند.
 

به گزارش سایت ایثار، در بیانیه ای که با امضای روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شده با متهم کردن نمایندگان اقشار مختلف ایثارگران و در مقابل دولت و رئیس جمهور نشان دادن آنان، آمده است:

«بررسی سوابق فعالیت‌های مصاحبه کنندگان تحت عنوان شورای عالی که بیشترین حجم اقدامات خود را تحت عنوان «پیگیری مطالبات ایثارگران» در آستانه دوازدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری در اواخر سال 1395 آغاز کردند نشان می‌دهد این افراد در لوای طرح مشکلات ایثارگران با طرح شعارهای سیاسی علیه دولت یازدهم، منویات یک جریان سیاسی را پیگیری و تحت حمایت رسانه‌ای این جریان قرار گرفتند»

این درحالی است که سیاسی کاری مسئولان بنیاد در پیش، حین و پس از انتخابات بر کسی پوشیده نیست و همه می دانند بنیاد حتی بیشتر از دیگر وزارتخانه ها و سازمان های دولتی که به مثابه ستاد بی سابقه با دروغگو وکذاب خواندن جانبازان سرشناس عضو شورای عالی تشکل های ایثارگری، آشکارا در واقع جامعه ایثارگری را به تقابل با دولت متهم کرده او آورده است:

«طرح مطالب کذب و غیرواقع حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی را به ترفند فریب افکار عمومی در بازگویی پرداخت مطالبات خانواده‌های معظم شهدا، متهم کردند.»

در حالی که دروغ برخوردهای قدرت طلبانه خود صادر کنندگان بیانیه باعث ایجاد دیوار بلند بی اعتمادی و فاصله نجومی میان خادمان و مخدومان در این نهاد مقدس شده است.

سایت ایثار، پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حالی به خود اجازه انتشار این بیانیه وهن آلود و سراسر اتهام و اهانت به ایثارگران را داده است که از انتشار کوچکترین مشکلات و اعتراضات ایثارگران سر باز می زند.

متن کامل بیانیه تأسف برانگیز بنیاد علیه ایثارگران به این شرح است:


...«مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد در پی انتشار نامه شورایی موسوم به شورای عالی ایثارگران خطاب به نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در برخی رسانه‌های جمعی مبنی بر اینکه «در دولت دوازدهم از پذیرش مدیریت بنیاد شهید انصراف دهید» نکاتی را جهت استحضار ملت شریف ایران و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران منتشر کرد که به شرح زیر است:
1. جامعه معزز ایثارگری با حدود 3 میلیون و 300 هزار عضو، تشکل‌ها و سلایق مختلفی را در خود جای داده است و بنیاد شهید و امور ایثارگران در طی سالیان گذشته با ایجاد مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حمایت از راه اندازی و ساماندهی حدود 200 تشکل ایثارگری در حوزه‌های مختلف درصدد توسعه فعالیت‌های اجتماعی ایثارگران بوده تا از نظرات، پیشنهادات تخصصی و انتقادات سازنده آنان استفاده نماید و روند خدمات رسانی به این قشر معزز را به عنوان ولی نعمتان جامعه اسلامی پیش ببرد کما اینکه خوشبختانه این اقدام موجب تغییر و اصلاح بسیاری از فرایندها و در نتیجه بهبود امور بوده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تشکلی به نام شورای عالی انجمن‌های ایثارگران که ظاهراً مدعی نمایندگی جامعه ایثارگری است، به ثبت نرسیده و اصولاً صدور هرگونه بیانیه و اطلاعیه تحت این عنوان فاقد وجاهت قانونی است.
2. بررسی سوابق فعالیت‌های مصاحبه کنندگان تحت عنوان شورای عالی که بیشترین حجم اقدامات خود را تحت عنوان «پیگیری مطالبات ایثارگران» در آستانه دوازدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری در اواخر سال 1395 آغاز کردند نشان می‌دهد این افراد در لوای طرح مشکلات ایثارگران با طرح شعارهای سیاسی علیه دولت یازدهم، منویات یک جریان سیاسی را پیگیری و تحت حمایت رسانه‌ای این جریان قرار گرفتند و بلافاصله پس از مشخص شدن کاندیداهای ریاست جمهوری در کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی رقیب اصلی رییس جمهور مستقر، دست به فعالیت‌های گسترده‌ای زدند تا جامعه ایثارگری را در جهت اهداف سیاسی خود بکار گیرند به نحوی که در اوج مناظرات انتخاباتی با انجام مصاحبه و صدور بیانیه‌ای به عنوان شورای عالی ایثارگران، با طرح مطالب کذب و غیرواقع حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی را به ترفند فریب افکار عمومی در بازگویی پرداخت مطالبات خانواده‌های معظم شهدا، متهم کردند. (بیانیه مورخ 1396/2/24) اکنون که فرآیند مبارزات انتخاباتی پایان یافته و رییس جمهور منتخب با رأی قاطع ملت ایران و قاطبه جامعه ایثارگری در حال معرفی کابینه و تیم کاری دولت است، در صدد هستند در لوای عنوانی غیرقانونی، همان خواسته‌های سیاسی خود را مطرح کنند و پیگیری امور جامعه ایثارگری را وجه المصالحه اهداف سیاسی کنند.
در پایان یادآور می‌شود بنیاد شهید و امور ایثارگران همچون گذشته در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر اجتناب از ورود به مسائل مربوط به جریانات سیاسی تأکید داشته و حفظ شأن و کرامت جامعه ایثارگری را وظیفه خود دانسته و می‌داند و اطمینان دارد عموم جامعه بزرگ و معزز ایثارگری همانند گذشته اجازه نخواهند داد جایگاه والای ایثارگران دستاویز اهداف زودگذر برخی جریان‌های سیاسی قرار گیرد.»

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نكيت از سر و روي مديريت سياسي و جناحي بنياد سرازير است . اينان براي جامعه ايثارگري افشا شده اند و بايد با قدرت و اقتدار جلوي فساد و اقدامات ضد ارزشي و جناحي آنان ايستاد
به نظر من بیانیه روابط عمومی بنیاد حرف حقی را زده که به کام دوستان عزیز تلخ امده ،اعضای شورای عالی ایثارگران همان ترکیب ستاد حاج اقای رییسی هستند گرچه عضویت در ستادها هیج اشکالی نداره اما نباید در ایام انتخابات بنام شورای عالی ایثارگران علیه اقای روحانی بیانیه می دادند که در این صورت الان میتوانستند خواسته ها را بصورت منطقی تر مطرح کنند
ایشون روابط عمومی جانبازان نیستند بلکه روابط خصوصی تبهکاران ودزد های ملیاردی بنیاد هستند عاقبت ظلم افتادنی است ای برادر جا نبازان تا خدا را دارند غمی ندارند مگر توی جبهه های نبرد اینها بودندتمام رزمندگان با توکل به خدا به جبهه ها رفتند وتا اخر هم به اذن خدا ریشه این نامردها را از بین خواهند برد
با بند اول جوابشون مخالف ولي با توجه به تركيب ستاد ايثارگران آقاي رييسي بند دوم خيلي بي ربط نيست.
اين چه حرفيه بالاخره بين دو كانديداي اصلي افراد يا اينورن يا اونور ولي اين به بنياد چه ربطي داره. بنياد كه سازمان خدمت رسانه به همه ايثارگران است چه حقي دارد كه از موضع سياسي و حمايت از جناح و كانديداي خاص مخدومان و ولينعمتان خودش را مورد هجمه و اهانت قرار دهد؟! همين نشان مي دهد اينها لياقت ايثارگران را ندارند و درثاني شهيدي كه بارها خودش اظهار عجز وناتواني و بريدن و كهولت كرده ولي حال براي بقاي پست دست وپا مي زند و پاچه خواران و بادمجان دور قاب چينهايش هم به جانبازان توهين مي كنند ديگر لياقت ماندن ندارند و اگر بمانند خيانت كرده اند
مایه تاسف است که بنیاد شهید پس از قریب 40 سال که از انقلاب می گذرد جای خادم و مخدوم را عوض می کند و بیراهه را انتخاب می کند ، کدام جانباز مطلعی است که اذعان به از خود گذشتی اعضای شورای عالی تشکلهای ایثارگران نداشته باشد ؟
طرح این بحث که چنین تشکلی وجاهت قانونی ندارد دقیقا کپی برداری از وقایع سالهای 60 است وقتی در زمان مسولیت بنیاد شهید توسط حجه الاسلام کروبی عده ای از جانبازان از رفتارهای غلط خانم کروبی به تنگ آمده بودند و قصد انتقال مشکلات به امام را داشتند ، از طرف بنیاد به آنان تهمت ضدیت با نظام مطرح شد .
عجیب است طراح و نوسنده این بیانیه دقیقا همان مسیر غلط را انتخاب کرده است ،کیست که نداند افرادی همچون حاج اقای اسرافیلی زندگی خود و خانواده اش را فدای آسایش و آرامش خانواده شهدا و جانبازان نموده است؟
اینان صاحبان اصلی انقلاب هستند آیا به زعم نویسنده بیانیه خود زنی کرده اند؟
جدا مایه تاسف است به جای استفاده از نظرات کارشناسانه این تشکلهای ایثارگری اینکونه قصد تخریب این عزیزان را دارند .
در بند بعدی بیانیه تهمت سیاسی کاری را به تشکهای ایثارگری وارد نموده تا از این طریق به تضعیف جایگاه تشکلهای ایثارگری نائل آید ، که این هم بیراهه رفتن است ، آیا شما در این جامعه کسی را پیدا می کنید که گرایشی سیاسی نداشته باشد ؟ حالا چه شده که این برای صاحبان انقلاب اتهام است؟ معلوم می شود خود اینگونه اید و بنا دارید با طرح سیاسی بودن به تخریب این عزیزان بپردازید.
بر فرض اینکه دوستان و نمایندگان ما لزومی در به ثبت رسمی رساندن تشکها ندانسته اند ، این عدم ثبت رسمی مخل نمایندگی آنان نمی شود و اگر اشاره ای نمایند خواهید دید که خیل عظیم ایثارگران حامی آنان می باشند.
امیدواریم از طرف ریاست محترم جمهور که صادقانه در رفع معضلات جامعه تلاش می کنند ، فردی شایسته را سکاندار بنیاد شهید نمایند ، تا شاهد چنین بیانیه های خلافی نباشیم.
در بنیاد شهید کم نیستند مدیرانی که خالصانه و مجدانه در رفع مشکلات جامعه ایثارگری خدمت می نمایند و ما دعا گویشان هستیم ، امیدواریم با انتخاب شایسته ترین فرد این خدمات ارزشمند بیش از پیش نمود و بروز ظهور یابد.
باعرض سلام واحترام.ریاست محترم شورای عالی انجمن ایثارگران از شما کمال تشکر رادارم که برای ایثارگران تلاش می کنید که به حق وحقوق خود برسندوعدالت برقرارشود شما عزیزان راه خود را ادامه دهیدوبه هیچ حاشیه ای توجه نفرمایید و مارزمندگان وایثارگران شماعزیزان راحمایت میکنیم........ ازشهرستان به بنیاد شهید تهران زنگ زدم تا چه موقع به حق وحقوق مان میرسیم جواب که ندادن هیچ یک چیزی هم طلبکار شدن.
اینکه این سایت در فضای مخالفت با افکار غالب در جامعه است کاملا از محتویات آن روشن است . این سایت و آن تشکل قطعا تمام جامعه ایثار گری کشور را و حتما اکثریت آنان را نمایندگی نمکند . ولی مسایل مرتبط با ایثارگران را حتی با اغراض سیاسی و بزرگ نمایی مطرح میکند که نقطه مثبتی است . به نظرم روابط عمومی بنیاد بهتر بود در روز خبرنگار با این نگاه به موضوع مینگریست نه با رویکرد حاضر که آن بنیاد از هدف خود دور منماید
به نام خدا.عرض خداقوت وخسته نباشید.خدایاتوخودشاهدی مابنای برایمان به تکلیفی درسن نوجوانی وجوانی ایثارگرانه جان درکف درخدمت بودیم اماچون جزوه منتخبانت نبودیم من هارافرانخواندی الان باگذشت ایام ودرمیانسالی الام ودردهای شارک بودن درعملیات سالین است که روح وروان خودوخانواده را پریشان ومضطرب ساخته بیکاروبی درامدباید هزینه های درمان را از نداشته هایمان پرداخت کنیم ازمسئولین محترم تقاضامندیم مارافراموش نفرمایندمامسلمانیم .وشیعه مرتضی علی ع که حضورخدارادرتمامی امورحاضر وناظرمی دانیم .البته ازلطف خدادرخانواده ای بزرگ شده ام که دستم به دهنم رسیده .باعزت نفس امورات راگذرانده ومی گذرانیم حال ازمقام معظم رهبری عاجزانه تقاضامنداست فرزندان بسیجی خودراکه با عدیده مشکلات امورات می گذرانیم را فراموش نفرمایند.سپاسگذارودعاگویی حضرت آقاهستیم .بااحترام رزمنده بسیجی دفاع مقدس ممنون ازسایت فاش نیوز مازیاران چشم یاری داریم
ايثارگران منتظرند تا دودمان فاسدان را بر باد دهند اعلام كنيد
سلام برایثارگران عزیز میبایست بجهت ارج نهادن به زحمات نمایندگان ایثارگرمجلس برای باردوم تحسن مسالمت امیز خود درروزهای اینده مشخصایکروز انجام دهیم
خداوند خودش مسئولان بنیاد را رسوا خواهد کرد انشاء الله همین اواخر ریئس بنیاد شهید شهرسان ماکو خطاب به فرزند شهید با گستاخی تمام میگوید (به ما چه مگه ما گفتیم که پدرت بیاید برود بمیرد ...)
اولا اگر در تاریخ مورخ 1396/2/24جامعه ایثارگری کار خلافی کرده است چرا همان زمان مسئولان رده بالای ... بنیاد شکایتی نکردند چه شده حالا بعد از دو ماه به قول خودشان به دیوث های سیاسی تبدیل شده اند (این نکته کلام خودشان است) و علیه ایثارگران بیانیه داده اند ؟؟ دوما ما این مسئولین... رده بالای بنیاد را خیلی خوب می شناسیم این ها همان هائی هستند که هزار و پانصد هزار میلیارد تومان در بنیاد اختلاس کردند و روزنامه کیهان که در مبارزه با فساد ضرب المثل است تیتر زد که بله چنین اتفاقی افتاده است ولی روز بعد معلوم نیست چه بر سر حاج حسین شریعتمداری بیچاره آوردند که دیگر نه تیتری زد و نه دنبالش را گرفت برخی از این مفسدان خود فروش که شکم هاشان خدایان آنها، و زنانشان قبله گاهشان و پولشان دین شان است در بانک دی به قدری حق ایثارگران را پر خورده اند که حتی نمایندگان مجلس و وکلای ملت را هم نگذاشتند از آنجا تحقیق و تفحص کنند و در یک کلام کوتاه اگر بخواهیم این بیانیه را مورد تحلیل قرار بدهیم فقط باید نتیجه گرفت که: این مسئولان بنیاد که این بیانیه را داده اند می دانند که اگر جامعه ایثارگری خودش به وسط میدان بیاید و رئیس بنیاد و مسئولین بنیاد را خودشان انتخاب کنند جلو دزدی های برخی مسئولین ناشایست گرفته می شود برای همین در پشت دولتی پنهان شده اند که ...
به نام خدا_درودبرفاش نیوزونمایندگان گرامی جانبازان وایثارگران,
چه تخصصی بالاترازاینکه درقرآن کریم ,رسیدگی به کسانیکه درجنگ آسیب دیده اند,اشاره شده
است.البته روی سخنم باکسیست که چنین مدیرهای ناشایستی رادرچنین سازمان هایی منصوب
میکنند.درحالیکه سی سال ازجنگ گذشته است وبسیاری ازکارمندهای این سازمان بازنشسته شده اند
ولی جانبازان وایثارگران,چه آنانکه تحت پوشش قانون کارندوچه آنان که نیستند,سرگردانند.
من ایثارگرم بیست و پنج ماه جبهه و مصدوم هستم .وقتی پول نون شب رو ندارم چرا حقوق ما را نمیدهید .فقط یه مشت حرفهای چرند و بی خود به خورد ما ایثار گران میدهید بیایید نگاه کنید نه کار داریم نه بیمه داریم نه یخچال واسه یه لیوان اب سرد دارم چقدر دروغ اقای بنیاد چقدر
اینقدر دروغ بس است .چرا حقوق ما رو نمیدهید .چرت و پرت به خورد ما ندهید .دروغ بس است شما با بهترین امکانات من یه یخچال ندارم چون بیکار مطلقم .
ایثار گر و مصدوم شیمیایی ۲۲/۴ ۹۶
با سلام
اینکه روابط عمومی بنیاد یک تشکل حتی به نقل از خود بی شناسنامه را مورد هجمه قرار داده امریست ناپسند اگر چه این تشکل یک تشکل جامعی است...
بنیاد به جای اینکه در پی خدمت به ایثارگران باشد و از آلام ایثارگران بکاهد و بسترهای لازم جهت اجرا شدن کامل قانون جامع را فراهم نموده و اجرائیش کند متاسفانه نه تنها به ایجاد تقابل با جامعه های ایثارگری را کلید زد بلکه تقابل با خود ایثارگران را نیز در برنامه خود در امورات مختلف خصوصا کمیسیون درصد و درمان و ماده های 38 و 39 را کلید زده است و موجبات نارضایتی جامعه ایثارگری را فراهم نموده...
همینطور که قبلا متذکر شده بودم به مسئولین امر در مجلس و دولت و سپاه و بنیاد که اگر این کم کاری ها در حوزه ایثارگران ادامه یابد موجبات نارضایتی کل جامعه ایثارگری را فراهم نموده و تبدیل به بحران خواهد شد و این برای همه جذاب نخواهد بود...
ما در حوزه ایثارگران خوشبختانه قانون زیاد داریم و کسی را بر مسند ریاست بنیاد می خواهیم که این قوانین را عملیاتی نماید و مستمر پیگیر مشکلات جامعه ایثارگری باشد فلذا امیدوارم مسئولین امر خصوصا رئیس جمهور محترم نسبت به موضوعات مطروحه فکری نموده و اقدامات لازم را مبذول دارند...
سلام. به جای به هم پریدن، به درد مردم و ایثارگران برسید. همه شما به فکر جیب خودتان هستید در حالی که هیچ هزینه ای هم در این کشور نکردید و پست ها و درآمدهای آنچنانی بدست آوردید، و فکر می کنید مردم نمی فهمند، شماها فقط به پول فکر می کنید و برای رسیدن به پول هر کاری می کنید. یک مشت بنده های خدا رو که همه زندگی خودشونو در راه خدا و میهن از دست دادن، گیر آوردین و از خدا هم نمی ترسین. اما بدونین خدا در کمین شما هست، چه باور داشته باشین و چه باور نداشته باشین. این بنده های خدا چه گناهی کردند که هم باید در این نظام مقدس هزینه بدهند و هم باید گرفتار دعواهای شما، بنده های شیطان باشند؟ شماها کاری کردید که مردم فکر می کنند در این مملکت هرچی هست فقط برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هست در حالی که این عزیزان، مظلوم واقع شدند و شماها مسئول این جنایت هستید. به خدا من خجالت می کشم در یک جمع بگویم من جانبازم، چرا با ما این کار را کردید؟ ما که خلاف نکردیم، ما که دزدی نکردیم، ما که دیوار کسی بالا نرفتیم، آیا خون دادن برای خدا و میهن گناه است؟ بس کنید. خجالت بکشید. شما که بدون هیچ هزینه ای، بدون ساعتی حضور در جبهه، بدون تیر و ترکشی، فقط با استفاده از ارتباطات غیر قانونی، سهم کلانی دریافت کردید و خوش می گذرانید و هنوز هم بر سر رسیدن به سهم و پول بیشتر، به یکدیگر چنگ و دندان نشان می دهید. به هردو جناخ می گویم، برای یک بار هم که شده سری به گلزارهای شهدا بزنید، تصاویر شهدا به خصوص شهدای کم سن و سال را به دقت نگاه کنید... و شرم کنید...
سلام اقافاش نیوز توراقسم میدهم این موضوع کسرخدمت جانبازان راپیگیری کنید به خدا خسته شدیم الان پنچ ماه ازاین تصویب گذاشته ولی خبری نیست اقا فاش نیوز خودت رابجاجوانان مردم بزار ستاد شورش رادراورد کس نیست جلو این ستاد بیسته فاش به خاطر این جانبازان وجوانان یه ثواب کن ویه گزارشی تهیه کن ببین کارتاکجا پیش رفته ازلطف شما ممنونیم
شورای عالی ...خیلی عنوان بزرگیه. باید برای اعضا از همه جانبازان رای گیری بشهالبته بعیده به این عنوان مجوزی به کسی داده بشه.انتظار هم نباید داشت سه روز قبل از رای گیری به رییس جمهور بگی کذاب و فریبکار .بعد الان هم بعد از شکست نماینده ولی فقیه رو تهدید مستقیم کنی بعد جواب خشک و خالی همندن .به نظرم این کارها خودش جرم باشه.حالا حقوقدانان جانباز نظر بدن.
سلام اولا اين شوراي عالي به اين معنيه كه بايد نمايندگان و مسئولان تشكل هايي كه شورايي اداره ميشن باشند. ثانيا بحث انتخابات ربطي به اين قضيه نداره و اگه خلافي هم صورت گرفته به بنياد ربطي نداره مگر اينكه قبول كنيم خود بنياد داره جناحي و انتخاباتي عمل مي كنه و با مخالفان تسويه حساب مي كنه. بنياد داره مثل موارد ديگه كه تنها كسايي رو كه هواشونو نداره ايثارگران هستن، به خاطر باند و گروه و رئس خودشون كه حضورش ضامن بر سر پست بودن آنهاست مقابل ايثارگران و جانبازا مي ايسته. در نهايت اينكه براي متن اصلي ايثارگران مهم نظام و انقلاب و رهبريه و اگر كساني با كج فهمي حمايت ايثارگران از اين ارزش ها و اصول رو جناحي بودن ميدونن مشكل از خودشون و كج فهميشونه.
ايثارگران رو نميشه مقابل نظام قرار داد و كسي كه مقابل نظام ورهبري قرار بگيره ايثارگر نيست و ضديت با ايثار گران، ضديت با نظامه.
به نظر من اعضای شورای عالی اگر قصد فعالیت سیاسی در انتخابات را داشتند نباید از عنوان شورا در بیانیه خود استفاده می کردن تا الان اینگونه در باره انها بحث نکنند
یادمه بعضی از این اعضای شورای عالی قبلا بنیاد بودند.اینا چرا اون موقع معوقات ایثارگرها رو ندادن. اونم تو دورانی که وضع همه خوب شد.بازم به شهیدی که تو این 4 سال یه مبلغی رو داد. کار ما که راه افتاد .پیشنهادم اینه که دوستان مطالبات ایثارگران رو به آرومی پیگیری کنن.نهادها و افراد نظام رو تهدید کردن کار درستی نیست. حالا شهیدی و یا هر کس دیگه شد با حمله و تهدید و تجمع و شعار کار درست نمیشه.الان همه مشکل دارن.اگر همه اقشار به خاطر مشکلات زندگی بیان تجمع کنن منافع کی تامین میشه؟دشمن یا دوست؟
برادران عزيز بحث شوراي عالي بحث شخص و افراد حاض در آن نيست حتي اگر اشكالاتي هم در تشكيلات و ساختار و عملكردش باشه به خود جامعه ايثارگري مربوطه و سر موقع بايد به اونها رسيدگي كنن ولي ما ايثار گران نبايد به خاطر اين حرفا كه باب ميل مسئولان بنياد و اختلاف اندازاست باعث اختلاف بين خودمون بشيم. مسئولان بنياد مرتب جابجا ميشن و رفتني هستن و ما هستيم كه براي هم بايد در دنيا وآخرت بمانيم و هواي همديگر وارزش هايي كه براشون جانفشاني كرديم بدونيم. كف ها هميشه مي روند و بحر مي ماند! شوراي عالش كاري اساسيه كه خيلي زودتر از اينها بايد تو ايثارگران بوجود مي اومد و حالا كه هست اگر چه با اشكال ، بايد قدرشو بدونيم حمايتش كنيم كه بدونيد اگر حالا هم بنيادي ها تا اين حد ترسيدن كه با اين شيوه رسوا به مقابله با اون بر خاستن و دارن كاراي انتحاري ميكنن ارزش و قدرتشو فهميدن و ميخوان كارشو يكسره كنن به هوش باشيد!
تشکل های ایثارگری درصورتی موفق می شوند که برای ایفای حقوق ایثارگران از راه های قانونی و مذاکره و تعامل با همه مسئولین اقدام کنند اینکه شورای عالی ایثارگری مقابل رئیس جمهور خط ونشان بکشه و نماینده ولی فقیه را با بی احترامی تمام تهدید به استعفا کند و همزمان سهم خواهی از کابینه هم داشته باشه که باید اقای خجسته رییس بنیاد بشه، نشان میده که مسیر اشتباهی را انتخاب کردن و منجر به ایفای حقوق ایثارگران نمیشه
...
متشکرم .

می دانی که من گرسنه نیستم .

فقط دلم برای بچه های جبهه و جنگ می سوزد که فقیرند .

از این نوشته هایم چیزی گیر من نمی آید .

ولی باید دانیم که خانواده شهدا و خانواده جانبازان

عزیز چشم براه معیشت و درمان هستند .

من باید بنویسم .

و شما باید منتشر کنید .

ای کاش کمیته امدادی بودیم ؟!
...
خدا قوت دلاور
همه نوشته هایش باور کن اثر دارد
افلاطون : به شنیدن عادت کن خواهی دید از سخن ابلهان هم می توان سود برد

...

سخن بگو تا سود ببریم ؟!

...
باسلام ، خدمت دوستان عزيز اگر يادتان باشد در زمان قبل از انتخابات هم عرض كردم بنيادشهيد و ايثارگران را جناحي نكنيد بزاريد بنياد شهيد براي كل ايثارگران بماند ولي كسي گوش نكرد همون كساني كه مدام در گروه هاي مختلف و در همين سايت از آقاي ريسي حمايت كردند كه صد البته هر كس نظرش قابل احترام است ولي حرف ما اين بود كه با حمايت از يك كانديدا ايثارگران را در موقعيت بد قرار ميدهيد و اگر جناح مخالف برنده باشد كليه ايثارگران در معرض كم لطفي مسولين قرار خواهند گرفت ،
الان هم ما ايثارگران چوب ان عده از اقايان كه در ان زمان از يك جناح حمايت كردند و الان بنام كليه ايثارگران تمام شده است را ميخوريم پس به نظر اكثريت احترام بگذاريم و دولت منتخب را حمايت كنيم در اين صورت است كه مشكلات عديده خانواده هاي ايثارگران حل و فصل خواهد شد.
سلام خسته نباشن
ببخشید چند نقد
به اداره بنیاد شهید
چند سال پیش مسابقات فوتسال
برای فرزندان جانباز و شهدا تدارک میدین در استان و کشوری
و استخر یک سانس هایی را برای بنیاد شهید در نظر میگرفتن
در استان ایلام
اما این چندسال اصلا از این برنامه های فرهنگی خبری نیست چرا؟؟یا برگزار میشن مسولین ایلامی میلی به چنین فعالیت هایی ندارن، یا نکنه خدایی نکرده جانبازان فراموش شدن؟؟ با شهدا فراموش شده اند؟؟
لطفا به این موارد توجه کنن و به خانوادهای معظم شهدا و جانباز احترام بگذارند
یا دیگر اینکه مثلا یک برنامه سفر زیارتی برای خانواده های شهدا و جانبازان قراره برگزار کنن
ولی اطلاع رسانی نمیکنن به جانبازان
باید خودمون بریم بپرسیم اقا برنامه هست؟؟ بعد اقایون میگن بله ولی متاسفانه دیروز کاروان حرکت کرد
خب با چه رویی اینو میگی؟؟ مگه این آقا جانباز یا خانواده شهد نیست؟؟ چرا ایشون نباید اطلاع داشته باشه؟؟؟
و انتقادی دیگر دانش اموزانی که میخوان در ازمون های ازمایشی برای کنکور شرکت کنن میرن مثلا قلم چی ثبت نام کنن
مدیر قلم چی میگه به علت بد حسابی بنیاد شهید ثبت نام نمیکنم
یا اینکه یک ماه دو ماه از ازمون ها رفته ولی هنوز نامه قرارداد با قلمچی رو نفرستادن که اقا فرزندان بنیاد رو ثبت نام کنید با تخفیف.
تازه عضو این کانال شدم نمیدونم نقد ها رو میزنین یا نه
ولی به هر حال دوست داشتم یه جایی این حرفارو بگم که گفتم
متشکر از زحماتتون در این کانال❤️
با عرض سلام و معذرت از دوستان محترم حقیقتش من حرف شما را متوجه نميشوم اشخاصی میگویند نباید از رئيسى در زمان انتخابات حمایت میشد و اشخاصی موافق بودند و هستند من بعنوان فرزند شهید بیکار که فقط در اجتماع جامعه بعنوان رانت خوار دیده میشوم اینجا با صدای بلند ميگويم از همه کسانی که حقیقت را وارونه میکنند بیزار هستم از بنیاد شهید بیزارم هستم از رئیس جمهور که زحمت رسیدگی به اوضاع بنیاد شهید نمیدهد بیزار هستم من مشکل دارم خدایا با چه زبونی بگم من مشکل دارم چرا باید اینهمه بودجه و سرمایه در اختیار بنیاد باشد و من بیکار باشم مؤسسه کوثر چیست ?
در پایان یادآور می‌شویم ما روسای اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچون گذشته همواره بر خوردن و چاپیدن حق ایثارگران تأکید داشته ایم و حفظ شان و کرامت دزدی های مان از جامعه ایثارگری را وظیفه خود می‌دانیم و اطمینان داریم که اگر وقتی ما حق ایثارگران را می خوریم اگر یک لیوان آب هم روی آن بخوریم قطعا عموم جامعه بزرگ ایثارگری اجازه نخواهند داد جایگاه والای چپاول های ما دستاویز اهداف واقعی برملا کنندگان دزدی ها و ناشایستگی های ما قرار گیرد امضاء: روابط عمومی باجناق نیوز تدبیر

گر حق ایثارگران خوری تو با دولتی ها خور -- با آشنا و اقوام و دوستان باجناق ها خور
به سلامتی امید و تدبیر و اعتدال خور -- سپس یک لیوان آب هم روی آن خور
حقوق زیاد خور، وام گه گه گیر، مزایا پنهان خور -- فقط پاداش ها در قاموس اعتدال خور
باسلام واخترام به تمامی ایثارگران من ازسوی پلیس فتاتهدیدشدم ومجبورم کردندوبلاگم راپاک کنم وبلاگ بچه پرستوهای شهید2که بامدیریت من بودپاک شد.لحن بیانی وادبیات کلامی رفتاری درقبال ماهابیاربدوآزاردهنده شده.خلاف ماجرم ماچیست؟درکجاکم گذاشتیم وحمایت نکردیم.حمایت ازآرمانهای امام(ره)ورهبری ازاعم واجبات ایثارگران است.این اشخاصی که درسیاست تقابل می کنندباجامعه مابلاشک ستون پنجم هستندومن بارهاعرض کردم دشمن بیخ گوشمان است.سرسپردگان به اجنوی همان کسانی که آقازاده هاشون وخانم زاده هاشون درخارج ازکشوردارندازامکانات وحق مسلم مابهربرداری می کنند.همان کسانی که می گویندمرگ برفلان کشورولی خودشان بستگانشان شهروندهمان کشورهاهستندشده حکایت دم خروس وقسم حضرت عباس.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi