شناسه خبر : 54687
پنجشنبه 19 مرداد 1396 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همراه با کاروان جانبازان در «بهشتیان در بهشت»

بینندگان این برنامه در قسمت دوم این چهارگانه که جمعه 20 مردادماه روانه آنتن می شود شاهد عزیمت این کاروانِ عاشق از مشهد به کاظمین و سامراء خواهند بود.


نخستین قسمت «بهشتیان در بهشت» سیزدهم مرداد ماه و مصادف با میلاد امام رضا(ع)؛ با موضوع زندگی «موسی پارسا» یکی از همین عزیزان جانباز تقدیم بینندگان شد.

«از آسمان» تا کنون چندین بار کاروان جانبازان هفتاد درصدی را در سفر عتبات همراهی کرده است که برگزاری مراسم امسال با حمایت و همت اداره ایثارگران سپاه میسر گشته است.

این برنامه کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم و حماسه آفرینان دفاع مقدس به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد هفدهمین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد و جمعه هر هفته ساعت ۱۶:00 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
 

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi