شناسه خبر : 54697
پنجشنبه 19 مرداد 1396 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

"سایت باید افکار و عقایدشو رنسانسی القا نکنه"!

متاسفانه غیر از خانواده بزرگ و رنج کشیده ایثار، همه و همه شاهراه خدمت به جماعت ایثارگر را در منافع سیاسی و رانتی خودشان می بینند.

م.ر.ک.جانباز - متاسفانه غیر از خانواده بزرگ و رنج کشیده ایثار، همه و همه شاهراه خدمت به جماعت ایثارگر را در منافع سیاسی و رانتی خودشان می بینند.
چند سالی است که فرقی هم نمی کند که چه کسی چه کاری کرده و از عقوبت عمل خودش هم مطمئن است که کسی کاری به او ندارد.
مدیران قرض الحسنه ها که مملکت را چپو می کنند، آن وقت یک جانباز برای پنج میلیون وام در مانده شده است و بنیاد هم ضمانتش را نمی کند.

جانبازی سراغ دارم که دخترش سه سال منتظر بود که جهیزیه اش تکمیل شود تا یک جورهایی به پست ما خورد. جمع قدیمی خودمان راه انداختیمش.
عزیز دل... سایت فاش نیوز رسالتش بزرگتر از این هاست. اگر قرار بر معرفی جماعت ایثار باشد که نباید تبعیضی قائل باشد. گیریم من حرف بدی زدم ولی انصاف این است؟
همه چیزِ سایت متاسفانه چند سالی است که یک طرفه شده. فقط و فقط کسی که خودش می خواهد و قبول دارد. بقیه نظرها یا سر بریده می شوند یا هم سو با آن باید باشد. در غیر این صورت تکفیرت می کنند.
درست است که امثال بنده کم سواد در حیطۀ مخیلۀ اساتید سایت نبوده و نیستیم؛ ولی درست نیست به خاطر جزئیات دائماً چوب مکفری بخوریم.
واقیت امر این است که سایت باید افکار و عقایدش را رنسانسی القا نکند.
بچه های جانباز یک روزی یک جایی داشتند از همین کشور دفاع می کردند که حالا هیچ کسی آن ها را نمی شناسد حتی داخل ادارات بگویی جانباز هستم، یک جورهایی خردت می کنند که درس ادبی بشود بریت تا مدعی نباشی.
من به شخصه حرف دلم را زدم و به عنوان یک جانبازِ دوست دار سایت، توقع بیشتری دارم.
امیدوارم راهمان هیچ وقت عوض نشود که آن وقت خیلی برای ما بدتر از این ها می شود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
فقط حسین آقا خرازی و حسن باقری باید از پیش خدا برسند تا نهضت خمینی دوباره احیا بشه ولا غیر
مگه وقتی نهضت اسلامی در سال 57 احیا شد ، حضرت رسول اکرم آمد ...
شما یه کم فرصت به ما ها بدید ... حکومت اسلامی و ارزشهای اسلامی بازم احیا میشه ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi