شناسه خبر : 54714
شنبه 21 مرداد 1396 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نبود مرکز بیمه، مشکلی برای ایثارگران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان گفت: در حال حاضر نبود مرکز بیمه ایران در اردستان برای ایثارگران مشکلاتی را به وجود آورده است.

 به گزارش ایسنا، ماشاالله حمامیان با بیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ ایثارگر با خانواده و ۱۶ خانواده دو شهیدی و هشت جانباز بالای ۷۰ درصد در اردستان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر نبود مرکز بیمه ایران در اردستان مشکل ایثارگران است.
 
وی افزود: ایثارگران شهرستان اردستان شامل فرزند شهید، والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان پنج درصد تا ۷۰ درصد و خانواده های تحت تکفل آنها را شامل می شود.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان با بیان اینکه در کمیته برنامه ریزی ردیفی برای بودجه شهرستان مشخص شده است، افزود: سه میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای اردستان اختصاص داده شده است.

حمامیان گفت: به منظور بررسی مشکلات ایثارگران و همچنین مشکلاتی که در زمینه ساماندهی گلزارهای باقی مانده شهدا وجود دارد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از شهرستان اردستان بازدید کردند.
 
 شهرستان اردستان ۳۳۰شهید، ۵۰۰جانباز و ۴۰ نفر آزاده دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi