شناسه خبر : 54726
شنبه 21 مرداد 1396 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی

مدیرکل بنیاد خوزستان با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی خوزستان گفت: پرونده 210 نفر از متقاضیان درصد جانبازی و یا تجدید نظر با مجروحیت های مختلف مورد بررسی و تعیین درصد قرار گرفت.

کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی خوزستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری آریا، عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان، گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد استان خوزستان با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد خوزستان، پزشکان متخصص اعم از «ارتوپد»، «مغز و اعصاب»، «چشم پزشک»، «متخصص داخلی»، «متخصص گوش و حلق و بینی»، و «اعصاب و روان»، برگزار شد.
وی گفت: در این کمیسیون که روز پنجشنبه 20 مرداد برگزار شد، پرونده 210 نفر از متقاضیان درصد جانبازی و یا تجدید نظر با مجروحیت های مختلف از جمله شیمیایی، موج انفجار، تیر و ترکش، تروما و اعصاب و روان مورد بررسی و تعیین درصد قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد خوزستان که از روند اجرایی کمیسیون بازدید می کرد، بیان داشت: کمیسیون در دونوبت صبح و عصر از ساعت 9 الی 20 با حضور پزشکان مرکز و همکاران بنیاد استان تشکیل شد.

اینستاگرام
دبير کمسيوني که تشخيص ندهد ريه دچار گاز خردل شده يا نيکوتين سيگار بايد برود غاز چراني ...
چرا حق جانبازان شيميايي به اين راحتي و با زدن تهمت سيگاري بودن از بين ميرود ... بنظر شما جانبازاني که سيگاري بودن از شيميايي شدن مصون بودند ....بترسيد از اه و ناله هاي خانواده اين جانبازان که بعلت فقر و نداري متلاشي شدند ....غ/ط
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi