شناسه خبر : 54749
یکشنبه 22 مرداد 1396 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سکوت روزنامه های اصلاحاتی درباره شهادت شهید حججی!

ناشناس- چرا طیف روزنامه های زنجیره ای مدعی اصلاحات در مورد شهادت شهید محسن حججی، نماد مقاومت شیعه ی ایرانی سکوت را انتخاب کردند؟
در حالی که قلب ملت ایران در مورد نحوه ی شهادت این شهید مظلوم که به رسم اربابمان حسین بن علی (ع) به دست شجره ملعونه تکفیری ها انجام گردید، به شدت ملتهب گردیده است، سکوت و اعتنا نکردن به شهادت شهید محسن حججی از طرف اینها چه معنایی دارد؟

  این روزنامه های زنجیره ای مدعی که در همه موارد برای بزک کردن چهره کریه المنظر شیطان بزرگ و پدیدآورندگان تکفیری ها و با عوض کردن جای جلاد و شهید و ایراد، ملامت سپاه قدس وشلیک موشک از طرف نیروهای مسلح ایران به مقر داعش را اشتباه محاسباتی قلمداد کرده و با اجازه دادن به خودشان از تمام هجمه ی حمله های تبلیغات دشمن خارجی و منافقین کوردل برعلیه کشور بزرگ ایران استقبال و حمایت می کنند و روزها و هفته ها ماه ها و سال ها به لگد پرانی به مشی خطوط فکری و بنیادی تفکر انقلاب اسلامی مشغول میباشند.

  حتی از گفتن تسلیت به ملت سرافراز ایران به خاطر شهادت مظلومانه نماد ملی و مقاومت ایرانی اسلامی در مبارزه با تفکر الحادی  ابا دارند، این سکوت چه معنایی دارد؟ البته ملت بزرگ ایران جامعه خانواده محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان سرافراز و رزمندگان محترم و دلیر ایران معنای سکوت مدعیان دورغین را تشخیص می دهند.

شهادت مظلومانه شهید محسن حججی به خانواده بزرگ شهید حججی و تمامی جامعه مظلوم فاش نیوزی تسلیت.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
شرمندگی شان اینقدر بالاست که خداوند تدریجی. بتو سط. خون به ناحق ریخته تمام شهدا دارد یواش یواش رسوای شان می کند
این گروه اصلاحات به عملکرد شان بنگری چه فرقی با خوارج نهروان و داعش امروز دارند . همان کسانی هستند
نمک می خورن و نمکدان می شکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi