شناسه خبر : 54779
دوشنبه 23 مرداد 1396 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات قرآن خانواده های شاهد و ایثارگر26 مرداد

مسابقات قرآن کریم خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار می شود

بیات بنیاد شهید

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی بیات با اعلام خبر برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر گفت: این مسابقات در گروه های مختلف شامل ایثارگران، دانشجویان و دانش آموزان شاهد و ایثارگر، همسران و فرزندان با حضور 720 نفر طی دو مرحله در مشهد مقدس در آستانه برگزاری است.
وی اظهار کرد: مسابقات برادران از تاریخ 26 الی 29 مردادماه با حضور  320 نفر و مسابقات خواهران از تاریخ 30 مرداد الی 2 شهریور ماه با حضور 400  نفر برگزار می شود. داوران این مسابقات از ایثارگران هستند و همچنین طراحی سوالات آزمون کتبی نیز توسط متخصصین قرآنی جامعه هدف صورت گرفته است.
بیات با اشاره به حضور مسئولین بنیاد در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: از سازمان های قرآنی و اهالی رسانه جهت حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه دعوت می شود تا شاهد برگزاری مراسمی شایسته نام بنیاد شهید و امور ایثارگران باشیم.
انتهای پیام

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi