شناسه خبر : 54793
سه شنبه 24 مرداد 1396 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا فقط "حججی" که سرش را بریدیم، گذاشتید روی سرتان و حلوا حلوا می‌کنید؟!

چرا از آن چهل نفر دیگری که در همان حمله کشتیم چیزی نمی‌گویید؟! چرا سپاه از شکست‌هایی که از ما خورده نمی‌گوید؟! چرا فرماندهان سپاهتان از بی‌تدبیری‌هایشان نمی‌گویند؟!

چرا فقط محسن حججی را که سرش را بریده‌ایم، گذاشتید روی سرتان و حلوا حلوا می‌کنید؟!
چرا از آن چهل نفر دیگری که در همان حمله کشتیم چیزی نمی‌گویید؟!
چرا سپاه از شکست‌هایی که از ما خورده نمی‌گوید؟!
چرا فرماندهان سپاهتان از بی‌تدبیری‌ هایشان نمی‌گویند؟!


این‌ها و حرف‌هایی از این دست سوال‌هایی است که این روزها داعشی‌های فارسی زبان پخش می‌کنند در رسانه‌هایشان.
این داعشی‌های وطنی، سه تیغه اصلاح می‌کنند، کت و شلوار می‌پوشند و ادکلن مارک فلان می‌زنند و به ظاهر هیچ شباهتی به آن داعشی که این روزها تصویرش را پشت سر محسن حججی می‌بینیم ندارد.
داعشی‌های وطنی دستشان تمیز است، اما دهانشان بوی گندِ دروغ و نفاق می‌دهد. برای خودشان سایت و صفحه و کانال و حتی روزنامه‌ی قانون‌مند هم دارند. و قانون اول و آخرشان هم خالی کردن دل مردم و اختلاف افکنی است.
حالا که ایران از شهامت و غیرت فرزندانش حرف می‌زند اینها دوره افتاده‌اند و وقیحانه خونخواه محسن حججی و همرزمانش شده‌اند.
حضرت روح الله بیش از سی سال پیش گفت: اگر سپاه نبود کشور هم نبود. و این به حساب روزگار ما می‌شود عراق و سوریه و لبنان هم نبودند.
یادمان نرفته چهار سال پیش اردوغان در آنکارا وضو گرفت و اعلام کرد نمازش را در مسجد اموی دمشق خواهد خواند، اما طفلک! در حلب کارش گره خورد و دل و روده‌اش به هم پیچید و وضویش باطل شد و دمش را گذاشت روی کولش و رفت تا به رتق و فتق کشور کودتا زده‌اش برسد.
به برکت خون شهید همدانی‌ها محاصره حلب هم شکست و امپراطوری جدید عثمانی در دوره جنینی و حتی پیش از آنکه جنسیتش معلوم شود سقط شد.
دو سال پیش در عراق هم داعش تا دروازه‌های بغداد و حتی تا نزدیکی مرز ایران پیش آمده بود و خیلی‌ها ماست‌هایشان را کیسه کرده بودند. اما با دیری نگذشت که با خون شهید تقوی‌ها موصل هم آزاد شد و داعش جل و پلاسش را از عراق جمع کرد و رفت.
حالا آمریکا اردوگاهش در سوریه را آورده است در منطقه‌ای در مرز عراق، اردن و سوریه. برای خودش خط قرمزی کشیده است و حد و حدودی معلوم کرده. تروریست‌های محلی را آموزش می‌دهد و از نیروهای داعش پشتیبانی می‌کند. سپاه، یعنی همین محسن حججی‌ها  هم زده‌اند به دلِ همه این‌نوچه‌های کدخدا و در این چند ماه نقره‌داغشان کرده‌اند. اما کیست که نداند جنگ هم اشکنک دارد و برد و باخت.
 یکی بگوید این داعش‌های وطنی در کدام پیروزیمان همراه مردم خوشحال بوده‌اند که توقع داشته باشیم در عزای عزیزان ملت رخت سیاه بپوشند؟!
با این‌ها باشد حضرت قمربنی‌هاشم را هم به عنوان پرچمدار کربلا محاکمه می‌کنند که حتما او بوده که باعث شکست سپاه سیدالشهدا شده است. نه که گمان کنید دلشان برای امام حسین می‌سوزد. نه، این‌ها نانشان را در تنور عمر سعد گرم میکنند.


علیرضا آل یمین

اینستاگرام
با سلام نویسنده محترم لقب داعشی های وطنی را برای پرسشگران جوان کشورمان نمی پسندم ، در عصر اطلاعات، نسل جدید و جوان ما اهل منطق و تحلیل است و نه تقلید و تقدیس .
باسلام داعشی وطن به پرسشگران جوان نسبت داده نشده واین نسبت مال کسانیست که ازگذشته خودپشیمان شده اندبااینکه بیشترشان دررأس کاربودندوبرای انقلاب زحمتهاکشیده اندامامتأسفانه برعلیه همان انقلاب سخنهای نارواگفته وعملهای زشت انجام میدهندومدام دنبال بهانه اندکه برمدافعان واقعی انقلاب بکوبندفراموش کرده اندکه درسایه آنان درامنیت نشسته وبرخلاف آنان حرکت میکنند
خیلی از انهایی که انها را داعشی وطنی می نامید در خدمت به کشور از من وشما مخلصترند
این مطالب بسیار مصرح و گویای تمامی جوانب موضوع بود از نویسنده محترم بسیار متشکریم.
من خیلی ناراحت شدم برا اون چهلویک نفر گفتم لابد حلواحلوا شدن این عزیز ک لایقشم بود برا اینه که ده تا موشک بزنن تو اون اردوگاه لعنتیشون اینجور خونشون پایمال نشده والا دینشون گردن کیه؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi