شناسه خبر : 54794
سه شنبه 24 مرداد 1396 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عروس و دامادِ اهوازی با اقدام ارزشیِِ متفاوت!

حال و هوای این روزهای کشور، بار دیگر با عطر شهادت و رشادت معطر شده؛ تصاویر، فیلم‌ها و دلنوشته‌های متعددی به نشان ارادت و عشق قلبی مردم به مقام شهدا و در وصف پاسدار شهید مدافع حرم، محسن حججی در این چند روز به اشتراک گذاشته شد.

فاش نیوز -  حال و هوای این روزهای کشور، بار دیگر با عطر شهادت و رشادت معطر شده؛ تصاویر، فیلم‌ها و دلنوشته‌های متعددی به نشان ارادت و عشق قلبی مردم به مقام شهدا و در وصف پاسدار شهید مدافع حرم، محسن حججی  در این چند روز به اشتراک گذاشته شد.

در این میان، ابتکار یک زوج  اهوازی در برگزاری مراسم ازدواجشان، در نوع خود به سوژه جالبی در فضای مجازی تبدیل شد. این عروس و داماد، ماشین عروسیشان را با تصویری از شهید پاسدار محسن حججی تزئین کردند و با نوشتن چند جمله کوتاه روی دست‌های خود علاقه و ارادت ویژه‌ خود را به این شهید بزرگوار ابراز کردند، آنها نوشتند: "نه املیم ونه قدیمی فقط شادیمان را مدیون توایم".

 

 

منبع: yjc

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi