شناسه خبر : 54812
دوشنبه 30 مرداد 1396 , 18:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش «مهدی طحانیان» به سلفی حقارت و حضور «علیرضا رحیمی» درآن

آزاده قهرمان «مهدی طحانیان» با حضور در فاش نیوز نسبت به اقدام گروهی از نمایندگان در رقم زدن حادثه تأسفبار سلفی حقارت واکنش نشان داد و آن را تقبیح کرد.

فاش نیوز -  آزاده قهرمان «مهدی طحانیان» با حضور در فاش نیوز نسبت به اقدام گروهی از نمایندگان در رقم زدن حادثه تأسفبار سلفی حقارت واکنش نشان داد و آن را تقبیح کرد.

بر پایه این گزارش، آزاده قهرمان «مهدی طحانیان» یکی از آزادگانی که زمان اسارت در دست صدامیان بعثی با وجود سن کم به خلق حماسه ای ماندگار، در قلب اردوگاه دشمن دست زد و فریاد حق طلبی و ایستادگی سرداد، با حضور در پایگاه خبری «فاش نیوز» نسبت به اقدام ذلیلانه و حقارتبارگروهی از نمایندگان در مجلس واکنش نشان داد.

طحانیان که از مشارکت «علیرضا رحیمی»، هم بند دوران اسارتش در این رویداد کاملا" مغایر با روحیات انقلابی و عزتمدارانه شناخته شده در فرزندان خمینی و خامنه ای، بسیار ناراحت بود و از آن ابراز تأسف و تأثر می کرد و به طور تلویحی و غیر مستقیم چنین اقداماتی را درباره او چندان دور از ذهن نمی دانست اما با این حال حاضر نشد در این خصوص بیشتر توضیح دهد و خواستار مسکوت ماندن این موضوع شد.

طحانیان تنها به این گفته دراین باره بسنده کرد که از یک تحصیل کرده علوم سیاسی و کسی که کرسی مکان مهمی چون کمیسیون شورای امنیت ملی را اشغال کرده و خود عنوان آزادگی و جانبازی دارد این کار بعید بود!

این آزاده حماسه آفرین و سرافراز کشورمان  همچنین طی گفت و گویی نسبا" مفصل با فاش نیوز خاطرات و سرگذشت های جالب و خواندنی اش خصوصا" در دوران اسارت را تشریح کرد که در آینده نزدیک در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

گفتنی است در اواسط دوران دفاع مقدس فیلمی از اخبار سراسری صدا وسیما منتشر شد که در آن زن خبرنگار هندی برای مصاحبه با رزمندگان اسیر ایرانی وارد بند تعدادی از اسرای کم سن وسال ایرانی می شود که در بخش اصلی این فیلم، مهدی طحانیان با شرط رعایت حجاب از سوی زن خبرنگار هندی حاضر به گفت و گو با او شده و با پاسخ های خیره کننده مهدی طحانیان مبنی بر اطاعت از امام و تحمل سختی ها تا نابودی دشمن، روبرو می شود که در ادامه نی «علیرضا رحیمی» بیت معروف «ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است/ ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است» را خطاب به خبرنگار مذکور قرائت می کند. این فیلم تنها سند مصور بصورت فیلم است که از رشادت های آزادگان در اردوگاه ها و زندان های مخوف دشمن بعثی باقی مانده است.

download

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بسم الله الرحمن الرحیم !!!!!!!!!!!!!پناه برخدا ؟؟؟ چی می بینم ؟ چی می گی ؟ نذار از سفارش و آشنایی باهات پشیمان بشم !!!
فاش نیوز شما آدم متشرعی هستی . برای چی اینکار رو کردی ؟ چه ذهن بیماری دارید ؟ شما که از دل اون آزاده و ایثارگرخبر نداری ؟ خیلی ناراحت شدم ؟ اصلا خوشم نیامد از این کارتون . روایت داریم به پیامبر خبر رسانند فلانی لیوان شراب دستش بود . پیامبر فرمودند : مسلمان ، صدهزار فکر خوب بکن . اینقده زود ذهنت نره به شراب خوری یه مسلمان . شاید به خاطر دلیل دیگری اونو از جایی برداشته . فاش نیوز من ازت می خوام . شما نباید کاری بکنی که این آزاده احساس تهدید بکنه و بترسونیش . تو این دنیا میلیونها آدم وجود دارد با میلیونها روش برای جذب افراد . ما از دلشون خبر نداریم . ما کاری به پشت پرده این موضوع نداریم . دلمون خوشه که یه نماینده خارجی مجبور شده با این حجاب جلوی نماینده های ما وایسته و عکس بگیره . ببین خودشم با چه شیرین زبانی گفته من با زبان فارسی با نماینده ها حرف زدم اونا رو هیجان زده کردم . هیجانه دیگه ؟؟؟ فکر کردی هیجان خودشو چطور نشون می ده دیگه ؟؟؟ از خوشحالی با هم عکس رد و بدل می کنن ؟ اصلا تو چکار داری ؟ چرا فکر نمی کنی نماینده ها با این نیت پاک عکس گرفتن و از ذوق رو کامپیوتر غش کردن ؟؟؟؟اینو بهش می گن جاذبه . حالا یه عکسم با نماینده زن خارجی گرفت . مگه چی میشه ؟؟ ندید بدیدا ؟؟؟همه که نمی تونن مثل تو باشن . بعضی ها روابط عمومیشون بالاس زود می تونن تو دل کسی جا باز کنن ... مگه عین شمان که همه را می گُرخونید ؟؟؟؟ اون جاذبه جاذبه ای که می گفتین پس چی شد ؟ اون کار فرهنگی که ادعا می کردید کجا رفت ؟؟؟همه چی رو نباید با چشم بدبینی نگاه کنی ؟ عه . الان رسیدم به مسجد . می خوام نمازمو اول وقت بخونم . ببخشید که دیگه نمی تونم نظراتمو بیشتر از این برات بگم . بذار بقیه هم یه نفسی بکشن . یه چیز بگم ؟ شاید این خانمه بخواد میزان علاقه شو به جامعه نخبگان سیاسی با دوختن جوراب اونا نشون بده . تو را سننه ...چوبان ، ملامکتبی ، بد تیمار ، گفتم اگه زردآۀوی لپ قرمزی بخوری شاید به حالت افاقه کنه ولی می بینم حالت چنان زار شده که الانه که اسمتو تو دفتر گینیسی ها ثبت کنن بخاطر بدبینیت به عالم و آدم ؟؟؟ کارت رسیده علیه ایثارگران نظر می دی ؟؟؟ ووووی اذان شد . برم برم که نماز اول وقت خیلی ثواب داره . فقط بدون حق نداری مصاحبه آزاده طحانیان را بر علیه این نماینده بذاری ... والا من می دونم و تو ؟؟؟؟؟؟؟؟ وسلام .




...................................


راستی باید شما رو پیش یه مشاور بفرستم . اثر سازنده و تاثیر گذار یک جانباز بر روی فکر و ذهن انقلابی قنبر مبارز (^-^)اینطور ذهن مثبت اندیش منو شکل داده ....
اولا آقای رحیمی هرگز انقلابی نیست، ثانیا سلفی و لیبرال بودن ایشون رو زیر سوال میبرید؟ با چه مدرکی لیبرال نبودن رحیمی رو اثبات میکنید؟ هر کسی یه روز رزمنده میشه رو عاقبت بخیر میدونید؟ مگر امام مسلمین نفرمودند که ملاک حال فعلی افراد هست؟
شمر هم از جانبازان و فرماندهان سپاه حضرت امیر بود، این چه استدلالی است که میفمایید
درود و سلام خدا بر بندگان مخلصی که در گذر زمان اصالت خود را به فراموشی نسپردند و به آرمانها و ارزش های والای انقلاب اسلامی وفادار ماندند و در روز حساب که خیلی نزدیک است شرمنده نخواهند بود .انشاءا......
تقبيح اعمال ضد ارزشي از هر كسي كه سر زده باشه اقدام كاملا صحيحي است براي چلوگيري از تكرار آن . آزاده سرافراز طهانيان عزيز همواره آزاده و سرافراز باشي مرد

...

خوشبختانه به سالها سلطنت آقای چمران

در ریاست شورای شهر تهران پایان داده شد ؟!

و بیشتر از این به شهر تهران گند زده نمی شود ؟!

...

حاضر به مناظره هستید؟ اتفاقا مهندس چمران به سلطنت حزب کارگزاران و لیبرال ها پایان داد
همونهایی که شهرداری مثل نجفی انتخاب می کنند!!!!
دشمنان نظام و اسلام درهر شکل و لباسی باشند،دشمن هستند.مشکل ما این است پیام رهبرجامعه را درست دریافت نمی کنیم و آنهم به جهت نداشتن بصیرت است وقتی امام جامعه میفرمایند آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستندیعنی باید تا ته داستان متوجه باشیم منظور چیست قرارنیست همه چیز رو رهبر و یا کارشناسان به ما تفهیم کنند.متاسفانه تاریخ اسلام دوباره درحال تکرار و خوارج و ابوموسی ها را هر روز باید روئیت کنیم،وعلی زمان درغم بی بصیرتی من و شما بسوزد
شرم باد بر کسانی که عکس سلفی گرفتن با موگرینی را افتخار برای خود می دانستند. این افراد عین وطن فروشان و منافقین هستند. باید خجالت بکشند اگر خود را نماینده ملت شهید پرور بدانند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi