شناسه خبر : 54832
پنجشنبه 26 مرداد 1396 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت برای فرانسوی‌ها/سکوت درباره شهید حججی


کوتاهی رئیس‌جمهور در صدور پیام به مناسبت شهادت مظلومانه شهید محسن حججی با اعتراض محافل رسانه‌ای روبرو شده است.
جهان‌نیوز در این زمینه نوشت: از روزی که خبر شهادت محسن حججی را شنیدیم، واکنش‌ها به آن تصویر شورانگیز و خبر بهت‌انگیز شهادت او قابل توجه بود.
اکثریت قریب به اتفاق نخبگان و مسئولان کشور از هنرمندان و ورزشکاران گرفته تا سیاسیون و اهالی فرهنگ شهادت این علمدار مکتب حسین(ع) را تبریک و تسلیت گفته‌اند اما دریغ از یک پیام یا کوچک‌ترین واکنش رئیس‌جمهور محترم!
به گواهی سایت ریاست‌جمهوری، آقای روحانی از زمان شهادت حججی، چند انتصاب داشته‌اند، دو قانون را ابلاغ کرده‌اند، در جلسه هیئت دولت شرکت کرده و البته روز ملی سنگاپور را تبریک گفته‌اند!
رئیس‌جمهور محترم که همواره از حضور مردم در فضای مجازی سخن گفته‌اند، آیا در چند روز اخیر حماسه عظیم ایرانیان و حتی غیرایرانیان در توئیتر و اینستاگرام و تلگرام و سایر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در تجلیل از مجاهدت و مظلومیت شهید حججی ندیده‌اند؟ موج ملی چند روز اخیر ملت ارزش یک پیام توئیتری آقای  روحانی را نداشت؟
باور کنید که الان فصل تفرقه و دعوا نیست و شهید حججی نیز ریسمان وحدت همه ایرانی‌هاست اما این کدام منطق است که برای بهم خوردن سخنرانی علی مطهری نامه عریض و طویل می‌نویسد اما برای شهید با اخلاص وطن روزه سکوت می‌گیرد؟ با کدام استدلال برای حمله داعش به فرنگ و فرانسه درجا پیام تسلیت و محکومیت صادر می‌شود اما برای اسارت و شهادت غریبانه یک ایرانی مسلمان به دست یزیدیان زمان کمترین واکنشی دیده نمی‌شود؟

اینستاگرام
واقعا جای تاسف داره کسی که خود را خادم خانواده شهدا !!!!میدانه در این مورد سکوت میکنه ایکاش موضع ایشان را بدانیم با اینهاست یا....نان را به نرخ روز خوره...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi