شناسه خبر : 54837
شنبه 28 مرداد 1396 , 08:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فتنه گران به دنبال کسب اعتبار از ایثارگران!

بهره برداری حزبی و سیاسی از ایثارگران توسط فتنه گران و باصطلاح جنبش سبزی ها باعنوان «مجمع ایثارگران اصلاح طلب» کلید خورد.

فاش نیوز -  بهره برداری حزبی و سیاسی از ایثارگران توسط فتنه گران و باصطلاح جنبش سبزی ها باعنوان «مجمع ایثارگران اصلاح طلب» کلید خورد.

بر پایه این گزارش، حزب «مجمع ایثارگران اصلاح طلب» که غالباً از عناصر افراطی اصلاح طلبان و زندانیان فتنه تشکیل و حمایت می شود به دنبال کسب اعتبار و وجهه از جامعه ایثارگری است.

با هدایت برخی سران فتنه  گمان می رود خلاء بزرگی که این افراد در جریان های وابسته به خود احساس کرده بودند با تاسیس این حزب پر خواهد شد.  نقش ایثارگران در تحولات سیاسی،  اجتماعی و فرهنگی قابل انکار نیست و این گروه معدود به این نتیجه رسیده‌اند که جایگاه ارزشمند ایثارگری به تعبیرشان در انحصار قدرت است و باید در برابر آن گروهی را علم کرد.

هر چند این خیال خام و انحصار ایثارگران در تفکری خاص بهانه ای است برای سو استفاده از ایثار و ایثارگران،  لکن به زعم آنان این قدرت مغفول از سوی آنان باید در عرصه های سیاسی به بازی گرفته شود و از آن در جهت رفع حصر و امیال سیاسی جناح تند و افراطی فتنه بهره برد. 

این جریان با حمایت های برخی سیاسیون مقرر شده است به صورت فعال حضور خود را اعلام و با بزرگنمایی، خود را فراتر از آنچه هست نشان دهد،  هر چند در عرصه های جدی ایثار مانند دفاع از حرم،  مبارزه ضد داعش و. . . حضور نداشته باشد.

این معادل سازی جناحی و سیاسی در مقابل جامعه ایثارگری که سرسپرده انقلاب، نظام اسلامی و ولی فقیه زمان هستند و افزودن پسوند اختلاف افکنانه به واژه مقدس ایثارگری از سوی کسانی صورت می گیرد که پیوسته نیروهای حامی نظام وانقلاب را به جناح گرایی و سیاسی کاری متهم می کرده اند و مدعی بودند که این عناوین به حزب و گروه خاصی تعلق ندارد.
 

اینستاگرام
اسلام دین محبت و مهربانی است و نه حصر پیرمردان ناتوان
پس از گذشت هشت سال درنهایت حق و باطل اشکار شده است

در ست است اسلام دين محبت است ولي دين برخورد قاطع با فتنه و فتنه گران هم هست
نظر دهنده محترم
فتنه گر بودن و یا نبودن باید در دادگاه علنی ثابت شود .
و هر جرم باید مجازاتی متناسب و منصفانه داشته باشد
افکار عمومی سئوالاتی دارد که هیچ وقت پاسخ دریافت نکرده.
مجرمتر از کروبی هنوز ازادند ؟!
این پیرمردان به نفع خودشان است که ساکت باشند واستراحت کنند. بنده خدا کروبی که دوران جوانی و زمانی که فیلش هوای هندستون ریاست جمهوری کردهخ بود هم از رو نمی توانست بخواند چه برسد به الان . او آزاد باشد کار دست خودش می دهد.
تازه اینان لطمه به کشور ومردم زدند و حقشان بیش از اینهاست ولی چه می شود کرد که تف سربالا هستند!
شورای عالی امنیت تشخیص داده اینان به صلاح خودشان و کشور است که محدود شوند تا بیشتر از این کار دست خودشان ندهند در شورا یامنیت ملی علاوه بر رئیسان سه قوه بسیاری از شخصیت های مجرب کشور و مسئولان امنیتی هم حضور دارند. چه فرد یا گروهی صلاحیتشان از اینها بالاتر است که صلاح مردم ومملکت را تشخیص دهد؟!
در ضمن کاری که اینها کردند به تعبیر رهبری و خیلی های دیگر فتنه بود
حق و باطل آشکار بود و الان هم اگر کسان دیگری منحرف شدند دلیل بر تطهیر و تبرئه فتنه گران نمی شود. در آن وقت هم فتنه گران اصلا" با احمدی نژاد و فرقه انحرافی کاری نداشتند و علیه نظام ورهبری شعار می دادند و می نوشتند و مشکلشان اصل نظام و ولایت فقیه بود.
اگر انصاف در همه امور رعایت شود، کشورمان بهشت می شود
انصاف یعنی همان کاری که خدا پسند باشد و هم مردم پسند و هم دنیا پسند

فتنه و انحراف دو روی یک سکه اند. خط اصیل خط امام ورهبری است که در ولایت فقیه خلاصه شده است که این دو با آن درافتاده اند
اسلام دین محبت است ولی حضرت علی در یک روز گردن چند هزار خوارج را می زند. الفتنة اشد من القتل
بنياد شهيد كه از طريق حراست و با هماهنگي وزارت كشور مانع ثبت تشكلهايي با عنوان شهيد ، جانباز ، ايثارگر مي شود . چگونه در مقابل تعدادي انگشت شمار كه با حمايت سران فتنه به تاسيس حزبي با عنوان ايثارگران اقدام مي كنند واكنشي نشان نمي دهد. اين مسئله سبب ترديد در حسن نيت مديران بنياد و همسويي آنان با اين فتنه گران مي شود . اينان چند هدف دارند:
1- چهره ايثارگري را مخدوش كنند
2- با عنوان ايثارگري علم مخالفت با جريانات حزب اللهي و ولايي را كليد بزنند
3- جبهه اي از ايثارگران هر چند محدود و معدود را با جريان فتنه و فتنه گران همراه كنند .
4-با بزرگنمايي و استفاده از ابزار تبليغي و چراغ سبزي كه دولتي ها نشان مي دهند جرايان خود را فراگير نشان دهند.
5- به اسم ايثارگري با جريانهاي انقلابي كه از بطن ايثار و ايثارگري به وجود مي آيد مانند مدافعين حرم و . . . مخالفت كنند و قبح اين مخالفت را در جامعه بشكنند.
6- براي چهره هاي رسوا و وطن فروش جريان تندرو از وجهه ايثارگران اعتبار و آبرو كسب كنند
7- جريم ايثارگري را آلوده و منافقانه سد شكست ناپذير ايثار و ايثارگري را با نفاق و مخالفت با جرايان اصيل ايثارگري بر هم بزنند.

اما مهمترين هدف آنان كه كوس رسوايي آن در كنگره آنان متجلي است جريان پنهان مخالفت با رهبري و ولايت فقيه را به مرور علني كنند و با همراهي سران فتنه ،‌وطن فروشان ، عناصر تندرو جريان يه اصطلاح اصلاح طلبان و گروههاي معاند خارج نشين اصل مترقي ولايت فقيه را از پيكره قانون اساسي و جامعه اسلامي حذف كنند.
ایا فقط شما ایثا رگرید مشخصه ایثارگر معلوم یا رزمنده یا جانباز یا ازاده یا خانواده شهید حال خواه اصلاح طلب باشد یا نباشد
حرف شما تا جايي صحيح است كه اين جمع مستقل و بازيچه سياست بازان نشوند. آنچه كه از كنگره مشخص است و كساني كه به دنبال ايجاد اين تشكل هستند سياست بازاني هستند كه براي رسيدن به اهداف خود از جنازه ايثار و ايثارگري عبور مي كنند و آنان را در تنور جاهليت خود به آتش مي كشند.
ایثارگری قید و اضافات ندارد و تمام ایثارگران واقعی حامیان اصول و ارزش های اسلام و انقلاب و نظام و خط امام و ولایت فقیه هستند. کسانی که هنگام فتنه ها و مواقع خطیر اصول و محکماتی برای چنگ زدن به آنها نداشته باشند به خاطر افراد و اشخاص چپ می کنند و چنگ به چهره نظام و رهبری می کشند. حواسمان باشد
خلاصه ای از اهداف ایثارگران و برخی از انگیزه های شهیدان برای شهادت در راه خداوند:

،، رسیدن به تکامل و جاودانگی.

،،برترین و بهترین معامله با خداوند

،، اطاعت ازخدا و رسول و اهل بیت (صلوات الله علیهم)

،،کمک به مستضعفین و برپایی عدالت و آزادی و رفع ظلم و فتنه..(دقت کنیم و بیاندیشیم)

،، رسیدن به عظیم ترین مقام ها که خداوند و پیامبر و اهل بیت از انسانها خواسته اند که توفیقی است بس بزرگ ....و بالاترین نیکوئیهاست.


،،امر به معروف و نهی از منکر و احیاء عدالت، و رفع تبعیض ها و ذلت ناپذیری و ایثارگری در راه ارزشهای متعالی،
....................

همان طور که جهاد، رشادت و شهادت بر مشئ امیرالمومنین امام علی(ع) ، سبب عزت مسلمانان می شود، سرباز زدن از جهاد و شهادت، سبب سلطه منافقین و دشمنان کینه توز بر اسلام و مسلمانان می گردد.

با گسترش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت طلبی، لرزه بر اندام دشمنان می افتد و آنها را از نفوذ در دژهای اسلام، مأیوس و ناامید می کند و این فرهنگ چه بسیار پر برکت است برای مسلمانان و چه وحشتناک است برای دشمنان اسلام...

پس تنها گسترش و رواج فرهنگ جهاد و شهادت است که استقرار عدالت را بدنبال خواهد داشت و فاصله گرفتن از این فرهنگ، یعنی ذلّت و ضلالت جوامع .. و دور ماندن از قافله نور و هدایت و رستگاری...
http://fashnews.ir/fa/news-details/41413/
فتنه در کلام حضرت علی(ع)
خدایا بصیرتی به ما عطاکن که درفتنه هاوآشوبهای دنیا دستمان ازولایت کوتاه نشود تاریخ کربلا بعداز رسول الله درس آموز ما باشد مغرور الفاظ نباشیم چه دردها کشیدیم زندگی را به کام خویش تلخ کردیم تا با ایثار خویش دل امت را شادکنیم از ناموس وطن اسلام عزیز حراست کنیم هنوز ناله شهیدان ومجروحان کابوس ماست ایثارگران تا امروز امتحان خوبی داده اند تحمل درد وایثار بود که کشوررا ازگزند دشمنان حفظ نمود بصیرت داشته باشیم امنیت خود را با بصیرت وحدت وباز هم ایثار به کمال برسانیم وازتفرقه گریزان موفق باشید
این همه انحصارطلبی این همه تمامیت خواهی تاکی!! .بخاطر این همه تنگ نظری وانحصار طلبی نخبه پرورش میدهیم به محض ثمردادن فرار میکنند خبری جدید دیدم نوشته فرار مغزها به دانش آموزان رسیده یعنی فاجعه .این همه فقر وبدبختی اختلاس ،فساد ،فحشا،بیکاری کارتن خوابی و اعتیاد به خاطر سوء مدیریت ،عملکرد بد،سوءمدیریت سه قوه وعدم قاطعیت ویکسان نبودن افراد دربرابر قانون است همچنین قصاص قبل از جنایت و حزبی نظر دادن بعضی از اعضای شورای نگهبان در رد صلاحیت افراد نخبه وشجاع برای نمایندگی مجلس وخبرگان است . همه مردم ایران حق زندگی رفاه وآزادی مشروع دارند.چرابعضی خودرا صاحب حق ،معصوم ودیگران را فتنه گر اعلام می کنندو تشکیل مجمع ایثارگران رافقط حق خود میدانند .آیااصلح طلبان ایثارگرندارند یا میترسید همچون 70د% مردم که غیر اصولگرا هستند معلوم شود ایثارگران غیر اصولگرا نیز 70% جامعه ایثارگری را تشکیل میدهند
سلام. آرزوی ماست که ای کاش همه اصلاح طلبان ایثارگر بودند چرا که در آن صورت این همه انحراف و فاصله گرفتن از ارزش ها و وادادگی در جبهه آنان مشاهده نمی شد و در آن صورت آنان نیز بخواهی نخواهی اصولگرای به معنای واقعی بودند که البته ما کسانی راهم که عنوان اصولگرایی را یدک می کشند و به نوعی دیگر به نظام و ارزش ها لطمه می زنند اصولگرای واقعی یا همان انقلابی و ارزشی نمی دانیم.
بحث سر عنوان نیست الان درواقع عناوین اصولگرایی و اصلاح طلبی کارایی خود را از دست داده اند و در هردو طیف ، انقلابی و غیر انقلابی کم و بیش هستند. اما در باره مجمع ایثارگران اصلاح طلب هم باید گفت اینکه اصلاح طلبان هم بیایند و تشکل های ارزشی ایجاد کنند و با عناوین مختلف به پاسداشت ارزش ها بپردازند کاری خوب است ولی معمولا ما در طیف های اصلاح طلبی این چیزها را بطور سازمان یافته نمی بینیم و اگر چیزی مثل این را هم ایجاد می کنند برای بهره برداری سیاسیست و برای این که از طرف مقابل خود عقب نمانند و از مواهب آن بهره مند شوند. اگر گروهی با عنوان مجمع ایثارگران اصولگرا هم ایجاد شود مورد اعتراض است چرا که ایثارگران ایثارگران انقلاب و نظام هستند و نباید از این عناوین استفاده سیاسی شود.
تامل ونگاهی به خطبه ی ۱۴۱ حضرت امیر المومنین (ع) در نهج البلاغه ؛

بدانید که میان حق وباطل جز چهار انگشت فاصله نیست،
پرسیدند،معنای ان چیست؟
امام (ع) انگشتان خود را میان چشم وگوش گذاشت وفرمود:باطل ان است که بگویی شنیدم وحق ان است که بگویی دیدم!
ماهی از سر گُنده گردد نی ز دُم
فتنه از عمامه خیزد نی زخُم
ای کاش دربیان مطالب کمی دقت میکردیم ؛ حداقل اگر مطمئن نیستیم کمی تحقیق کنیم وبعد حرف بزنیم .این توصیه به یک جناح مربوط ومحدود نمیشود،عملکرد به گروه های مختلف سیاسی در این باره وجود دارد.
آدم غرب زده هرهری مذهب است ؛به هیچ چیز اعتقاد ندارد اما به هیچ چیز هم بی اعتقاد نیست.یک آدم التقاطی است ونان به نرخ روز خوراست؛همه چیز برایش علی السویه است خودش باشد وخرش از پل بگذرد دیگر بود و نبود پل هیچ است (مرحوم جلال ال احمددرکتاب غرب زدگی)
امام صادق (ع):دروغ میگوید کسی که ادعای محبت ما را دارد ولی از دشمنان ما تبری نمی جوید.
باید صفوف را مشخص کرد ،باید دشمنان ملت از دوستان ملت قابل تشخیص باشند
لعنت خدا بر کسانی باشد که در جریان انتخابات (۸۸)سنگ بنای غلطی را گذاشتند و اقدام به چنین شایعاتی نمودنند واقدام به چنین اغتشاشاتی نمودنند...
در کشور یک عده به سوی استبداد محض حرکت میکنند لکن اسم انرا گذاشتند دموکراسی ایشان در هر ظلمی شریک هستند.
امام حسین (ع) به یارانشان ،مسئولیت مومن بودنشان را گوشزد میکردنند
برخی ازاین اقایان میگویند که ما در گذشته امتحان مان را خوب داده ایم حال امروز...
امام راحل در وصیت نامه خود گفته اند :میزان در هر کسی حال فعلی اوست.
این غلط است که فقط گفت انقلاب صاحب دارد بله صاحب دارد اما صاحب به سرباز نیاز دارد
اینکه سرباز دل خوش کند که امام دارم کافی نیست ،سرباز واقعی از امامش باید دفاع کند
در اخرالزمان فتنه پی درپی می اید امام جهت را تعیین میکند وسرباز باید سربازی کند
این جنگ بی وقفه ادامه دارد اگر سرباز امام را تنها بگذارد نتیجه اش همان میشود که درزمان علی بن ابیطالب اتفاق افتاد نتیجه وخروجیش ۱۳۰۰ سال حسرت تنها گذاشتن امام زمان خود میباشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi