شناسه خبر : 54849
شنبه 28 مرداد 1396 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبر فاش نیوز تایید شد

انتصاب مجدد «شهیدی محلاتی» به ریاست بنیاد شهید

رییس‌ جمهور به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی ، در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمدعلی شهیدی

 به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

 

لازم به ذکر است پیش از این فاش نیوز طی خبری غیر رسمی، از قطعی شدن مجدد ایشان به سِمت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داده بود.

اینستاگرام
می دانم خبرهای خوبی در راه است به اقای شهیدی اعتماد دارم
همینجوری که تو 4سال قبل اعتماد کردیم وبنیادشهید برایمان سنگ تموم گذاشت وجواب ماجانبازان 5درصدی راداد 4سال دیگر هم صبر میکنیم ماباصبر میونه خوبی داریم برادر. به امید حق
خدا به خیر کنه معلوم شد که روحانی هم نمیخواهد وضع ایثارگران بهتر شود و گرنه جابجایی انجام میداد
عوض شدن رئیس روسا هزینه اش بیشتر است چون دوباره باید 4سال تجربه کسب کنند
راضی کردن اقای شهیدی الان کار اسانتری است
سوره هود, آيه 26
أَنْ لَا تَعْبُدُوا إِلَّا اللَّهَ إِنِّي أَخَافُ عَلَيْكُمْ عَذَابَ يَوْمٍ أَلِيمٍ
كه جز خدا را نپرستيد زيرا من از عذاب روزى سهمگين بر شما بيمناكم
با سلام احترام به همه جانبازان عزیز به نظرمن کسیکه ۵۰ تا هم ترکش بهش بخوره تو کشور ما ارزش نداره مگر سرت از بدن جدا شه بحرمتی به شهید حججی نمیکنم روحش شاد ویادش گرامی باد
بزرگواران خانواده محترم شهدا ،بزرگوران برادران ایثارگر ،جانباز ،ازاده،رزمنده بسیجی برای چهار سال اینده از طرف مسئولین محترم بنیادشهید و امور ایثارگران هرسال یک عدد کیسه پنجاه کیلویی سماق اعلا خوبو برای خانواده محترم شهدا وایثارگران ،جانبازان ازدگان ،رزمندگان بسیجی درنظر گرفته شده که میتوانید سالی یکبار به قسمت تعاون وتسهیلات بنیاد استان ،شهرستان یا ...مراجعه نموده وکیسه سماق خود وخانواده محترمتان را تهیه فرموده مشغول مکیدن تدریجی سماق بوده تا انشاا... فرجی شود واین چهارسال تمام گرددانشاا..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi