شناسه خبر : 54872
یکشنبه 29 مرداد 1396 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حصر بهتر است یا اعدام؟

امیرحسین جوانشیر -  اگر هنوز عده ای برایشان تردیدی وجود دارد باید بدانند که خواست مردم ایران فقط و فقط محاکمه سران فتنه است و اگر این اتفاق تا به امروز نیفتاده بخاطر رأفت نظام اسلامی بوده چون حکم دادگاه این افراد چیزی جز اعدام نخواهد بود .

در چند هفته گذشته زمزمه هایی تکراری ، دستوری و نامتعارفی در خصوص رفع حصر از سران فتنه آمریکایی ، اسرائیلی و آل سعودی سال ۸۸ به گوش میرسد و تعداد اندکی دلقک سیاسی و کودکان به اصطلاح اصلاح طلب کمپینی بدون پشتوانه مردمی بنام کمپین رفع حصر براه انداختن! و در شوی نمایشی ای در زمان بستری بودن مهدی کروبی در بیمارستان قلب شهید رجایی سعی کردند تا با بکارگیری تمام رسانه های زنجیره ای و نام آشنای داخلی و خارجی که در اختیار دارند و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به قول خودشان موجی براه بندازند تا با تحریک مردم شاید بتوانند عده ای قابل توجه را در بیمارستان شهید رجایی و اطرافش جمع کنند و تجمع براه بیندازند و از این طریق قدرت نمایی a وزنکشی سیاسی کنند تا هم بتوانند جریان مرده فتنه را بار دیگر زنده کرده و جان تازه ای ببخشند و از طرف دیگر موفق به گرفتن امتیازاتی از نظام شوند که همگان دیدند و شاهد بودیم که سطح آگاهی و بصیرت عمومی مردم در خصوص این گروه اندک فتنه گر آنقدر بالا رفته که هیچ کسی به جز تعداد انگشت شماری دلقک سیاسی از آن استقبال نکرد و این پروژه عملا با شکست مواجه شد!
حال با گذشت فقط چند روز ، با داغ کردن مجدد کمپین رفع حصر به بهانه اعتصاب غذای دروغین یکی از سران روانپریش فتنه باز قصد تحریک افکار عمومی جهت فشار به مسئولین نظام برای گرفتن امتیازات نامتعارف و رفع حصر را دارند که قطعا اینبار هم بصورت خودجوش و مردمی این توطئه نخ نما و کودکانه ان شاء الله با شکستی سختتر از گذشته مواجه خواهد شد.
و در آخر هم اگر هنوز عده ای برایشان تردیدی وجود دارد باید بدانند که خواست مردم ایران فقط و فقط محاکمه سران فتنه است و اگر این اتفاق تا به امروز نیفتاده بخاطر رأفت نظام اسلامی بوده چون حکم دادگاه این افراد چیزی جز اعدام نخواهد بود.

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
در کودتای نافرجام ترکیه شاهد دفاع تمام قد در مقابله با کودتا چی ها بودیم
اما در ایران با این افراد همیشه مماشات میشود چرا؟
اقای جوانشیر چند سالتان هست که خودت میبری ومیدوزی وحکم صادر میکنی همین اقایان هزینه ها برای انقلاب وجنگ وغیره داده اند کمی منصف باشید این گونه قضاوت در اخرت جواب دارد در خواست محاکمه دارند شما که قاضی نیستید
سلام ما که از مردم تابحال نشنیدیم که سران فتنه باید اعدام شوند جای مردم حرف مزن جناب شیرجوان . از مقام معظم رهبری مدظله العالی هم جلوتر حرکت مکن . ما توی ایران عادت کردیم برای هر مسئله ای اظهار نظر کنیم که درست نیست . فعلا قرار برحصر است ..... حکم اعدام قبل از حاکم شرع صادر نفرمائید .
مگه رهبری نگفتن اگه اینا محاکمه بشن حکمشون خیلی سنگینه و رهبری در اکثر سخنرانی هاشون تاکنون در باره فتنه ولطمه ای که به کشور زدند روشنگری کردن ولی بعضیا رهبری رو فقط اونجایی که باب میلشون حرفی بزنه مطرح می کنن
باید خانواده های کشته شدگان در فتنه88 در دادگاه شکایت کنند و برای سران فتنه قصاص طلب کنند این حق الناس است این طوری سران فتنه یا وکلای آنها به دادگاه فراخوانده می شوند و حکم ابلاغ می شود دست باقیمانده فتنه گران هم از توطئه کردن دوباره کوتاه می شود چهل پنجاه نفر کشته و شهید شدند چرا شکایت نمی کنند خدا می داند ، این جرمی که این سران فتنه با اعلان های فراخوان به خیابانها مرتکب شدند حال باید خود پاسخگو باشند و فقط قسمت حقوقی و جزائی جرم مربوط به قوه قضائیه است که حکم آن هم حداقل اعدام و یا صد درجه تخفیف حبس ابد است
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻋﺠﻠﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ،
اینقدر زود قضاوت نکن
ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ، ﺫﺍﺕ ﺗﮏ ﺗﮏ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ
ﻭ ﺗﻮ ﻣﯿﺮﻧﺠﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ
ﻭ ﻗﻀﺎﻭﺗﻬﺎﯼ ﻋﺠﻮﻻﻧﻪ ﯼ ﺯﻭﺩ ﻫﻨﮕﺎﻣﺖ ...
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ میکردی ﺑﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ
ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻭ ﻓﮑﺮ میکردی ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻧﺖ ﺍﺯ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ
ﺯﻣﯿﻨﺖ ﺯﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻣﺤﮑﻢ ﮐﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﻮﺭﺩ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻧﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺍﯼ...

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺭﺍ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﮑﻦ!

ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻗﺎﺿﯽ است...
امیر المومنین علی (ع)میفرمایند :زمین هیچگاه از امام وحجت خالی نیست.
تاریخ گذشتگان همیشه برای ایندگان تکرار میشود تا مردم اشتباهات گذشتگان را تکرار نکنند
اگر نگاهی گذارا به صدر اسلام داشته باشیم خواهیم دید همان اتفاق ها که باعث نفاق در ان زمان شد امروز در جامعه ما تقریبا با رویکردی جدید شکل گرفته
بعد ازرحلت یابه روایتی شهادت رسول الله (ص) اتفاقاتی رقم خورد وزخم هایی بر پیکره اسلام وارد شد
که با گذشت نزدیک به ۱۴۰۰ سال از انزمان ها هنوز التیام نیافته،
اگر ماجرای بزرگان انزمان جناب طلحه وزبیر را بخواهیم تداعی کنیم خواهیم دید کسانیکه در رشادت مثال زدنی بودند اما بیکباره چه شد که از در مخالفت با جانشین برحق پیامبر در امدند وماجرای جنگ جمل شکل گرفت ونتیجه اش چه شد.
امروز هم شاهد همین رفتار در سطحی دیگر در جامعه ایرانی اسلامی شاهد میباشیم
اقایان که خودشان را یار و امین حضرت امام میدانستند چه شد وبا شانتاژ چه کسانی فتنه ۸۸ رقم خورد
چرا نزدیک به هشت سال کشور را ملتهب نگه داشته اند
دلسوزان واقعی انقلاب که بارها تاکید فرمودنند به اغوش انقلاب ودر خط انقلاب باز گردید
حالا هم بعد این همه هزینه سنگین که روی دست نظام و مردم وکشورگذاشتند باز هم از فتنه گری دست بر نمیدارند
هر چه بیشتر از مماشات نظام بهره میبرند بیشتر غرور وتکبر برداشته اند
اینها که از جنابان طلحه وزبیر و خدمات ایشان به اسلام بهره نبرده اند
امام رحمت ا... علیه میفرمایند ملاک عمل حاضر انسان میباشد
ایا حضرات دوباره خواستار کلیدن زدن فتنه ای جدید در کشور میباشند ؟
این نوع اعمال بجز اب در اسیاب دشمن ریختن نتیجه ای در بر خواهد داشت ؟
خدا کند وقایع نویسان وتاریخ نویسان چهره واقعی حضرات را همین طور که وجود دارد ترسیم کنند تا سی الی پنجاه سال اینده نسل های اینده نسبت به نسل امروز جامعه درک صحیح تری از وضعیت زمانشان داشته باشند در ک ملت اگاه !!!
شما نویسنده محترم منصفانه قضاوت کن مهدی مقصرتر است یا محمود ؟
تقصیرات محمود ربطی به تقصیرات مهدی و غیره ندارد و سران فتنه در زمان فتنه با محمود کاری نداشتند و هدفشون نظام و رهبری بود و این از شعارهای طرفدارانشون هم که مرگ بر اصل ولایت فقیه سدادند علیه رهبری روی دیوارها شعار می نوشتند که سران فتنه هم با سکوتشون و رفتارشون تأییدشون می کردند معلوم بود. محمود اون موقع هرچی بود رأی مردم رو داشت و فتنه گرا میخواستن رأی مردم ضایع بشه. محمود رو به جرم خودش و سران فتنه رو به جرم های خودشون باید مواخذه کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi