شناسه خبر : 54886
یکشنبه 29 مرداد 1396 , 16:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نخستین دوره آموزش خاطره نویسی در فاش نیوز

نخستین دوره آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده در فاش نیوز برگزار شد.

فاش نیوز - اولین کلاس آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده، مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فاش نیوز آغاز شد.

  به گزارش فاش نیوز اولین جلسه از این دوره از کلاس ها به منظور ارتقاء دانش علاقمندان به اصول داستان نویسی، آشنایی با ادبیات داستانی و شیوه های نگارش خاطره و استفاده از شیوه ها و تکنیک های معتبر داستان، روز چهارشنبه 25 مرداد با حضور جمعی از جانبازان و فرزندانشان در محل پایگاه خبری تحلیلی فاش نیوز برگزار شد.

 اولین جلسه این دوره آموزش خاطره نویسی حرفه ای و تخصصی روز چهارشنبه مورخ 26 مرداد ماه در موسسه فتح الفتوح ایمان با حضور چند تن از جانبازان نخاعی و فرزندان ایشان برگزار شد و مقرر است که این دوره تا سه ماه دیگر ادامه یابد.

  هدف اصلی از برگزاری این کلاس، توانمند سازی قشر ایثارگر در هنر نوشتن می باشد چراکه جای خالی این مهارت در ثبت بخصوص خاطرات جانبازان و ایثارگران مشهود بود و بسیاری از این قشر قهرمان که دارای گنجینه ای از خاطرات باارزش و گرانبها هستند، با فن نویسندگی آشنا نیستند و این باعث می شود که خود نتوانند خاطرات خود را برای نسل های آینده به ثبت برسانند.

این کلاس در جهت پرورش استعدادهای ایثارگران و خانواده هایشان و خودکفایی و توانمند سازی ایشان در امر نوشتن بخصوص مقوله خاطره نویسی می باشد که در صورت استقبال ایثارگران ادامه نیز خواهد یافت.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
تشکرازمسئولین فاش نیوزبابت برگزاری این دوره،بدون شک این حرکت یکی ازبهترین راههای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثاروشهادت است پیشنهادی داشتم آنهم اینکه ترتیبی اتخاذشودبصورت مکاتبه ای ویاهرطوریکه براتون مقدوره ساکنین شهرستانهانیزازاین آموزش استفاده ببرندبنده مدتهاست که تصمیم گرفتم زندگینامه23شهیدروستایمان رابنویسم امادراستفاده ازتکنیکهای داستاننویسی مشکل دارم بخاطرآن ناقص ?

...

نمردیم و کلاس شیرین هم دیدیم ؟!

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi